Hey Fardo,
thuisbioscoop.nl is een erg goede zaak. De mensen daar staan je graag te woord en je kan altijd beamers naast elkaar testen. Probeer wel een laptop met HD content mee te nemen, de keer dat mn vader en ik daar waren (langer dan een jaar terug al denk ik) hadden ze dat niet.
Over het pakket:
Met al deze beamers zit je in principe wel goed, maar de TW700 en de Z5 worden als beste beschouwd. De TX300 levert denk ik ook wel een scherp plaatje op. Ga eens de reviews en de prijzen na.
Het scherm moet je zelf gaan kiezen. Als je even de afmetingen van je zolderkamer door gaat geven, samen met de kijkafstand kan ik wel wat voor je maken though.
Over de prijs van het pakket: Ik denk dat als je alles los koopt, dat je dan misschien goedkoper uitbent. Ook ondanks de plafondbeugel en kabel. Maar dat kunnen we pas berekenen als je erover uit bent welke beamer en scherm het gaat worden.
Ik hoor het graag,
Sjoerd
Edit: ik zie net dat ze de gekke HD weken hebben daar, al die beamers kosten maar 1125,- euro, wat erg netjes is. Mensen die interesse hebben in een van deze beamers ( Z5, ATX100, TW700, TX300 en AW15), sla jullie slag.
Laatst bewerkt: 28 jun 2007