1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, al die webshops had ik ook al gevonden, maar ik vind het raar dat de Samsung site er niks over heeft, terwijl het (volgens de verkoopster en kieskeurig.nl) wel een model uit 2007 is...

    Maar weet iemand misschien wat dat rode kanaalnummer is :)?
     
  3. basovich

    basovich Guest

  4. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Want dat is geen full hd maar een hd ready. (met 100Hz. technologie)

    De reden waarom hun er bij hebben staan dat ie full hd is, komt omdat alle grotere tv's in de M86b en M87b series wel full hd zijn (37, 40, 46 en 52'')

    Het is dus gewoon een fout van hun.
    Samsung heeft tot nu toe nog geen 32'' full hd tv gemaakt en ze zullen het voorlopig ook niet gaan doen.

    ---

    Gister is mijn tijdelijke hd tv bezorgt (LG 26LC2R)

    Foto's, (met mijn mobiel want een digicam is er momenteel niet in huis)
    En korte review komen volgende week. (ben dit weekend niet thuis)

    Voor nu, geen dooie pixels en een klein beetje last van backlight bleed maar ben daar niet zeker over.
    Verder zeer tevreden over de beeldkwaliteit met de 360 (gewone tv want minder ondanks dat ik digitale tv heb, Maar dat komt door de kabel die naar de tv toe loopt)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  5. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch altijd via Samsung 2 jaar garantie op een tv ? Maakt niet uit waar je hem aanschaft?
     
  6. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
  7. basovich

    basovich Guest

    ff mijn tv posten;)..het is nog echt een teringzooi, dit weekend ff de speakertjes aansluiten en wat opruimen

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    En welke is dat precies? Heb net even gekeken, en hij lijkt op de 37" Full HD versie :eek:. Kan jij dat met vakkenvullen betalen?
     
  9. basovich

    basovich Guest

    sharp LC37 XD1E..

    Naja met vakkenvullen niet echt:9..wel archieven vullen. heb 2 weken in de kerstvakantie met een vriend van mij bij mijn vaders bedrijf archieven verplaatst en zo een groot deel verdient en verder kom ik aan m'n geld door niks vroeger te hebben gekocht:9..ik ben echt zo iemand die echt héél weinig uitgeeft en liever iets heel groots koopt dan allerlei kleine prulletjes.

    en ik ben trouwens gepromoveerd tot vleessnijder:+...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2007
  10. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mede Xboxers.

    Misschien een vraagje die jullie al vaak gehoord hebben.
    Maar ik wil bij deze toch graag even gebruik maken van jullie deskundigheid/ervaringen.

    Ik ben op zoek naar een LCD/TV Die uitermate geschikt is voor de xbox360. en het kijken van films. (gewone DVD's) mijn budget hiervoor is 1800 euro. en het lieft 32" of groter.
    Welke TV raden jullie mij aan? Want ik zie door de bomen van HD-ready en Full HD TV's het bos niet meer staan.

    Hopelijk kunnen jullie mij adviseren wat een goede keuze is voor mij.
    Alvast bedankt.

    Gegroet Killjoy
     
  11. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, zoveel verstand heb ik er niet van, maar met 1800 kan je je lekker uitleven :+
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De prijs van een 32" HDready LCD in dit forum ligt rond de € 850.
    Als je € 1800 voor een 32" wil betalen dan moet je meer in de richting denken van een Philips Cineos LCD (Pixelplus HD en Ambilight).
    Ambilight is een techniek dat gebruik maakt van verlichting rond het scherm.
     
  13. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee maar ga ik dan voor full HD of voor HD ready? en groter dan 32" Mag natuurlijk altijd. de afstand van waar ik kijk is ongeveer 2.5 meter.
    Kan iemand een voorbeeld geven die in de buurt komt van mij eisen?
    Een toppertje dus voor beneden de 1800 euro. tot maximaal 2000 euro.(maar dan moet ik wel overtuigd zijn dat hij met de toekomst mee kan)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een mooie FullHD is de LE37M86BD van Samsung.
    Deze FullHD kost rond de € 1600

    Deze LCD heeft als weinigen 1080p ondersteuning via de Component.
     
  15. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip. deze ziet er inderdaad erg goed uit.
    zal eens wat winkels afgaan om hem in real-life te bekijken.
    En valt nog mee die prijzen. had verwacht dat ze vele malen hoger zouden liggen die full HD schermen.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De LE37M86B is ook een FullHD scherm.
     
  17. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    en een beauty ook. hij is idd rond de 1600 euro te vinden, in de meeste staat ie voor ik dacht 1700.

    btw ik heb de samsung 42'' c91 (plasma) besteld:) die gaat mij 950 euro kosten. jammer dat ik nog geen onbeperkt contract heb anders mocht ik hem meenemen voor 850:mad: anyway besteld en over zo'n 4 weken binnen. waarom 4 weken? omdat ik dan weer terug van vakantie ben en ik heb hem liever niet een paar weken in een stil huis staan
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    1 woord: PLASMA!

    ik zou zeggen, ga naar een speciaalzaak waar ze alle tv's op hetzelfde hd-signaal hebben aangesloten en gegarandeerd dat je overtuigd bent :)

    @ Emo: dat is een verdomd nette prijs :eek:
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Plasma heeft ook zo z'n voordelen, maar ik zou zelf nu echt geen Plasma meer kopen. Ik heb zelf een LCD-TV (Samsung LE32R72B) en dat heb ik toch echt liever dan een Plasma. Nu nog wachten op SED! :)
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik een tv voor de toekomst ( >3 jaar) zou kopen, dan gaat mijn voorkeur uit naar een FullHD LCD.
    Ben nog steeds zeer tevreden met mijn LE32R71B.
    Wil geen Plasma met een lagere resolutie dan van mijn Samsung.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina