Hallo, Ik ben de leider van de clan Dutch Terror Squad. Wij spelen de game Gears Of War en zijn op zoek naar leden. Voor meer informatie: www.everyoneweb.com/dutchterrorsquad Greetz XxReCoNDeNaLixX
Niet dat ik weet.. De clan bestaat sinds 2 dagen.. Misschien is iemand ons al voorgeweest met de naam?
Een half jaar geleden bestond de clan Dutch Terror Squad al...DtS Sinds een maand ofzo heet die clan nu Team Xtreme
Zou nu even snel een naamsverandering doen anders worden jullie mischien gezien als het oude DtS wat jullie waarschijnlijk niet willen Later!
Ja die zijn begonnen op Cod2 en daarna ook GoW gaan doen, je vindt ze hier nu terug als Tx I. Bijvoorbeeld Tx I GhosT I
Ja idd, ik had je er op xbox forum al over aangesproken, niet echt slim om onder DtS te gaan spelen. DTT is ook niet echt super als ik eerlijk moet zijn, maar dat moet jezelf bepalen, in ieder geval suc6 met je clan
Misschien zou je deze sluiten, en een nieuwe thread maken .. Trouwens - heb je leden, website, forum? Informatie!