Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Kerol, wees niet zo lui en kijk bij Gamedownloads op de marketplace en ga ze tellen en vergelijken het staat er precies bij in welke downloadpack de autos zitten |:-

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  2. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    wel ik heb geen xbox live, dus kan ik het nog niet weten, ik krijg eind dit maand nieuwe internet modem dusja

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, whahah dat is wel erg noobish van die Ninja!

@ SWYV_MHAGTA, ik weet niet hoeveel downloadbare contents er al zijn maar een ding weet ik wel zeker: er zijn en er komen geen BMW's in het spel ook niet als downloadbare content. :mad:

4. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    jammer, ik had verwacht van wel, en ik zou toch wel echt tof vinden als Atari meer uitbreiden naar SUV, jeeps erbijzetten in dit TDU ipv TDU2

want ik heb nu namelijk groot zin om met een zwart mettalic BMW X5 rond te toeren in O'Ahu :x :emo: :D

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kun je bij dit spel eigenlijk de Xbox 360 Wireless Racing Wheel gebruiken? Want anders ga ik hem dadelijk voor niets kopen.

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Het Logitech FX stuurtje die ook goedkoper is schijnt beter te zijn bij TDU. :) Porsche-fan heeft het Logitech stuur dus vraag hem maar wat dingen.

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nu 4 gewone 7 car packs, 2 packs van 2 auto's, en 5 van 1 auto.:b:

Laat hem!!:mad: Hou op mensen mateloos te irriteren, daar is een forum niet voor. En dan nog, zeg het vriendelijker!|:-

Wel erg jammer ja, dat er geen BMW's komen!:{ Zelf zou ik wel de nieuwe Smart Fortwo Cabriolet Brabus erin willen, ze hebben de licentie van Mercedes.

Check m'n PM:) Trouwens het Microsoft stuurtje werkt wel met de Hardcore Mode, maar het stuur is helaas niet rond.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik starte net TDU op en er kwam een melding dat er nieuwe downloadable content is, maar toen ik op markteplace keek, stond er niets nieuws! vreemd (?)...

En nog iets: Soms als je bij de autodealer komt dan zie je een auto staan maar dan kun je hem niet kopen. Bijvoorbeeld net: Ik was bij de European Independants om een Spyker te kopen, je ziet dan duidelijk een gewone en een cabrio-spyker staan. Maar op 1 of andere manier kun je alleen de gewone kopen en niet de cabrio... hoe zit dat?

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel ff kijken voor die content. Die Spyker cabrio staat er al maar komt nog downloadbaar, pas dan is ie bereikbaar. Hetzelfde geld voor andere auto's, zoals de Maserati Spyder Gransport die achter de gewone Spyder staat.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kun je eigenlijk ergens veranderen dat je alles in kilometers wilt zien ipv in mijlen?

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja tuurlijk, ga naar options - display - speedometer en die moet je veranderen in metric. :)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok tanx :thumbs: Echt ontzettend bedankt _O_ Dat is echt veel makkelijker. Ik kon het gewoon niet vinden.

Een :b: voor jou!

EDIT: Het lijkt net alsof ik veel harder ga zo :+

Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Idd een probleem waar veel TDU-beginners last van hebben. Moeilijk te vinden, want deze vraag is al erg vaak langsgekomen.

/Mod Zomaar threads omhoog kicken doen we niet aan in dit gedeelte van 't forum. :)

14. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het trouwens niet weer eens tijd dat Atari een nieuwe carpack released?? Ik hoop op de diablo en de Pagani Zonda Roadster of de Spyker Roadster.

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ja, het was toch om de maand:confused:

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn om te zien dat deze thread weer actief is!:thumbs:

Er mag zo onderhand wel een nieuwe carpack komen ja, de Audi R8 en RUF RK Coupe wil ik nu ook wel.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Oeh lá lá. De Audi R8 is echt mijn stoutste droom! :D

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Beter dan de Gallardo? Enne, misschien wachten ze tot de R8 er met V10 komt.:b:

(heb trouwens dinsdag een R8 in real life gezien)

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  19. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die RK coupe is zeker een mooie wagen. Ik hoop trouwens dat in TDu2 dat je als bijvoorbeeld in een SLK rijd dat je gewoon het dak naar beneden kan doen en dan kan cruisen in je cabrio, en dat bij meerdere auto's waarbij het dak naar beneden kan.

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ja dat zou leuk zijn, en koplampen aan(niet dat je het knopje ingedrukt moethouden)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina