Transformers The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door DarkFRL, 15 mei 2007.

1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=786264

Eindscore: 62%

Ok, da's niet hoog. Maar heb nog geen hartverzakking! Dit geldt vooralsnog alleen voor de PC versie van de game; die 9 van de 10 keer sowieso slechter scoren dan hun console broers.

Edit; laat Transformers: the Game nou net die console game die wel slechter scoort dan zijn PC incarnatie, weliswaar op een andere site; ign, maar toch.

http://ps3.ign.com/articles/799/799449p1.html

Een 5,7...kom op he. Weer al die hype voor niks.

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  2. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat jammer zeg! Ik koop de game toch wel, want het lijkt mij gewoon leuk om als robot een beetje te kloten.
    Toch weer het bewijs dat er maar weinig goede filmgames gemaakt kunnen worden =(.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Damn....ik keek net op playasia hij is dus inderdaad voor 37 euries ja en dan komt er nog 20 euro verzendskosten op...hallo.....koop ik hem hier wel heb ik hem ook meteen...

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat komt gewoon door het feit dat publishers er zo fuckin' veel druk achter zetten. Die game "moet" gewoon tegelijktijdig met de film te verkrijgen zijn. EA nam verleden jaar een goede beslissing om Superman Returns een paar maandjes uit te stellen, om verbeteringen te kunnen maken op het eindproduct. Niet dat dit een garantie is voor een goede game, want het pakte nog steeds niet...optimaal uit voor die game. Maar toch, het gaat om het principe.

Achja, ik ga Transformers: the Game sowieso wel halen, maar als ik zo de negativiteiten over de game lees, krijg ik er toch wel steeds minder zin in.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij zat jij in een ander topic ook al zo te stressen voor die extra kosten, toch? Transformers wordt ongeveer mijn 10e game via play-asia (dan reken ik de ds games nog geeneens mee) en ik heb nog nooit douanekosten betaald. Verder ben ik elke keer 20 euro goedkoper uit. Dus zelfs als ik al kosten moet betalen (wat overigens geen 20 is) scheelt mij dit een enorme berg geld.

Wat betreft de cijfers: balen, heb de game echt blind gekocht. Doe ik normaal nooit |:-

edit: gelukkig was ie out of stock. Ik heb nog games zat en wacht eerst even alle reviews af, vooralsnog gecancelled dus.

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb die IGN review gelezen, maar echt overtuigend is hij niet. Volgens mij word er veels te streng naar deze game gekeken, want als ik de reacties op het IGN forum lees en verschillende user reviews lees kom ik erachter dat heel veel mensen juist erg veel plezier aan dit spel beleven en dat het allemaal niet zo erg is dan IGN beweerd.

Uit de review haal ik kleine puntjes die ik opmerkelijk vind. Zo maakt de reviewer zich er druk om dat gebouwen snel uit elkaar vallen als je er tegenaan loopt en dat de gameplay maar weinig voor stelt.

De game zal uiteraard niet de kwaliteit van Gears of War halen, maar dat zoek ik ook helemaal niet in deze game. Net zoals de film wil ik verstand op 0 kunnen zetten en gewoon lekker kunnen kloten met die robots. Wat ik dan wel weer leuk vind is dat de reviewer zegt dat de Xbox 360 versie net iets betere graphics heeft dan de PS3 terwijl ik dus dacht dat deze twee versies niet zouden verschillen.

We zullen het binnenkort zien hoe “slecht” deze game wel niet is, maar ik heb zo’n idee dat het allemaal niet zo slecht is als dat men bij IGN voor doet komen. De user reviews die ik momenteel op meerdere sites gelezen heb waren allemaal positief. En ach, slechter als Pirates zal deze game vast niet zijn en zelfs Pirates vond ik vermakelijk.

En weer een review, deze keer van Gamespot:
    http://www.gamespot.com/xbox360/act...topslot;title;1&om_act=convert&om_clk=topslot

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vind die review van gamespot STUKKEN beter dan die van IGN, bij IGN zeggen ze zelfs dat de voice kut is en bij gamespot was dat juist een pluspunt!

@Kevf: nee ik bedoel de verzendskosten die erbij opkomen die zijn 20euro of ik kijk verkeerd

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    verzendkosten zijn 2,10 oid ;)

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeie, ik haal hem ook!

Kijk eigenlijk nooit naar reviews etc. :)

Vorm altijd liever mijn eigen mening :)

10. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies zo denk ik er ook over

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar een topper kan je dit spel niet noemen.

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er toch om als ik het leuk vind om te spelen?

Niet wat 1000 anderen er van vinden?:{

13. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Precies reviews van andere boeien mij echt 0,0.
    Als ik het maar leuk vind.

En het is Transformers dus wat is daar al niet leuk aan :)

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dingen lees als "gebouwen storten in als je er alleen maar tegen aan loopt," en "de game duurt maar 5-6 uur om met beide campagnes uit te spelen," dan zegt dat echt wel iets over de kwaliteit van deze game. Mja, Spider-Man 3 werd ook niet al te goed bevonden door de respectievelijke bronnen als ign en gamespot. Maar ik vond 'm geweldig...

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    spiderman 3 kreeg toch echt wel betere reviews. Apart dat sommige mensen die reviews niet interesseren. Gewoon een game kopen en dan hopen op het beste lijkt me toch een mindere optie.

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk maar het wordt geen topper.En sommige mensen kopen liever een game dat hoge punten krijgt.Ik koop het niet om dat het mij niet boeit.Lage punten kan mij niet schelen

17. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, Star Wars: A new Hope werd in '77 ook afgezeken, evenals Jurassic Park in '93.

Zijn weliswaar films, maar het gaat om het punt. Critici weten het altijd zo goed..

Daarom vorm ik liever mn eigen mening :)

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Zoiets heet een eigen mening hebben over een game.
    Ik lees ook geen reviews over films als de titel en het verhaal me aanstaat ga ik hem kijken dan merk ik vanzelf of ik hem goed of slecht vind.;)

19. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me 2 sharkdwawg, maar nu weer ontopic:9

20. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net gespeeld op de PC, jemig wat een rot spel, zal wel hetzelfde op de 360 zijn.. zeker niet 60 euro waard.

Deel Deze Pagina