Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er zeer over aan het twijfelen om deze game dan toch maar te halen... Rallisport Challenge kon me zeer lang boeien, speel het nu soms nog wel eens zelfs, en jullie zeggen dat het best erop lijkt...
     
  2. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    lol @ RodmanSan, hahaha. Ik probeer hem straks te halen. ik heb gisteren DOA4 gekregen van een vriendin maar ik heb hem al.. probeeer hem te ruilen voor CMD...
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    LoL, yep! Haha :lol: :lol:
     
  4. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik beleef minstens zoveel plezier aan deze titel als aan Rallisport Challenge 2. DiRT is voor mij de perfecte mix van arcade en simulatie. Daarnaast is het echt een pareltje voor het oog. Ik overweeg nu het MS stuur aan te schaffen vanwege deze titel, lijkt me helemaal super.
     
  5. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel dirt met dat wireless stuurtje, echt top
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn wij effe blij dat we dat horen :thumbs:
     
  7. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad! Zijn opmerking voegt in tegenstelling tot jouw domme geneuzel wel wat toe aan dit topic, namelijk dat het spel goed te spelen is met een stuurtje (en nee, dat is niet logisch, sommige race spellen zijn minder geschikt om te spelen met een stuurtje).

    Dus XXX als je niets te melden hebt doe dat dan niet hier...
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vindt het top ,dus je weet nog steeds niet of het goed te spelen is, want hij heeft er ook wel erg veel argumenten bij hé
    Dus is eigenlijk wat jij zegt nog dommer geneuzel;)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel merken dat het niveau hier achteruit gaat de laatste tijd... hou het gewoon ontopic en geen onnodige opmerkingen A.U.B.

    Ik zit nu op 37% van de career mode... speelt inderdaad wat beter dan de demo lijkt het zo... vooral de buggies vindt ik een stap vooruit, en die rigs en vuilniswagens ;) rijden lekker zwaar.

    Veel ontwikkelaars van race spellen mogen wat mij betreft eens goed kijken naar hoe codemasters het doet qua cockpit view(s). grandioos uitgewerkt en het ziet en voelt heel dynamisch, voegt zeker wat toe aan race games.
    Kan dan ook niet wachten op race drive one van codemasters die in 2008 uitkomt.

    Het enige waar codemasters nou wel eens aan moet werken zijn de physics... het werkt wel, maar ze zijn nog wel zweverig.. alsof je soms op ijs rijdt, en dit is al zo sinds toca race driver 1, 2, en 3.. als ze daar wat aan doen zijn dit soort titels gegarandeerde hit titels.
     
  10. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft natuurlijk erg subjectief of je de voorkeur geeft aan een stuurtje of niet. Bij deze enkele argumenten .. http://xbox360.ign.com/articles/799/799445p1.html
     
  11. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ROFLMAO _O_ Ja en MFS MW is een hardcore sim :D

    En Pakistan wordt Europees Kampioen voetbal volgend jaar :D
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Beargumenteer jou stelling eens? \o/

    Want Forza 2 is toch nog altijd de beste simulatie op de Xbox 360 met realistisch gedrag van wagens, vele tunemogelijkheden en goede schade. Dirt is gewoon een goed spel maar heeft echt niet meer realisme. Het is ongeveer net zoals Test Drive Unlimited, ze liggen allebei tussen arcade en simulatie in.



    Ik heb 2 kleine vraagjes:

    Is de schade ook echt zo leip als ze in die filmpjes lieten zien, dus dat gewoon de deuren, motorkap enzo eraf vliegen?

    En hoe is de career, en speel je deze niet te snel uit?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  13. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    yeahhh! ik heb CMD vandaag gehaald geruild met DOA4.
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    JA, die filmpjes zijn daadwerkelijk van gameplay en/of een replay genomen. Het ziet er echt schitterrend uit.

    Ik ben net aan de career begonnen dus kan daar nog niet veel over zeggen. Met 5 moeilijkheidsgraden bepaal je natuurlijk zelf hoe uitdagend het is en dus hoe lang je er over doet. Naast de Career heb je o.a. nog de Championship mode.
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie ruil.Maar wie is zo zot:cool:
     
  16. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet natuurlijk wel bij betalen. Spel kostte 30 euro.. CMD kostte 65.. dus 35 euro bij betalen.
     
  17. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    anyway, de in-car view is errug cool, Rallisport Challenge 2 heb ik erg veel gespeeld, het begint aardig verleidelijk te worden om te kopen, maar ben net met Forza begonnen, en daar wil ik ook nog wel even veel tijd insteken!

    wel E40,- bij Play Asia (incl. verzendkosten) http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-15-dirt-70-22b4.html
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  18. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker prijsje.
     
  19. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    In elke post wordt hier de naam Forza gezegd. Buiten dat heeft mijn vorige ‘‘offtopic’’-reactie (volgens jou dan) meer waarde aan de topic toegevoegd dan jou reactie. Dus zou je asjeblieft de volgende keer niet posten als je niks te melden hebt? Dank u.
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    Ik denk dat je er geen spijt van zult krijgen de auto's reageren ook net wat fijner en echter als in de demo! wil je graag online kunnen racen dan moet je bij forza zijn!

    De grapics zijn echt top alhoewel het gras buigt niet voor je auto en verschijnt soms door je motor kap!(jammer)

    En de terminal damage is niet te zien in de replay best jammer!

    maar deze game bied meer fun qua race als Forza den ik!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina