Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Die heb ik niet ;) Retailversie he8)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Komop, ben eens wat avontuurlijker jongens... een beetje zoeken kan geen kwaad. ;)

Volgens mij heb ik in de 1UP review gelezen dat het op de PC mogelijk is de 360 controller te gebruiken voor deze game. Dus dat is zeker het proberen waard.

Edit: Vanavond weer de hele avond Overlord! :D

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is nog best pittig kan ik je melden. Je moet goed op je minions letten. Vallen ze niet te veel vijanden tegelijk aan, lopen ze de goede kant op, moet ik zelf ook gaan helpen? Plus het feit dat de Overlord dus echt niet bijzonder sterk is, is het zeker wel een uitdaging!

Heb net de Reds bevrijd en de eerste Hero verslagen. I'm loving it :D

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik al, want dat is tegenwoordig met vrijwel alle PC games het geval. Ook niet zo raar opzich maar goed, das dus een mooie optie :)

Ben alleen bang dat ik er vanavond niet echt aan ga toekomen om de game te spelen. Kreeg vanmiddag namelijk van een vriendin te horen dat der opa overleden is dus ik heb met der afgesproken. De eerste, wat uitgebreidere impressie van mijn kant moet dus nog even op zich laten wachten.

Net begonnen, maar ik vind um nu al leuk :)

Die stemmetjes :D

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Moet je eerst die blauwe of de groene minions bevrijden? Want om de blauwe te bevrijden moet ik groene minions hebben en voor groene moet ik eerst blauwe hebben. Ik snap er helemaal niks van ! :mad:

Voor de rest is het een geweldige game. Hebben jullie ook al wapens gemaakt? Ik lag helemaal in een deuk tijdens de opoffer scene :+ .

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Fock, ik zit ook vast.

Ik moet zo'n oogbal omsingelen en verslaan in dat kasteel in Spree. Echter, het lukt me niet en ik kom vooral vuurminions te kort. Kan iemand mij helpen en uitleggen hoe dat zit als hij of zij verder is dan ik?
    --------------------------------------------------------------------------
    De game word echt een aardig stuk moeilijker naarmate je verder komt. Dit had ik van tevoren ook niet gedacht.

En je kan elke quest apart doen als je wilt, helaas is er geen questmenu zoals in Oblivion, maar dat is niet erg.

Maar kan iemand mij wel helpen met de dingen boven de stippellijn?

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Game is echt goed te doen maar je moet wel goed tactisch aanvallen met je minions anders ben je goed de lul (sommige vijanden maken browns super snel af dus moet je tactisch met de vuur werken. Ben momenteel de laatste minion groep aan het halen (de blauwe)

Heb 1 held verslagen, Marvin, Daarna na het elven forest gegaan voor de groene minions omdat ik die nodig heb voor de blauwe (raad iedereen eerste map helemaal. dan snel de groene halen in Elven forest en dan de blauwen in het andere deel zodat je verder kan bij de elven

Tot nu toe bevalt de game me echt prima. Heb er al vijf uur op zitten en heb echt de hele eerst map uitgespeeld + een klein stukje van twee en drie (10% van beide) Ben benieuwd als het 1 held per map is of er nog drie mappen verborgen zijn. zou wel cool zijn.

Het kasteel

Summons 5 fire minions. plaats die links boven aan het trapje met Y (Als ze er staan) summon er nog 5 en plaats die rechts.

Sla iedereen dood die eraan komt.

Btw net me eerste Steel Sword volledig geupgrade (175 browns opgeofferd) en ben nu kick ass. denk wel dat het lang gaat duren om de achievement full upgrade van de drie sets te krijgen.

btw vonden meer mensen die gasten die Castle spree hadden overgenomen lijken op de immortals uit de film 300 (alleen hun gezichten niet goed gezien) maar wapens en kledingstijl

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Volgens mij kun je met "start" of "select" en quest-menu opvragen.

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je eerst de green minions doen... Je kan deze namelijk krijgen zonder de blauwe, maar andersom niet...

