Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb helaas de nieuwe PU nog niet binnen,
    maar ik hoop dat two worlds wel met een betere verhaallijn begint dan oblivion en je niet als oblivion in het begin totaal in de steek laat...

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vond ik van oblivion eigenlijk wel vet, het spel oblivion is eigenlijk zo:

zo, je hebt een tutorial van 20 minuten gehad, je hebt wat wapens, en het zet je de grot uit en je kan het lkkr zelf uitzoeken, dat vond ik echt heel vet!

3. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion is een van de betere games in dit genre.
    maar dat neemt niet weg dat 2Worlds OOK een van de betere kan zijn.
    zowiezo zijn er in dit topic en op andere sites al dingen genoemd die DUIDELIJK in 2Worlds zitten...die niet in Oblivion zitten...en andersom.

dat maakt verschil togh.

zowiezo spreekt dat wapen forge systeem me heel erg aan...omdat Oblivion niet verder kwam dan de standaart opgevoerde longsword met magie.
    zelf spells maken was wel leuk in Oblivion...maar zit ook in 2Worlds als ik het goed begrijp.
    maar kortom, 2Worlds hoeft niet DE Oblivion killer te zijn...Zolang hij maar blinkt in zn genre...
    als het verhaal goed is en de gameplay goed is, wtf heb je dan te zeuren over "Oblivion killer" of niet:+
    RPG is RPG togh?
    FinalFantasy is tog ook net zo leuk als Enchanted arms, Morrowwind is togh ook net zo leuk als bijv. Blue Dragon?...RPG is een genre dat draait om het verhaal, het is geen race wie de beste moet worden

*Wejow, anders type je ff EBN, in dit hele fabeltjeskrant stukje:+*

(EBN= Eiguh Buschaaft Nedurlans)8)

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk iets om aan vast te houden

6. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje man wat wil je nou eigenlijk|:-. Oblivion had een goede tutorial. Je kon vanuit de grot de mainquest gaan volgen of lekker je eigen gang gaan in de wereld met tig quests. Volgens mij kan jij beter spellen van tijgetje of Schrek gaan spelen waar je lekker aan het handje gehouden word :)_0/

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    tis altijd de grootste afknapper geweest voor veel spelers bij oblivion en morrowind. Wat moeten we doen? Als je dat gevoel hebt dan denk ik dat two worlds ook niet echt geschikt word

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Oblivion killer of niet, het maakt mij geen reet uit. Ik ben door Oblivion toch veel meer interesse gaan krijgen in het RPG genre, en dan met name de westerse. Ik snap niet dat er iemand of meerdere zijn die Two Worlds pas kopen als het een Oblivion killer word. Kan je dat verwachten van zo'n kleine ontwikkelaar en uitgever? Nee, en dan is het best knap om uit te geven wat we tot nu toe allemaal hebben gezien. Dit word zeker een goede game, en ik vind het dan ook dom dat er een discussie ontstaat of het een Oblivion killer is of niet. Vroeg of laat komt er wel eentje, misschien de opvolger van Oblivion zelf wel.

Je moet gewoon zeggen of je de game wil of niet. Wil je de game, zeur dan niet of het een Oblivion killer is of niet. Wil je de game niet, dan moet je ook niet zeuren of dat zo is. Je kunt dit totaal niet met elkaar vergelijken. Two Worlds & Oblivion zijn toch behoorlijk verschillend. Oblivion scoorde ook alleen maar hoog om graphics & mogelijkheden, voor de rest vond ik de gameplay niet bijster goed. Beetje zwiepen, en vooral in Third Person is het huilen met de pet op. Oblivion was dus om andere reden groot, net als elke game dat in zijn eigen unieke vorm kan worden. Oblivion zou het dus om andere dingen moet ontgelden tegenover Two Worlds. Dat killer gedoe vind ik persoonlijk een hoop bullshit. ;):)

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
  10. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt daar igg wel een punt. De echte goede (vooral next gen) spellen moeten eigenlijk nog komen. Ik ben eigenlijk alleen interesse in Two worlds gaan tonen omdat hij zo rond juni zou uitkomen, lekker begin vakantie en alvast voorlopend aan alle andere toppers die eind dit jaar uitkomen.
    Maar nu hij pas halverwege juli komt vind ik het eigenlijk te laat.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik neem aan dat de game niet meer op 29 juni staat gepland om uit te komen?

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nee, 15 juli geeft XBW nog altijd aan, zoals ik al eerder heb gepost. Laten we XBW maar geloven, anders zijn we hier niet meer welkom denk ik. ;):9

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hmm, dat zou me nog meevallen dan. Had verwacht dat ie wel ergens naar het najaar verschoven zou zijn oid.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  15. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De introductie van Two Worlds is nog een stuk korter... Ik heb drie dingen geleerd in de tutorial. Met de spatiebalk open je deuren, met F pak jij je wapen en met de linkermuisknop val je aan. Dat was de tutorial...

Bereid je allemaal maar vast voor op een flinke teleurstelling.

16. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik vrees dat je zo maar eens gelijk kunt hebben. Ik lees een review van de pc versie en die komt niet verder dan een totaal van 6.2.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat had ik gelezen ja. Over die introductie. En scoorde Two Worlds maar een 6.2 op IGN?! :eek:

18. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha een 6.2. Ik had zulke hoge verwachtingen van deze game! Denk toch dat ik hem maar laat liggen.

19. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga m togh halen
    dat cijfer geeft die jonge van IGN...het gaat togh om watvoor cijfer jij t zou geven?

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.977
    ^ Precies. Een game zoals Nintety Nine Nights scoorde ook poep en ik vind de game fantastisch.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina