Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier voortaan altijd over adriano en zijn kornuiten! , doe dat op v-bal.nl ofzo! praat hier over nieuws enzo over de game maar niet wie beter is enzo:confused: doe dat op een site zoals v-bal en voetbalzone!

2. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je hier niet over Inter + Adriano praten, als het slaat op wat er verbeterd moet worden ? Als er nog geen nieuws is kan je moeilijk over wat anders gaan praten..

3. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik bdoelde dat inter niets europees presteert en dat milan juist wel goed is en inter alleen dit jaar in de competitie wat heeft laten zien maar europees nix lees het nog maar een keer miss ontcijfer je het dan ;)

4. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Leuk dat zeker :) Maar het ziet er toch niet beter uit dan deel 6? :eek:
    Achja, als de gameplay maar weer van het oude niveau is. Dat verdedigen weer mogelijk wordt, zoals in deel 5.

edit:/
    Ze hadden toch ook wappernede shirts enzo beloofd? Hier zie ik weer iedereen met het strakke-shirt-in-de-broek teneu
    Ook nr 21, die aan z'n shirt wordt getrokken =(

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  6. basovich

basovich Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2007
  7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
  8. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is aan die nieuwe screens nog niet veel te zien.. Maar het ziet er wel veelbelovend uit moet ik zeggen.. Ik wil meeeeer :9

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Tot op heden weinig verandering tov. pes 6 :'-(

10. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geertbargeman, is die foto van tsjechie egt niet van pes 6? anders lijkt het wel op het zelfde;) maar heb je nog meer screens;):D

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is van pes 6 inderdaad. En nu hoor ik iederereen denken; "het is nog vroeg... ze hebben nog genoeg tijd". Maar er moet wel rekening gehouden worden met het feit dat ze dus al 2 jaar bezig zijn met de game :)
    Anyway, ik hoop op het beste, maar hoop dat er grafisch toch nog een schepje bovenop komt.

12. acab Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    We wachten gewoon in spanning af ;)

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    check die bal!! gaan we volleyballen ofzo?|:-

14. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    PES7 wordt de shit....ze zullen wel moeten :)! PES 6 op de 360 was echt niet goed. Ik heb me nog nooit zo geergerd in een PES. En deel 5 vond ik al irritant met al die vrij trappen die onterecht gegeven werden.

Maar wat zeurt iedereen over de graphics. Al mijn vrienden en ik vinden PES6 op de 360 er mooier uitzien dan Fifa 2007 EN Fifa Chamions League. Misschien zijn wij wel scheel, maar fifa is echt niet meer mooi, terwijl world cup 2006 er nog wel zo mooi uit zag op de 360.

PES 7 gaat ownen. Het zal trouwens wel flauw zijn als ze MAkaay en van Bronckhorst opeens slechter maken omdat ze bij Feyenoord gaan spelen. (Ook al ben absoluut geen Feyenoord fan)........

15. acab Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond pes6 ook niet lelijk op de 360.. Het zag er tenminste realistisch uit.. In tegenstelling tot fifa :9

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja met die belachelijke grote lichamen en dan zo'n klein rug nummertje,
    ik vond ronaldinho er ook uit zien als een alien.

17. acab Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Issie toch ook een beetje ? :9

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Kwa herkenbaarheid en personages was fifa grafisch vele malen beter dan pes. Elke deel van fifa op de 360 (het zullen er ongetwijfeld al weer een paar honderd zijn) zag er op dat gebied beter uit. Kwa animaties e.d. troeft de hele pes serie fifa af.
    Maar als fifa zulke mooie mannetjes op het scherm kan toveren, dan moet konami dat ook kunnen. Icm. met vloeiende bewegingen en animaties moet dit wel iets briljants opleveren.
    Helaas zie ik op de scans/screens weinig veranderingen tov. deel 6 :'-(

19. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet duidelijk dat elk shirt een paar plooien heeft, dat was in deeltje 6 nog niet (zie screen Koller) En hoe kan je nou een shrt zien wapperen op 1 onbewegend plaatje :confused:? Zo slecht vind ik het er niet uitzien, grapics is voor mij niet het belangrijkste.

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Op het forum waar het de pes 7 scans vandaan komen, wordt er enorm laaiend gedaan over het materiaal. Beetje fanboy achtig optreden daarzo. Als je zegt dat de scans van pes 6 zijn, geloof ik het ook direct. Ik zie tot op heden geen enkel verschil.
    Verder bedoel ik dat alle 22 spelers weer het teneu op dezelfde wijze dragen. Shirt in de broek en strak. Fifa doet het wat dat betreft gewoon beter, dan pes tot op heden.

Check ook even hoe dat shirt in de broek blijft zitten, ondanks dat een portugees alle moeite doet om hem eruit te trekken ;)

Deel Deze Pagina