Xbox 1 is een stuk beter ja. Daar had je veel minder problemen mee. En zonder die zwarte doos? Op de ps2 waren 10x zoveel toppers. Het is de 360 die de toppers heeft nu. Maar de hardware zuigt gewoon. Ik ben gewoon lastig daarvoor, als jij daar niet tegen kunt, gebruik dan de negeerknop. Ik hoef voor jou helemaal niet blij te zijn, ik zal zelf wel zien wanneer ik blij ben dude...
en ik zal wel al helemaal zelf beslissen of er ooit een X720 in huis komt. Waarschijnlijk zal die hardware wel een stuk beter zijn, aangezien je uit fouten leert. Maar niet beslissen in mijn plaats. Trouwens, heb jij een xbox 360? _0/ Wacht maar tot jij problemen krijgt, zien of jij dan nog vrolijk door het forum rondhuppelt...
Tjonge jonge, gaan ze mij hier al de les beginnen te spellen...
@Xwon: Ja, die 60 % is zeker overdreven, maar ik ben gewoon pissed op dit moment. En als het 20 % is zoals jij zegt, dan is dat nog een pure schande(Ps3 zit aan 1 a 1,5 %). Maar toch zegt mijn gevoel dat er geen één xbox 360, het 2 jaar volhoudt. Ik ken gewoon niemand zonder problemen. Iedereen heeft problemen gehad, of begint enorme vastlopers(begin van de ellende) te krijgen... Sorry, maar what the hell is er gaande met die xbox?
@Macdennis: Kom met bronnen over die ps2,want 2 tot 3 jaar op de markt, give me a break dude...
En er wordt pas een nieuwe koeling in je xbox gestoken vanaf augustus. Beweerde een meisje van de helpservice van Microsoft. Nu wordt dat alleen in nood,... gedaan. Dus in september laat ik mijn xbox 360 24u opstaan(ontploft dat ding bijna) en dan stuur ik he hem op
ps: laatste was een grapje voor de serieuze mensen hier...
Klik om te vergroten...