Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    DVD.nlers onder elkaar he ;)

2. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow hij, hij vind zichzelf heel wat, met z'n Inter. Nou Nerazurri, als je volgend jaar ook nog Chivu erbij hebt, kom jij helemaal aan je trekken met FC Adriano. Maar hij gaat waarschijnlijk naar Barca, dus volgend jaar stap jij over naar FC Ronaldinho ?

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  3. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens niet handig om ff wat screenshots en verdere info te posten bij de beginpost ?

4. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, iedereen pakt toch Inter en Barca bij PES 7. Ze zouden Inter is op waarde moeten schatten, die gasten zijn in elke pes knakergoed en hebben nog nooit wat gepresteerd.. Dat geldt ook voor Barca, dat Ronaldinho zo snel aan de bal is is echt onzin. Bij Zidane hebben ze dat beter gedaan, maar waarom Ronaldinho een dribble speed van 90+ heeft is mij echt niet duidelijk.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk jij uberhaubt wel voetbal als ik dit zo lees :confused:

De stats zijn natuurlijk van vorig seizoen, toen barcelona bijna alles won wat er te winnen viel en was Ronaldinho een van de grote mannen van het elftal van Rijkaard... Die man is met en zonder bal razendsnel.

Alleen hoe ze bij die stats van Adriano komen is me nog altijd een raadsel :+

Enfin, nog steeds geen nieuwtjes zeker?

6. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat op ? Als een team wat wint, is het automatisch goed ? Dat zou dus betekenen dat Sevilla ook super goed moet zijn maar dat zijn ze niet. Bij PES wordt tevaak op naam gekeken, ik vind Ronaldinho veels te goed, bijna alles 85/90+ Ik snap zoiezo niet dat er spelers zijn met 99 stats (Adriano, Martins etc) in het echt heeft ook niemand het hardste schot mogelijk, ik vind 95 als maximum, dat maakt de balans wat beter. Als Ronaldinho aan de bal is kom je er met middelmatige voetballers niet meer aan, zelfs met slidings niet ....
    Het eerst volgende nieuws komt pas op 5 Juli, dus nog ff een paar daagjes wachten ;)...

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vorig jaar was Ronaldinho gewoon geweldig, dit seizoen heeft hij zijn vorm niet echt meer terug gekregen.

Ik vind ook dat je een punt hebt, dat er teveel naar de naam gekeken wordt, ze kunnen beter een contractje sluiten Sports Interactive, die hebben hun stats altijd geweldig voor elkaar ! :)

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    waarom stats van honderd maken als 95 de max is? dat is hetzelfde als een auto met een metertje tot 280 maar in de praktijk moeilijk 130 haalt..

9. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Snap je m'n punt wel ? Ik bedoel dat 95 het max is wat spelers kunnen hebben van de 100. Dus:
    - Of je maakt een metertje dat tot 100 KAN maar tot 95 GAAT
    - Of je maakt een metertje dat maar tot 95 kan.

Het 1ste is niet echt logisch, dus het zou beter zijn de 2e te kiezen.

Zo maak je het verschil tussen toppers en mindere voetballers veel kleiner, want ze nou zelf, wie heeft er nou een schotkracht van 99 in het echt ? Niemand..

10. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik maar beetje suf nick

11. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mischien ook wel:9, maar zeg nou zelf, er is toch totaal geen balans tussen topteams/spelers en mindere teams/spelers...

12. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon dom...

13. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    naja... ik heb wel is voor de lol sparta en rkc gekozen en kunnen winnen van Inter en brazilie, zal misschien ook met faalangs van hun kant te maken hebben ofzo, maar in principe is het dus wel mogelijk met een minder team te spelen en te winnen.
    Speel ook vaak met Roma, Villareal en Psv

14. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet is Adriano (samen met Ronald Koeman in Classic Holland???) de enige met Shot power 99. Roberto Carlos heeft 98, Gerrard 96.

Valt dus best mee, hoewel Adraino overpowered is. Die schiet echt niet harder dan Roberto Carlos.

Er zijn classic teams van Engeland, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Argentinië en Brazilië. Unlocken doe je door met het normale team de Reebok Cup te winnen. Dus wanneer je met NL wint unlock je Classic Holland.

15. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft gewoon een lastig verhaal, winnen met een zwakker team, de balans zou best wel wat beter mogen

Het is niet alleen de schotkracht, ook de speed acceleration etc is soms te hoog gemaakt in mijn ogen...
    Bedankt, ik zal ff gaan kijken, lijkt me best gaaf, met Cruijff etc spelen.

16. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    alleen moet je bij classic teams wel ff de namen veranderen...

F. Rijkaars bijv......

17. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten online iets gaan doen met ranking points ofzo. Ze moeten teams als Barca en Inter,etc in categorie 1 doen. Als je wint met een team uit categorie 1 dan krijg je 3 punten. Teams als AS Roma, PSV, Ajax zijn categorie 2. Als je met een team uit die categorie wint dan krijg je 4 punten. Etc...etc...

18. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Klose naar Bayern, als je het mij vraagt gaan Barca en Bayern Munchen erg veel gekozen worden op Xboxlive. En natuurlijk de club van degene die er op het hoesje staat..

19. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    En Manchester United ook, veel mensen gaan ervoor kiezen nu Cristiano Ronaldo, Nani, Anderson, en andere klasse spelers daar spelen. In het echt moeten Nani en Anderson het nog waarmaken maar je kunt vast wel aardig met ze dribbelen in PES denk ik...

20. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    mag wel als die nani duurder is dan Henry...

Deel Deze Pagina