Het gedeelte met je nummer enzo , hoe zit dat bij de leon en op welke plek moet dat komen . Is nummer 19 al in gebruik?
De layout is hetzelfde als bij de Clio Cup. Iedereen neemt hetzelfde nummer als ze pakten bij de Clio. Maar voor verdere informatie verwijs ik je door naar het ForzaRacing forum.
Ik heb niet mee gedaan met de clio cup , en op het Dit forum geven Tot nu toe sneller antwoord en het andere forum is nog ff wenne waar alles staat enzo . Daarom vraag ik het hier.
Rivanov, ik heb je een paar dagen terug al PB gestuurd via deze site... Zit een beetje op reply te wachten. het gaat erover dat mijn posts op het forza forum niet geplaatst worden!!
ik update de lijst op xbw niet nee, omdat er een lijst op forzaracing is. en nee die is ook nog niet compleet. ik voeg binnekort alle wijzigingen wel toe.
Godverrrr, Start ik net mijn xbox op om te oefenen voor morgen krijg ik dit, Had ik eindelijk tijd krijg je dit :\ Jongens succes morgen ik zal het komende week(en) zonder xbox moeten doen.
Gewoon wat moeilijke vragen stellen waar ze geen antwoord op kunnen geven dat helpt te minsten bij mijn. Maar dit is wel leuk denk dat ik binnen kort ook maar eens mee ga doen
kut man...ik heb die ring of death ook wel vaker gehad...maar bij mij ging hij uitzichzelf weer weg...
Wie host er uit poule A , dan weet ik wie ik zo ff toe moet voegen. @ nutterd , zojuist gelezen dat jij hoste , wat is je gamertag dan voeg ik je toe.
Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen of ik ook kom. Ik loop vandaag en gister al de hele dag te niezen en heb vannacht moeten overgeven.. Ik kijk straks wel hoe ik me voel, maar zelfs voor een simulatie-coureur zijn 25 rondjes zwaar.