1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Wees niet bang, want dat ligt aan het spel. PGR3 was namelijk het eerste spel dat uit kwam voor de xbox360 en waarschijnlijk hebben ze het wat moeten afraffelen, aangezien er helemaal geen aa op wordt toegepast (het wegwerken van de kartels). Je zult zien dat het bij andere games(wèl goede games, kolere wat een boud-spel vind ik dat pgr3 zeg, en ik ben helemaal gek van racegames hoor!) helemaal goed komt.
    Probeer maar s forza2 of test drive, dat rijdt een heel stuk beter ook!
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Je hebt gelijk wat betreft full hd icm dvd. Die dvd bestaat nl maar uit iets van 525 beeldlijnen en de full hd 1080, dus er moet een boel bijverzonnen worden. Maar ik koop dan toch meteen een hd-dvd speler erbij en tv kijken doe ik er niet op.
    Aansluiten op de pc is een must, maar mn huidige 30inch lcd is ook maar 1280x768 dus dat scheelt niets tot bijna niets. Deze kan echter de xbox360 niet in 720p aan en dat is echt een must.
    Helaas is de full hd panasonic ook maar max 1080i op componenten (word er moe van dat ze dat niet meteen goed doen), maar misschien zie je het verschil nauwelijks aangezien er wel 1080 pixels zijn.
    Maar de hd-ready van panasonic, die 42 inch pv700, daarvan zijn de bezitters toch wel heel enthousiast en dat scheelt toch minimaal een paar honderd euri met de full hd lcd van samsung LE40M86 en nog veel meer met de full hd plasma py70.
    Ik heb er wel een paar honderd extra voor over als ik verbeteringen zie in het beeld hoor, maar ik heb gewoon geen ervaring met plasma. Maar nogmaals, die xbox icm n plasma die bij de free record shop hing, had een beeld om bij te watertanden.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is niet waar hoor, de xbox360 doet gewoon 1080p via component, alleen kan die sharp dat signaal niet aan op componenten! Volgens mij ook niet op vga trouwens. Maar zeker een reden om geen sharp te kopen is omdat er idd geen componenten aansluiting op zit maar een gecombineerde vga met verloop.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand de responsetijd van de M61? want die kan ik nergens vinden...
     
  5. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen, ik heb deze tv gezien en ik kan hem kopen voor 779 euro. Dit wordt dan misschien minder omdat ik er 2 tegelijk koop samen met mijn tante.
    Maar is dit een goede koop ? Voornamelijk om te gamen met mijn xbox360 en is die game mode een toegevoegde waarde ?

    ALVAST BEDANKT !!!!:thumbs:_O_:thumbs:


    [​IMG]


    Garantie
    De fabrieksgarantie van dit artikel is 2 jaar garantie

    Beeldeigenschappen
    Effectief beeldbeelddiagonaal: 94 cm
    Effectief beeldbeelddiagonaal: 37 inch
    Aantal pixels horizontale beeldresolutie: 1366 cm
    Aantal pixels verticale beeldresolutie: 768 cm
    Horizontale kijkhoek: 170 graden
    Verticale kijkhoek: 170 graden
    Reactietijd: 8 ms
    Contrast: 3000 x:1
    Lichtopbrengst: 500 cd/m²
    Automatisch beeldformaat + instelling
    Aanpassing omgevingslicht: Automatische aanpassing omgevingslicht
    Zoomfunctie
    Formaatomschakeling
    Stilstaand beeld
    Kleurtemperatuurselectie

    Elektronische eigenschappen
    HD ready
    Automatische zenderprogrammering (ACP)
    Menu OSD (On Screen Display)
    Grafische gebruikers handleiding (GUI)
    Inschakel timer
    Uitschakeltimer
    Sleepfunctie
    Automatische standby schakeling
    Voorkeurinstellingen beeld/geluid

    Teletekst eigenschappen
    Decodertype: TOP teletekstdecoder
    Aantal paginageheugens: 1000

