Niet erg bijzonder, maar hier is mijn update:
Ik heb nu 5808 Gamerpoints in totaal, 180 meer dan de afgelopen update. Ik heb de laatste weken een aantal klassieke arcade games gespeeld en een paar party games. Ik heb nog te weinig nieuwe games gespeeld, zoals Shadow Run en Forza Motorsport 2 deze games liggen nu gewoon stof te happen. Met welke games heb ik dan mijn achievements gehaald?
Boom Boom Rocket - 1 Achievement - 10 Gamerpoints
- Curtain call - Complete 10 songs with any rating - 10
Ik heb al een tijdje geen Boom Boom Rocket gespeeld. Het is een aardige game van Bizzare, maar toch niet zo'n klassieker als Geometry Wars. Ik heb nu wel eindelijk alle liedjes gespeeld, maar ik weet nog niet of ik deze game vaker ga spelen.
Rayman Raving Rabbids - 1 Achievement - 50 Gamerpoints
- ROCK N ROLL RAYMAN - You have obtained the Rock N Roll Rayman set - 50
Rayman Raving Rabbids blijft een leuke party game, al moet je deze niet te vaak spelen. Deze game valt namelijk vaak in herhaling. Toch is het af en toe wel leuk om een aantal games te spelen om je tijd te doden. Ik Heb dit spel nog niet met andere gespeeld, dus ik weet nog niet of deze game ook Multi Player potentie heeft.
Pac-Man Champions Edition - 4 Achievements - 40 Gamerpoints
Pac-Man Champions Edition is een geweldig spel en was mijn 800 ms points meer dan waard. Ik vond de originele Pac-Man en Miss Pac-Man een beetje stoffig geworden en konden mij niet zo meer boeien. Ik heb de originele Pac-Man wel gekocht, maar te weinig gespeeld. Pac-Man Champions Edition weet de kern van het spel te behouden, maar is toch erg origineel. Ik moet zelfs zeggen dat ik deze beter vind dan de klassieker. Eindelijk een goede opvolger dus. Pac-Man Champions Edition is touwens ook de eerste Arcade game waar ik een keer niet onder aan sta van mijn friendlist. Deze game is trouwens ook kort genoeg om even snel tussen door te spelen. Perfect spel om even je tijd te doden.
Prince of Persia - 6 Achievements - 80 Gamerpoints
Prince of Persia (de klassieker) blijft toch een van de beste games ooit. Ik was daarom een klein beetje bang dat deze remake de magie van het origineel kwijt zou raken. Gelukkig is dit niet het geval. De makers hebben het spel in zijn waarde gelaten en wat goede tweaks verwerkt. Zo is de spel iets sneller en zijn de tegenstanders iets moeilijker te verslaan. Tevens blijft de game net zo frustrerend, als altijd. Ik ben nu halverwege, maar ik heb het gevoel dat ik net als toen ik deze game voor het eerst speelde op mijn Amiga net weer wat tijd te kort kom. Prince of Persia is een leuk spel en zeker de moeite waard om deze aan te schaffen.