Ik mis nu de map totaal niet meer eigenlijk, het is wel een keer leuk zonder map :) Damn wat is dit spel lollig :p Heel de tijd die coole stemmetjes _O_

Heeft iemand het al online gespeeld?

Edit:mad:Sith_Vegeta: Waar zie jij voor hoeveel procent je een map hebt uitgespeeld??

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je hebt gelijk. Ik was vergeten dat je een omgevallen boom als brug kon gebruiken :9 .

11. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mis ik iets, of moet je iedere keer helemaal naar het begin v.d. map.

Ik weet dat je kan teleporten, maar dat is iedere keer naar het begin van de map...................ik loop me het lazerus.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zag Overlord vanmiddag liggen bij FRS, heb hem meegenomen n.a.v. de recensie in de PU en de demo. Is zeker een goede keus geweest, ook al zit ik pas in het begin, het sfeertje is echt top :)

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Net 50% van de dungeon enemies verslagen, heb 30 minions en alle 2e levels van de spreuken. Tot nu toe is het spel niet moeilijk, alleen de dungeon onderin je kasteel is lastig. Ik heb nu ook een niewuwe full armour, ziet er wel stoer uit.

14. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb m bij mm eindhoven gehaald voor 54,95 vandaag nog niet gespeeld

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Er is in dat Elvenrijk ook een boom die in de fik staat? Bedoel je die, en kan je die ook gebruiken?

En hoe kom ik rap aan veel Vuurminions? Ik heb van de andere, bruine en groene genoeg. Blauwe heb ik nog niet, maar hoe kom ik aan veel Vuurminions? Ik heb ze nodig voor een aantal dingen in Spree, revolting name! ;):)

16. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Onderin je kasteel in de dungeon kan je vechten tegen vuurbugs, die droppen rode orbs.

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Een aantal vraagjes?

Hoe zit het nou met controle van je stad? in de review las je altijd dat spree enzo kon worden gecontroleerd maar hier gebeurt niks? Die gast waar ik het vreten voor haalde (eerste keer spelen is nul corruptie) zij als ik dat deed zou hij me wel zorgen dat ik dingen kreeg. Totaal niks gezien

Waar zit ergens de tweede smelter? ben bijna volledig geupgrade staal en wil wel eens wat anders zien

Tot nu toe is het een hero per map? 4 mappen 4 heros? waar komen de andere drie dan?

btw die elberon is irritant.

Maar super spel. mooi trouwens die minions met koksmutsen en steelpannetjes op hun hoofd

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Na lang twijfelen ben ik toch voor Overlord gegaan in plaats van The Darkness. Ik heb volgens mij een goede keuze gemaakt, want ik vind Overlord helemaal geweldig! Ik heb nog niet zo lang gespeeld, maar de sfeer in deze game is subliem!

Grafisch ziet het er prima uit en de game speelt wonderbaarlijk makkelijk en soepel. Ik vind het tof dat je voor keuzes komt te staan (zoals met het eten weggeven of houden) en nu ik besloten heb om zo corrupt mogelijk te worden beginnen inwoners van het land je ook echt te vrezen.

Het is dat het een spelletje is anders zou je nog bijna medelijden krijgen met de inwoners als je al hun huizen aan het plunderen bent en iedereen zonder pardon of vergiffenis een kopje kleiner maakt terwijl ze smeken voor hun leven. Uiteraard zal ik de game nog een keer spelen en dan voor de andere weg kiezen.

Hier ga ik mij voorlopig nog wel wat uren mee zoet houden denk ik zo!

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice, ik heb begrepen dat er sowieso meer quests zijn als je voor totale corruptheid mikt en lekker evil op alles reageert. Dat ga ik ook proberen in mijn 2e playthrough. Nou ben ik voornamelijk de brave Overlord om die 0% corruptheid te houden.

Trouwens, het plunderen van huizen verhoogt niet je corruptheid. Raar maar waar. Dus als je nog quick cash nodig hebt...

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ligt die game in de mediamarkt nu al (leeuwarden) wil hem best wel graag halen :cool:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina