[PC] Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Discussie in 'Games' gestart door kevin_16, 2 mei 2007.

1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht ook niet veel vernieuwing ;) Vind het leuk zoals het is, questje, leuk nieuw item, nieuwe looks, same same same. Maar omdat ik het nu al leuk vind, blijf ik het ook leuk vinden want vind het best zo :) en wie weet is het op lv 50 wel goed gebalanceerd, ik zie het vanzelf.

Ik blijf gewoon lekker dit spel spelen, stap ZEKER niet terug naar WoW ofzo, tótaal geen behoefte aan en voor de rest is er geen andere MMO die in de buurt komt van wow/lotro.

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De community etc. is wel een stuk beter dan in WoW dat is wel 1 ding dat zeker is. :)
    Ik zit wel heel erg te wachten op warhammer online, maar daar gaat deze thread niet over. \o/

3. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vandaag level 35 geworden en nu is het dus tijd om ff met mn paardje te pimpen :+

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gekocht en geinstalleerd, ben nu aan het patchen, vraag me toch echt af hoe t zal bevallen.
    (Patch is wel groot zeg voor iets wat nog niet zo lang bestaat :eek: )

5. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, het bestaat misschien nog niet zo lang, maar wat mensen vaak niet beseffen is dat het een gigantisch groot spel is. Vandaar dus ook die grote patch, want dankzij die patch is er een nieuw groot landschap bijgekomen.
    Pff, ze hebben pas Eriador gemaakt... kan moeilijk nagaan hoe GROOT het spel wel niet zou zijn als ze mordor en rhun etc er allemaal bij zouden gooien (wat ze ook doen, duurd alleen nog ff).. vind het spel nu al veel te groot ;D

EDIT// Ben inmiddels level 37 en een kwart xp bar verwijderd van 38. Ik speel op Evernight dus zou leuk zijn als je daar ook komt :).

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ben klaar met patchen enzo, kreeg gisteren hele tijd een error tijdens t patchen |:- dus kon vandaar gisteren niet spelen.
    En ik kom wel op Evernight ;)

7. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij informeren wat de werkelijke systeemeisen van dit spel is?

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Astu:

9. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de snelle reactie! passed:)

Edit nog een vraag, je krijgt 1 maand gratis speeltijd die bij de game zit inbegrepen. kan je die gewoon activeren met alleen de game, of is het dat je eerst de game en zon 2 maanden kaart moet kopen, dat je dan pas die gratis maand kan activeren?

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  10. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Originele game is voldoende :).

11. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    thanks:) nu lest mij nog 1 hindering om de game te kopen, me videokaart..

Ik heb een RADEON 9550 (ATI RADEON 9550 AGP :mad: en ik ben bang dat die niet voldoende is:mad: . zou iemand mij kunnen zeggen hoe hoog ik de graphics zou kunnen zetten.:)

12. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het best wel een system hog kan zijn zou ik je aanraden om ergens goedkoop een andere videokaart aan te schaffen. Denk dat je met die kaart op medium/low al problemen hebt.. en dat speelt niet relax.

13. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    balen :mad: ik heb die 3 dagen trial gedownload die bij de pu zat. maar bij het unpakken met winrar geeft ie vele foutmeldingen dat bestanden beschadigd zijn.. dus ik kan ook al niet uitproberen of die zou werken. want ik heb geen zin in wow meer. die ik wel naadloos kon draaien

14. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    www.systemrequirementslab.com

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op Evernight met een elven Lore-Master, moet zeggen t ziet er wel zwaar goed uit!
    Btw als er zeg maar staat: *Char name* of blablabla, ik neem aan dat dit gewoon een guild is?

16. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is geen Guild. In het begin heb je een volk geselecteerd waarvan je afstamt. Dus je bent bijvoorbeeld *blablabla* of Gondor. Later in het spel kan je speciale deeds behalen. Dat zijn titels die je krijgt als je iets uitzonderlijks hebt gedaan, zoals bijvoorbeeld een x aantal spinnen gekillt, dan wordt je *blablabla* The Spider Foe.

Ik heb een pie eating contest gewonnen bij een festival event en nu ben ik "Bart, The Pie-Eating Champion".

Je kan zelf selecteren welke deed er moet staan, mocht je meerdere deeds behaalt hebben. Het is een leuk extraatje in het spel.

17. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen een leuk extratje, ook een bijzonder nuttig extra'tje :) Want, als je bepaalde deeds doet krijg je dus ook zogenaamde traits. Die traits zijn bepaalde extra stats voor je character. Bij een bard kun je die equippen voor een goedkope prijs. Op die manier kun je dus je character uitbouwen.. Ook zijn er racial deeds te vinden, zoals bijvoorbeeld voor humans +2% sword dmg (passive). En voor dwarfs is dat +2% axe dmg (passive). Heb onlangs de racial deed gehaald voor de Return to Bree trait, waardoor ik dus 1x per uur kan porten naar Bree. Naast mijn huidige map portal :) Zwaar relaxt dus.

18. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de gok gewaagd en hem gehaald. en met alle verbazing draait ie nog prima op medium met me brakke videokaart;). ben nu level 5. loremaster, en heb een lieve raaf verkregen:)

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ja was er zelf ook al achter gekomen want als je zonder dood te gaan lvl 5 haalt krijg je "The Wary".
    1 vraagje though hoe krijg je een pijp, ik heb nu aardig wat pipeweed :D

20. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou een magie character hebben. de lore master heeft toch het meeste met magie te maken van alle classes?:)

zou een Nvidia Geforce 7600 goedzijn om lord of the rings online op zijn maximaal te kunnen spelen?:)

alvast bedankt

Deel Deze Pagina