Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat jij hem al wel terug hebt en ik niet. De mijne staat namelijk ook sinds 4 juni in Duitsland. (@Melmic : datum was dus 4 juni:) ff opgezocht in posts eerder). Nou veel plezier er weer mee (voor the time being;))

    Ik heb net maar eens gebeld met de support lijn. Was toch wel ff nieuwsgierig. Ze zeiden dat ze een achterstand hadden bij het raparatiecentrum en dat de mijne eind volgende week pas terugkomt :'-( Als die er niet voor 6 juli is dan moest ik weer bellen. Fijn :mad:
     
  2. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik lang heb moeten wachten voordat ik mijn xbox terug heb gekegen is mij compensatie toegezegd. Nu heb ik afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat het is verzonden, ook heb ik trackingnummer gekregen. Nu gaat dit niet via UPS maar via Deutsche Post, weet iemand waar ik dit trackingnummer in kan voeren? Op de site van Deutsche post/DHL wordt dit nummer niet herkend.
     
  3. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    defect: 14-6
    ups gebeld:16-6
    opgehaald: 18-6
    afgeleverd ms: 20-6

    Daarna nog niets vernomen. Ik hou jullie op de hoogte

    defect: herrie bij het afsluiten van Forza2 daarna alleen maar "unreadable disc"
    MFR 09-2006
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  4. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die Deutsche Post kun je niet tracken. (Is mij tenminste ook niet gelukt, toen ik van ellende maar gekozen heb voor Viva Pinata ter compensatie van het stukgaan van m'n derde box) Heb 'm 29 mei verstuurd, 10 juni bevestiging van MS gehad dat ie binnen was in Duitsland. Service Center gaf aan dat ik vanaf dat punt vijftien werkdagen moest wachten, dus dat ie eind deze week binnen zou moeten zijn. Heel veel vertrouwen heb ik daar nog niet in. Wie heeft trouwens zijn originele box terug? Of krijgen we allemaal alsnog een gereviseerd ander exemplaar?
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Begint langzamerhand meer op een wegwerp product te lijken he?
     
  6. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en bovendien lijken er meer dan ooit stuk te gaan sinds de introductie van FM2. Al kan dat ook gewoon toeval zijn... Feit is, dat van mijn friends list van 8 er momenteel 4 zonder xbox zitten. Procentueel gezien, zou ik daar als product manager niet mee wegkomen denk ik...
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je kunt Microsoft niks maken, het is een machtig bedrijf. Wij als klant zijn er de dupe van, stel je maar voor als de xboxen de garantietijd van 2 jaar bereiken. Ik weet niet hoe het dan gaat lopen hoor..
     
  8. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: _O_ :lol:

    Heb net vernomen dat ie begin juli weer terug komt, maar wat is begin juli |:-

    Hij dacht iets van volgende week, nu maar hopen dat ik dat vol houdt met Halo 2 op de Xbox 1 :+
    Maarre, hij zij ook tegen mij dat ze daar in Duitsland erg achter lopen op schema, die van mij lag er al 3,5 week ofzo, en hij was nog niet eens in het repareerschema opgenomen :eek: Dus voor alle mensen die hem nu opsturen, ik hoop dat het niet te lang duurt, want de vakantie komt er aan he?
    Gelukkig hebben al mijn vrienden nog een (Werkende O-)) 360, dus als die van hun blijft werken, kunnen ze nog op veel bezoekjes van mij rekenen. :)

    Nog ff on-topic: ik denk dat we inderdaad niet zo veel kunnen maken tegen M$, en sinds ze het probleem nu ook nog ahum*proberen*ahum te verhelpen, kunnen we al helemaal niet zo veel beginnen, gelukkig doen ze er nu iets aan, en ik ben blij dat die van mij het nog deed toen de periode "De xbox maakt geen krassen" er was.
     
  9. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer werdt jouw 360 opgehaald door UPS? De mijne werdt 12 juni opgehaald. Volgende week dinsdag is het begin juli, en heb ik 15 werkdagen gewacht dus ik hoop dat ik dan een e-mail krijg dat die klaar is van de reperatie en terug wordt gestuurd.
     
  10. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    @Jasper15: heb je al een bevestigingsmail van MS Repair center gehad dat ie binnen is? Pas dan gaan wat MS betreft de 15 werkdagen in, en wat hen betreft kon het ook weleens zo zijn dat ze die 15 werkdagen niet gaan redden...
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dan pas? Dat slaat nergens op wat heeft die hele week dan gedaan bij mij?
     
  12. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is op 5 juni opgehaald, precies een week voor jouw dus, en ik wil je niet pesten ofzo, en ik hoop dat ze bij jouw het wel op tijd redden, maar ik zie het slecht in voor iedereen hier die nog op z'n X360 wacht.