    Geluidseigenschappen
    Mono/stereo geluid: Stereogeluid
    A2 decoder
    NICAM stereogeluid
    Virtual-Surround-Sound
    Grafische equalizer
    Automatische volumeregeling
    Sinusvermogen , totaal: 20 W
    Sinusvermogen , per kanaal: 10 W

    Ontvangsteigenschappen
    Beeld in beeld (PiP): PiP via apart apparaat (videorecorder)
    Geschikt voor hyperband
    PAL (BG) ontvangst
    PAL (L) ontvangst
    PAL (I) ontvangst
    PAL (DK) ontvangst
    Secam (BG) ontvangst
    Secam (L) ontvangst
    Secam (DK) ontvangst
    NTSC videoweergave

    Aansluitingen
    Hoofdtelefoonaansluiting
    Aantal Euro/AV aansluitingen: 2
    Aantal Video-Cinch: 1 IN
    Aantal S-video Hosiden: 1 IN
    Aantal video kleurcomponenten: 1 IN
    Aantal Audio: 1 OUT
    Aantal Audio Cinch: 1 IN
    Aantal Audio-IN: 1 3,5 mm jack
    Interface HDMI
    Aantal D-sub 15: 1 IN

    Stroomverbruik
    Stroomverbruik in bedrijf: 152 W
    Stroomverbruik in standby: 1 W

    Eigenschappen behuizing
    Breedte: 102.5 cm
    Hoogte: 69.9 cm
    Diepte: 33 cm
    Wandmontage mogelijkheid

    Kleuren
    Kleur van de behuizing/ommanteling: Zwart

    Uitvoering
    Kleur: zwart

    Afmetingen: 102.5 x 69.9 x 33.0 cm (b x h x d)
    EAN nummer: 8806349318026
     
  6. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je het vrouwtje erbij krijgt wist ik het wel!

    ff ontopic,
    Zag laatst in MM krantje Philips 26 PF 3321 staat voor 444 Euro! Dat lijkt me wel een goede aankoop.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou dat is zeker een goede aankoop! Waar heb je die gevonden? Maar je kunt ook de S62 nemen ipv de S71, de specs zijn bijna hetzelfde, er zit alleen een zwarte rand op ipv een zilvere en de lichtopbrengst is wat lager. En die is op internet al voor rond de 730/740 euro.
     
  8. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt !!, ja deze is in de aanbieding bij een winkel in zeist !! weet niet precies hoe de winkel heet : SFX ofzo... Me tante kwam ermee daarom.
    Deze ga ik aanschaffen :thumbs: :cool:\o/
     
  9. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff een vraag ! , deze tv heeft toch wel alle uitgangen voor die kabel van de xbox ?? Met extra groen, blauw rood enzo... ?
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja hoor. Alle benodigde aansluitingen zijn aanwezig. Ik weet alleen niet zeker of de pc aansluiting nu vga of dvi is.

    En btw: Je hebt ook een edit knop hier hè ;) Zodat je niet hoeft te dubbelposten.
     
  11. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje: Zijn er al goede HD (ready) tv's van rond de 500 euro die aan te sluiten zijn op de xbox 360 of kan ik beter even wachten??
     
  12. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA, DVi en HDMI zijn allemaal stukken beter dan Component.
    Dit komt kort samengevat omdat VGA, DVi en HDMI allemaal werken met ongecomprimeerde signalen door de grotere bandbreedte van het signaal.
    Waar VGA net als Component analoog is wordt er bij VGA niet gecomprimeerd waardoor er weinig tot geen signaal degradatie plaats vindt. Tevens is Component niet een echt RGB signaal waardoor kleuren niet realistisch worden weergegeven.
    DVI en HDMI zijn beide digitale signalen waar mits er goede kabels worden gebruikt (hoeft niet meteen Hirshman, Oelbach of Monster te zijn) totaal geen signaal verlies plaats vindt. Doordat het signaal van een digitale bron (Xbox 360, PS3, PC etc.) komt en naar een andere digitale bron gaat (HDTV, monitor etc.) wordt met gebruik van een digitale kabel (DVI of HDMI) totaal geen consessies gedaan waardoor het signaal 100% wordt doorgevoerd.

