WOOOOOOOOOOWS JOU PLAATJE? gozert : 1. wiens idee was het om naar i love techno te gaan een jaar geleden (moi) 2. wie luisterd er hier jaren 80 en wie hier techno (techno=moi, 80=tu) 3. 1+2=3
Eeks, is dit de beruchte post waar je het gister avond over had waar je me dissed : Je weet zelf ook dat jaren 80 de pimp muziek is \o/ Hoeveel muziek die mensen nou pimp ala de fijne muziek vinden komt uit de jaren 80 met een beatje er in 50%+50% is ongeveer 22,3%.
Jammer dat hij zn xbox heeft verkocht. Hij was een van de beste met GoW van NL en hij was zeker niet slecht op Halo. Maar ja hij is een game legende \o/
Ik wist niet dat hij zo goed was in GoW Iedergeval redelijke h2 speler, heel goeie gast kan ik me herinnere. Ik heb em al meer dan een jaar niet meer gesproke want zn oude account was verlopen en heb em niet meer terug gezien.
Revenge heb je nu al een team ofzo om een keer te Scrimme. ohja en towel, Huh wat is er met mijn IP dan? ik kom hier pas sindskort kijken.
Nou het is nog niet helemaal actief op dit moment want de leader wil Forza 2 uitspelen en de ander heeft toetsweek. We recruuten nog voor H2 en H3.
Pick me pick me can i can i? Krijg ik dan ook een controller gesponsord? Zo ja, count me in! En klauwi ik kan zo al je iptjes hier neerzetten voor een ban, maar ik neem aan dat die mod's dat zelf wel kunnen?
Nou de sponsor is nog niet officieel en je krijgt alleen 2100 punten thats it. Maar heb je geen cash money ofzo voor een controller??