Begin toch steeds meer te twijfelen of ik deze game wel moet halen. Hoor nu al van verschillende mensen dat de game erg kort is. Daarnaast stelt de multiplayer niet zo gek veel voor, dus de replay value lijkt mij dan vrij laag. Tevens hoor ik veel over dat de AI niet geweldig is en dat de controls wat minder zijn. Wat zijn jullie bevindingen hierover?
Spoiler Kan iemand mij helpen bij iets? Graag een pm als je me wilt helpen. Ik zit vast en weet niet hoe ik die helicopters kan uitschakelen
Gewoon halen. En de AI en dergelijke valt reuze mee. Je moet er gewoon even doorheen prikken. Heerlijke, agressieve game dit.
heb hem ook zojuist gekocht en damn wat een vet spel maarja ben over 1 uurtje weg en dan kan ik zondag avond weer spelen
ik vind de muliplayer ook wel ok hoor alleen hangt er wel een host-avantage kaartje aan samen met overlord egt een weekje evil zeg heerlijk
ik ga nu weer verder spelen! woeii! moest van 18.00 - 21.00 werken, damn wat duurde dat lang! Zometeen weer een update!
Ik heb het spel binnen vandaag, en moet zeggen ik vindt dit spel toch wel heeel vet. Multiplayer vindt ik wel geinig om te spelen opzich dat transforme in zoon darkling, leuk uitgewerkt.
manmanman net weer een paar uur multiplayer, echt wel vet, alleen die lag soms is ZO verdomd irritant, wordt er echt gek van, en die host loopt dan gewoon rustig rond en knalt iedereen af die lagged. hoop dat ze dat patchen oid.
Ik heb hem gister gehaald bij de bart smit, maar als ik zo'n 5 minuten aan het spelen ben bevriest het spel. Ik heb dit bij mijn vriendin ook getest, en daar doet hij het ook. Zou dit gewoon een slecht schijfje zijn? Hij was gesealed en kras-vrij toen ik hem meekreeg. Hopen dat ik hem zo kan inruilen en de nieuwe dan wel werkt, want die eerste 5 minuten waren wel veelbelovend.
Idd, na veel wikken en wegen heb ik hem net ook toch maar gehaald. Ik was stiekem toch wel erg nieuwschierig! Ben beniewd!