    Opgesomd dus mits de apparatuur van goede kwaliteit is (HDTV, kabels en kabel aansluitingen op beide mediums) dan moeten DVI en HDMI het mooiste beeld geven met de beste kleuren en VGA een beter beeld met betere kleuren geven dan component.

    VGA > Component
    DVI/HDMI > VGA
     
  13. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik dacht,, dan valt het je gelijk op O-)
     
  14. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch wel benieuwd naar de verschillen tussen VGA en component. Zouden we niet op de een of andere manier screenshots kunnen krijgen zodat we een beetje kunnen vergelijken. Of gaat dat niet zo makkelijk?

    Ik heb namelijk de monster component kabel en zit te twijfelen of ik mijn nieuwe tv moet aansluiten met zo'n VGA kabel...
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja hoor, er zijn genoeg goede hdtv's voor dat budget*)

    @.:JP:. :
    VGA = scherper
    component = meer kleuren
     
  16. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    De Monster Component kabel is wel de allerbeste Component kabel verkrijgbaar voor de Xbox 360 met de minste signaal verlies, maar toch is de natuur van Component nog steeds hetzelfde en worden signalen gecomprimeerd en is het niet een echt RGB signaal.
    Mocht je dicht op je HDTV/monitor zitten (1 a 2 meter van een 32") dan zal je zeer zeker een verschil in videokwaliteit moeten zien er vanuit gaand dat de aansluitingen op je HDTV van goede kwaliteit zijn.
    Mocht je in het bezit zijn van een Samsung HDTV (ongeacht het model) dan zal je zeker een verschil beleven gezien Samsung HDTV's matige Component aansluitingen gebruiken (ja en ik kan het weten heb zelf een LE-32M71B en een kennis heeft een LE-40M86B) maar ze gebruiken daarintegen wel goede VGA aansluitingen. Dan ook nog in gedachten genomen dat bij een Samsung HDTV 1:1 pixel mapping wordt gebruikt bij de VGA aansluiting en je nattive resolution van (1360x768 of 1920x1080) behaald wordt is het verschil zeer groot.

    Ikzelf moet Component gebruiken omdat m'n PC al aan de VGA zit en zit te wachten op de aankondiging dat er binnenkort een stillere Xbox 360 (met 65nm CPU en GPU), standaard HDMI poort, grotere Harddisk en eventuel ingebouwde HD-DVD speler op de markt komt.
    NEE IK MOET NIET DIE LELIJKE XBOX 360 ELITE!

    Component heeft helemaal niet meer kleuren dat lijkt zo omdat het signaal donkerder is, slecht wordt gecomprimeerd en van een RGB bron via YUV naar een RGB output gaat.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  17. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooops zie net het bericht van OnSlaught. Ik zit inderdaad te w88 op de LE-40M86BD van Samsung. Dus die component aansluitingen zijn niet zo goed van Samsung? Dat is niet zo mooi, ben wel van plan om vele andere apparaten aan te sluiten via component (zoals pc en dvd etc.). Slecht zal het niet zijn toch?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wil ik zo wel doen :)
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat dan?
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    plasma th-37pv45
    foto's gewoon op p genomen. Waardes hetzelfde gelaten van zowel tv als camera. Ben verder geen prof fotograaf oid :+

    vga:

    [​IMG]

    component:

    [​IMG]

    vga:

    [​IMG]

    component:

    [​IMG]

    tis wel op een plasma en die heeft natuurlijk al rustigere kleuren dan een lcd. Daarom is voor mij component helemaal not done. Helemaal bewegend zijn de kleuren echt way to much en gaat het ook nog eens enigzins tenkoste van scherpte.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina