Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Halo 3 vind ik niks vergeleken deze game. Wat heeft Halo 3 nou next-gen te bieden? Niet dat we veel van UT weten op next-gen gebied:9Maar de graphics zijn zo op het eerste oog stukken beter.

    (oeps wat doe ik nu! Ik kraak Halo 3 af op een xbox forum|:-)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Graphics zijn niet alles. Maar voordat er een hele discussie over halo 3 vs UT los barst kunnen we het beter hierbij laten. (die laatste zin van je is wel een beetje gaar maja...)

    Ben wel weer toe aan een snelle shooter maar als die eind dit jaar komt zal ik hem niet aanschaffen denk ik omdat andere games dan voorrang hebben. Maar misschien als er rond die tijd een demo komt dat ik dan maar 1 game schrap van mijn verlanglijstje :cool: Heb gelukkig nog alle tijd om erover na te denken :)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die vergelijking Halo 3 vs UT 3 slaat eigenlijk nergens op. Dan kun je net zo goed Halo 3 vs Bioshock, Halo 3 vs Assasin's Creed enzovoorts maken.

    Hoop dat het weer zo'n lekkere shooter word als voorgaande deeltjes, maar wel met een singleplayer die je niet zo snel uitspeelt.
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is opzich toch meer Multiplayer -Based .. maar als ze er een vette Singleplayer in doen met 4 man Co-op is dat altijd wel vet !

    zowiezo is Epic altijd goed bezig dus dat komt wel goed !
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien heb je gelijk. Maar je kunt nog altijd beter UT vs Halo vergelijken dan Halo vs Assasin's Creed o.i.d.:)

    Maar goed het is allebei anders gelukig maar. Halo 3 is ook helemaal geen slechte game, alleen vind ik het ook geen topper, gewoon een redelijke game, meer niet.
     
  6. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja komt door al die fanboys, maar de meeste mensen vinden dat het nivue op dit spel te hoog ligt en bakken er niks van. Dan zeggen ze maar dat het een kutspel is.
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoezo overdrijven? Ik denk dat UT een betere online franchise is dan Halo... Unreal Tournament, Unreal 2003, Unreal 2004...

    En hoezo is een mening overdrijven als ik kijk naar de mogelijkheden van deze game verwacht ik er meer van als Halo 3. Maar als jij andermans meningen niet kan respecteren heb je ook niks op een forum te zoeken.
     
  8. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal reeks gaat ook al een stukje langer mee, :)

    zelf trouwens een die hard unreal tournament fan de eerste he :)
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    deze titel kijk ik het meest naar uit voor de PC that is hopelijk dat ze op de E3 misschien de Specs en Release datum vrijgeeft :p
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Als je bedoelt wat voor een kaart je nodig hebt? nou de 6600 van Nvidia is het laagste (dat hebben ze al in een filmpje gezegt. De rest kan je er wel bij denken, 1gb Ram (liever 2 uiteraard), en ik denk zo rond de 2,4 ghz aan processor snelheid. Maargoed als je het goed wil draaien zal je toch wel een veel betere moeten hebben als hierboven. :)

    Maar idd ff wachten op de details van de E3.
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Shooters op een pc tegenwoordig vergen echt heel veel van je pc. Blij dat ik een 360 heb:D
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hij boven mij zegt!! En UT is vet :p ook niet moeilijk ik vind het super lekker weg spelen!! Unreal Championship was ook altijd Meesterlijk!!! deel 2 ook!!! Deze ga ik ook zeker halen machtige games zijn het!!
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    mja dan praat ik ook over de Maximum Requirements :+
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus het is mooier dan GoW en het kan met 4 tot 8 keer zoveel spelers gespeeld worden + het gaat veel sneller en er gebeurd meer. Verwachten jullie geen massive lag?
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwja hadden die andere games dat dan ook niet?? Ik geloof omdat het ook grotendeels Multi gebaseerd is het naja laat zo zeggen is dat het geval kunnen ze hun spullen pakken en vertrekken en moeten ze zich wel schamen...Maar nee dat denk ik niet!! Ze hebben meerdere games gemaakt dus ervaring is er wel ;) En anders een update proppen ze er zo hopelijk wel bij...hoop ik...
     
  16. ViperMike

    ViperMike Guest

    Bij dit spel maakt die lag net zoals bij GoW niet uit, want de meeste lag fouten heb ik altijd door dat cover systeem of van een trapje afgaan. En het is altijd de shotgun waar ik me aan erger kwa lag. Bij unreal schiet je een rocket voor zijn voeten als hij op de grond komt, of hij nou een halve seconde eerder of later op de grond komt maakt niet zoveel uit. Je raakt hem tog, en bij Unreal kun je vaak rekening houden met lag. Bij GoW had ik dat totaal niet, alleen met de sniper door ervoor te schieten.
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    On Wednesday, we reported that the August edition of OXM was graced with a new Unreal Tournament 3 video and a few unlockable pics. While we still haven't seen the video hit the internet as of yet, Dusk was kind enough to post a low-res snapshot of each of the unlockables. Many have been featured in portions of previous magazine previews, but there are three brand new which we've posted below.

    As always, if the magazine is in your region, you own an Xbox 360, and you have the opportunity to buy it, please do so. These aren't quite as high of quality as what will be found on the cover disc.
    screens:

    damn ik denk dat ik die OXM maar eens moet halen :+
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    The Liandri Conflict? Die vond ik juist heel erg tegenvallen.
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Tegenvallen? Dat was de beste Unreal ooit, eens een keer wat anders dan alleenmaar aimen. Ik vond het melee gedeelte perfect uitgewerkt. En de 3rd person ook.
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ViperMike zegt ik vond die echt super stoer met die melee :p Maar eh waar kun je die OXM kopen dan? :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina