Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb hem ook \o/ Super toll. Heb net die bolle zeemossel geownd. :cool:

EN heb de rode. Vette game :) zo ff online kijken.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Melk : na melvin

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Online is wel vet, ik heb net even die co-op gedaan gate of nogwat;P.

Maar opeens stopte hij na 12 min nog wat volgens mij was hij dood gegaan.
    Er kwam zo'n super grote stone troll :D:D hadden we gemold toen kwam er nog 1 maar waren uit of groenen :mad:

Vanavond nog maar meer spelen.

5. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    ooii khebbum nu ook :9
    gespeeld vanaf half3 vanmiddag tot 5 minute geleden...zit nu in dat elvenbos..opzoek naar de root-dingesen.
    heb de groene en rooie minions als wel..maar ik lees net dat ik de blauwe ook moet hebbe om oberon te molle....dus ga ik weer..:9:+

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij is er nog een een vijfde gebied (dus misschien hebben zesde en zevende held ook wel eigen gebied, zou geniaal zijn). Ben net in golden hills geweest en toen moest ik in het statue of mother allemaal minions verstoppen zodat wanneer dat meegenomen werd door jewel mijn minions naar een gate konden gaan zoeken zodat ik mijn domein daar mag uitbreiden. Hoop echt dat de zesde en zevende ook een eigen gebied hebben. Kan nu nog niet daar naar toe (gnarl zeg me wanneer) omdat ik eerst nog heaven peak moet uitspelen en zodra de paladin daar dood is kan ik ook weer verder in de golden hills

Wat een geniaal spel. wat voor cijfer het ook heeft.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    sluit ik me helemaal bij aan!

Ik heb weer hulp nodig!

Ik ben onderweg naar heavens peak en zit dus in de sewers.. nou kom ik op een gegeven moment weer zon waterslang tegen (waar ik aan die stang moet draaien.. er zitten ook een paar van die vogels maar wat die daar doen mag joost weten..) nou heb ik blauwe minions maar als ik die naar de stang stuur gaan ze dood door de slang.. als ik ze naar de slang stuur gaan ze ook dood :+ omdat het daar omringd met water is kan ik mn andere minions niet sturen en ikzelf kan er ook niet heen.. HELP!

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Amen man... Amen... ;)

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ga er zo naar toe maar zijn er geen eieren of kan je de slang niet met magie afmaken?

Weet nou iemand al waar de tweede forge is. Heb net me ultimate steel achievement gehaald (lol dacht dat je ook alle wapens volledig moest upgraiden maar dat was dus niet zo) en wil nu een nieuw armor

btw kan 35 minions controleren. heerlijk 35 browns volledig bewapend en dan op de schapen af sturen. heheheh

10. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    hoe krijg je die ultimate steel? en ik ga die slang proberen af te maken met eieren :+ weet niet of het lukt maar goed..

edit: nope.. eieren doen de trick niet en mn fireballs kunnen em wel raken maar er gaat geen leven vanaf..

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  11. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Even een paar vraagjes:

-Wat is dat icoontje met die 2 zwaarden door? Staat bij mij op 146%.
    -Als ik schapen aanval is dat goed of net niet?
    -Als ik op de d-pad omhoog doe zie ik een rood icoontje, wat is dat?

12. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    1. je minions vinden spullen onderweg.. dit maakt ze sterker.. normaal sta je op 100%.. sta je hoger? zijn je minions beter.
    2. goed! zo krijg je bruine 'orbs' die goed zijn voor bruine minions
    3. je fireball spell.. als je blauwe balkje gevuld is kan je met x een aanval doen..

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ultimate steel --> ga naar forge en upgrade daar je helm en je armor volledig. maakt niet uit welke minions je gebruikt (voor de achievement dan) zolang je er maar zo veel als er kunnen ingooien (rond de 600)

je hoeft niet perse in een keer zoveel minions erin te gooien, je kan het per elk aantal doen

Iemand de tweede forge?

en zal zo even kijke naar die slang ga er nu naar toe.

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Camera is wat irritant omdat je alleen met linker stick stuurt. De rechter stick is voor de minions. Met de linker schouder button centreer je de camera weer wat wel handig is.

Best grappig/origineel spelletje:D En die ruftende trollen :+

15. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    anders ruik je ff aan je hand na die fart:+
    maare...ik zit met een probleem...hoe kom ik in dat gebied waar ik die blauwe minions kan vinden?..ik heb nou een dikke 3kwartier in dat bos rondgebanjerd maar kan die weg naar die dwarfkingdom ofzo nergens vinde:mad:

16. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    ja dat doet iedereen volgens mij ;) je moet weg uit dat bos! je moet gewoon verder spelen dan kom je op een gegeven moment bij die blauwe (als je bij die zombies komt) en dan kan je terug naar het bos (heb daar 3 uur in dat bos gelopen ofzo :+)

17. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Is er by the way geen map? Ik verdwaal steeds.
    En hoe kom ik door dat vuur heen, "Investigate..."?

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    btw de tweede slang die je tegenkomtn

Eerst gewoon het wiel draaien. (gewoon lt en rt ingedrukt houden op het wiel. misschien 2 blauwe minions worden opgegeten. Probeer dit met 15 blauwe ofzo.

Had me rode rechtsbovengezet (als je het eerst in het gebied komt) en die hielden de dodo's tegen

Daarna doorlopen en gewoon met 1 minion het beest lokken. minions snel weg en hem een paar maal slaan.

voila

of bedoelde je niet die?

19. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vrij in het begin. Dat je het kasteel moet onderzoeken. Het kasteel staat in de fik. Maar geen idee wat ik daar moet doen. Er staan 2 plaatsen om minnions te respawnen, bruine en rode. Maar alleen de bruine is actief terwijl ik wel al rode minnions in de toren heb (volgens het quest menu).

20. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    je moet eerst rode minions krijgen.. die krijgen het vuur uit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina