yup je heb idd gelijk het is een 1 april grap!!! waarom doen ze dit nou..het is echt niet grappig...ik vind dit gewoon triest dat ze mensen gewoon voor de gek houden maar ik hoop dat konami veel gelicenseerde leagues zal ontwikkelen en dat ze gameplay en grahpics zullen verbeteren
Eerst verdedig ik me omdat ik voor mongooltje uit wordt gemaakt omdat ik met Inter speel (ik ben voor Inter, mag 't? ). Vervolgens geef ik een grote bek terug en dan 'gedraag ik me als een baby' Het niveau is ver te zoeken jongens Maargoed, blijkbaar weten jullie niet beter.
Als hij voor Inter Milaan is, heeft hij het recht om met dat team online te spelen. Natuurlijk andere mensen ook, maar wat klaagt iedereen dat Inter Milaan té goed is? Met een beetje skills wals je ze zo omver hoor. Geen reden om Nerazurri uit te maken voor baby of zielepoot hoor.
Ik heb helemaal geen enkele moeite met het verdedigen van Adriano. Ibrahimovic is imo veel gevaarlijker. En dan nog, de skills van de speler (degene achter de controls) geven nog altijd de doorslag. Ik win ook bijna alles als ik met Ajax speel (tegen Inter, Chelsea, Barça, enz.). Dat gezeik altijd over Adriano. Ik vind hem ook overpowered in het spel (ik zie hem in het echt het liefst z.s.m. vertekken bij Inter) maar hij is prima uit te schakelen.
Ja, is wel prima opzich. Heb alleen al een tijd niet gespeeld dus verwacht niet te veel van me Voeg me effe toe
In PES3 zal ook wel de international Challenge zitten, zoals die al dit jaar op de PS2 zat. Dat is ook erg leuk! Dan ben je bondscoach van een land en moet je allerlei kwalificatiewedstrijden spelen om je voor het WK te plaatsen!
De Jupiler League? Sorry, maar wat denk je zelf? De kans is nog groter dat Go Ahead promoveert dan dat ze de Jupiler League in PES7 proppen...
Hij mag zeker met Inter spelen, deed ik eerst ook, maar hij reageerde als een baby, en dat doet ie wel vaker, vooral belachelijk omzichzelf dan zo oud te voelen dus vandaar.
Iemand maakt je uit voor mongooltje, en dan zeg jij het terug, dat is niet zielig wou je zeggen ? Jij bent er zeker zo een van oog om oog tand om tand ? En vervolgens krijg je commentaar, en ga je gelijk over leeftijden zeiken, hoe stom andere wel niet zijn etc.. Dus wie heeft hier nou een laag niveau ?
Ik hoop het, en ik hoop ook dat je gedurende je carriere een aanbod kan krijgen om bondscoach te worden of om tussentijds naar een andere club te gaan..