Ow die winst die staat er wel. Alleen die report nog niet.
Dat staat er in de regels, wij hebben al wel tig keer gespeeld zo gewoon afgesproken dat de report later kwam. En geen enkel team heeft toen besloten om niet te reporten. Iedereen die een beetje normaal is begrijpt dit en doet dit dan ook.
Nee gek he we konden jullie niet uitdagen omdat jullie je team nog niet kompleet hadden. SG zoals ik al eerder aangeef we speelden toch met achteraf reporten zei moesten nog een member toevoegen. Jullie zijn hiermee akkoord gegaan. Hebben achteraf nog een poging gedaan om alsjeblieft niet te hoeven reporten. Wij hebben jullie uitgelegd dat gespeeld gespeeld is en hoe consolegaming werkt. Er zijn nooit problemen geweest. En nu doen jullie ineens zo dom. Santos ik begin me af te vragen of jij er uberhoubt wel bij was. Hoe oud zijn jullie nu komop zeg... :{
Wij weten net zo goed als DSP dat je niet hoord te spelen volgens de regels als het andere team nog inkompleet is. Maar je kan ook gewoon een afspraak maken. En Santos houd alsjeblieft een beetje eer aan jezelf komop kerel...
Laatst bewerkt: 26 jun 2007