    @mattmaxx72: Ik had ook geen bevestigings e-mail dat hij was aangekomen, maar meestal is de dag nadat hij verstuurd is, ook binnen bij M$. Bij mij was dat dus woensdag 6 juni. volgens die gast bij de helpdesk)(Blijkbaar zijn ze ook al te lui om een mailtje te sturen, ga zo door :b: :mad:)

    Ik baalde zelf ook verschrikkelijk, want ik moet nog 2 daagies en dan heb ik vakantie.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  13. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Donderdag a.s. is mijn console precies 2 weken geleden aangekomen volgens UPS, ik heb nog geen mail van MS gehad dat hij is aangekomen. Als ze dus straks zeggen dat de 15 werkdagen ingaan vanaf die mail, dat ga ik rellen, want er werd destijds simpelweg gezegd: uiterlijk 15 dagen na verzending heb je hem terug.

    Overigens krijgt niet iedereen de betreffende e-mail van MS dat je console is aangekomen... Vreemd systeem hanteren ze daar ;)
     
  14. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij heeft het twee weken geduurd voordat ik een bevestigingsmail van MS kreeg. Ik heb natuurlijk al een paar keer gereld aan de telefoon. Maar de 15 werkdagen gaan pas echt in nadat MS zegt dat ze hem hebben. Officiele lezing is dan dat ze een achterstand hebben omdat ze nu repareren in plaats van vervangen door een gereviseerd exemplaar. (en natuurlijk niet dat ze momenteel bij bosjes stukgaan en ze het gewoon niet aankunnen) Vandaar dat ik graag wil weten wie z'n eigen xbox terug krijgt, en wie er toch nog een ander exemplaar terug krijgt...
     
  15. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu redelijk wat xboxen gehad en allemaal anderen.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ben het zo beu dat wachten op de reparatie. De 5e juni is hij volgens UPs aangekomen bij Microsoft. Volgens Microsoft is hij pas de 16e aangekomen en geld het termijn van 20/25 WERKdagen. Dat zou betekenen vanaf die datum nog 5 weken, dat is toch van de zotte!!! Officieel had ik hem vandaag terug moeten krijgen want die 15 werkdagen sinds het moment dat hij daar is aangekomen is nu verlopen. En er is mij toch echt duidelijk gezegd dat wanneer ik hem opstuur ik hem hoog uit 15 werkdagen kwijt ben. Zo zullen ze zeker geen tevreden klanten houden!

    Typisch voorbeeld van een haat/liefdes relatie.
     
  17. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat M$ nu wel echt bezig is om je eigen X360 te repareren, want hij kon de reparatiestatus bij mij zien met het serienummer, en het duurt allemaal een stuk langer, als ik hem volgende week terug heb, zal ik wel melden of het mijn eigen is of een ander. Ook las ik ergens op een ander forum dat het volgens de wet niet mag om een gereviseerde terug te geven maar heeft zo'n bedrijf 3 opties:
    1. De oude repareren
    2. Een nieuwe geven
    3. Geldterugave

    Ik weet het niet zeker maar volgens mij zat het zo in elkaar en heeft M$ ons voor het lapje gehouden. Ik hoop op mijn eigen en voor jullie ook :) :):
     
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Bizar zeg, dit KAN wel eens mijn scenario gaan worden: 1 week voordat ik de UPS labels ontving, 2 weken voordat je de mail krijgt dat hij is aangekomen, en dan nog 5 weken reparatie... Oftewel: 2 maanden!

    Moet er ff niet aan denken ;) Ik blijf voorlopig hopen dat alles 'vlot' gaat, aangezien er ook sommigen hier zijn die wel binnen 3 weken de console retour hadden :)
     
  19. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Defect gemeld : 05/06
    Bevestigings mail & UPS labels : 06/06
    Opgehaald UPS : 07/06
    Bevestinging ontvangst : 13/06 (volgens UPS afgeleverd op 11/06 om 11.04)

    .....afwachten maar
     
  20. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dit niet


    maar ik zat gewoon op youtube filmpjes te kijken en toen kwam ik dit tegen
    http://www.youtube.com/watch?v=2w4OnKCX6Nc

    maar denken jullie dat het waar is als je xbox de drie rode lichtjes geeft dit truc te proberen. een xbox 360 met de drie rode lichtjes helemaal met handoeken erom heen zodat het niet meer kan ventileren en wachten voor 30 minuten maximaal dan uitzetten laten afkoelen en dan weer aanzetten en dan als hij zo goed als nieuw .......

    ik geloof er helemaal niks van en heb het ook nog niet geprobeerd want mijn xbox is weg sinds 19 juni


    kent iemand dit en werkt het ook
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina