Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. fazed

fazed Progaminghand

Leuk Bevonden:
    0
    20 autos / 3 van al die soorten, ferrari/lambo/ford etc etc.
    dan 15 huizen, en kleren kopen van 10 bonnetjes die je verdiend met het wegbrengen van die 'Models' en gewoon een beetje cruisen/touren en dan krijg je ook die achievements van die kilometerstanden, volgens mij 8000 km en 300 ofzo kweet het niet precies meer. maar het is wel makkelijk om champion te worden, dus suc6 ;)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als je elkaar tegenkomt dan kun je elkaar gewoon horen. En je kunt altijd nog in de private chat gaan.

@Fazed:

Word lid van de XBW Elite club!

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    De headset gewoon aanzetten (knop naar rechts douwen) op een goed volume zetten en je kan anderen gelijk horen, en tegen ze praten.

4. Calle30

Calle30 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken dat je nog wat ingewikkelde dingen moest doen op de Xbox zelf ;)

See you this evening then, ik zal effe mijn "park against the tree" skills demonstreren.

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Hebben we dan een afspraak om online te cruisen?:) Ik heb echter geen tijd vanavond, daarnet ff geraced met Dusky. Was leuk, tot er weer lag optreedde:mad: Ik heb zin om met de hele club naar dat stoplicht in die krater te gaan en gaan kijken wie het hoogst kan vliegen!

Owja kunnen we weer ff ontopic gaan! Alle gewone TDU zaken worden hier besproken en in de TDU2 thread.|:- Dat moet niet, bespreek de gewone TDU zaken in de gewone TDU thread, de dagboek zaken hier en de TDU2 wishlisten enz in de TDU2 thread!

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou af en toe is het nog al moeilijk om de grens te bepalen van gewone thread - dagboek thread.

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Idd deze thread maakt de algemene TDU thread overbodig :+

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar toch ik vind dat er nu wel erg offtopic wordt gegaan.:)

En even uit mijn hoofd:

In de Ka'ahu Manu staat:

Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V ng
    Dodge Challenger RT ng
    Nissan 350Z Nismo S-Tune lvl 1
    Pontiac Firebird ng

In de Ala Wai Eden staat:

Alfa Romeo 8c Competizione ng
    Dodge Viper SRT10 Coupe ng
    Caterham CSR 260 lvl 3
    Lotus Elise R ng
    Lotus Esprit V8 lvl 3

ng=niet getuned

Sublieme karren en huizen!_O_ Ik vind momenteel de besten uit de collectie de Caterham en de Esprit V8. Er komt binnenkort nog een Ruf Rt12 bij, dan heb ik de confirmed collector en dan weer een huisje erbij.:D

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Porsche-fan, jou ultieme collectie verandert ook zowat om de dag. :9

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Nu niet meer, ik ben hier dik tevreden mee. Eigenlijk wou ik nooit meer van mijn collectie in TDU offline af (Ford Mustang, Corvette Convertible, Saturn Sky, Ferrari 288 GTO, Jag E Type). Maar ik moest wel, om mijn offline GT over te zetten naar online.:'-( Maar deze collectie is geweldig. Eerst ff doorgaan naar 50 auto's en 15 huizen voor de achievements, dan weer teruggaan naar 20-30.:)

11. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb sinds vandaag TDU en wil eigenlijk jullie club ook wel joinen. Ben trouwens al pro :p

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou voeg mij en/of porsche-fan toe op xbox live en kijk in de starpost.

En ik moet zeggen dat de Lotus Esprit V8 wel echt een heerlijke auto. Het geluid is heerlijk, je hebt echt het gevoel dat de motor gewoon hard moet werken en hij rijdt ook zo lekker gladjes. Heerlijk gewoon. En ook nog een mooi interieur, mooi klein stuurtje, mooie accenten. Geweldig :thumbs:. Die blijft zeker in mijn collectie.

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  13. fazed

fazed Progaminghand

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou niet van die langzame wagens :mad: ik heb liever die snelle A klasse lvl 3 wagens :D

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb ook een Ferrari Enzo, Caddilac Cien een McLaren F1 GTR om er maar ff een paar op te noemen.

15. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zit er al bij dankzij Calle30, maar zal jou ook nog even toevoegen.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat doe maar eens, je moet de directeur natuurlijk wel toevoegen he :cool: En de onderdirecteur porsche-fan ook nog.

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd een masterlijke bak!_O_ Een auto die ongetuned al over de 300 kan gaan, die ook heel lekker rustig cruised. Een auto die erg mooi is, zowel van buiten als binnen. Een auto met een super geluid, en dan heb ik het niet alleen over de motor. Een auto met geweldige lichten, de koplampen maar ook anderen. Echt een sublieme auto, die ook bij mij nog lang in mijn garage zal staan.:thumbs:

Langzaam? Als je dat langzaam noemt ben je echt nooit tevreden! ;) :+

Ook een Nissan Skyline erbij gehaald, en op level 3 getuned.:)

18. Calle30

Calle30 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren dus Champion geworden, de tour around the island challenge gedaan (daar krijg je die Alfa Romeo voor) , een Mclaren F1 , Jaguar XJS220 , Ferrari Marabello , Audi TT , Shelby Cobra en nog wat andere zooi gekocht.

Heb nu toch volgens mij in elke categorie een heel sterke wagen . Die Jaguar is nu trouwens mijn favoriet, schitterende auto.

19. fazed

fazed Progaminghand

Leuk Bevonden:
    0
    een Ferrari Marabello hahah ja man :p :D

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Marabello_O-:lol:dat vind ik een goeie!

Ik heb met CapacityMitchel afgesproken om straks om 13.00 uur te gaan cruisen, ik heb al een flink lange en leuke route in gedachten. WIE GAAT ER MEE?:b:

Deel Deze Pagina