jup. 40 euro incl. verzendkosten zonder regioprotectie. best relax. http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-21yo.html
Heb de game gisteren ontvangen ben nu met de derde episode bezig en hij is best aardig met aardige gfx, de MP is ook verrassend goed.
ik speel sinds een paar dagen ''gun'' en die game bevalt me heel erg.. zou deze game dan ook een aanrader zijn? gaan de missies in call of juarez ook met sidequests en dergelijke? of? iemand al ervaringen met deze game?
ik heb geen ervaring maar ik heb gun ook gespeeld en dan zou ik deze game je wel aanraden. Er zitten als ik het goed heb ook sidequest in.
Ik zou er denk ik niet zo snel 60 euro ofzo voor uitgeven, ik speelde nl ook gun, maar naar 2 weekjes was ik em weer zat. Maar miss is de multiplayer op Live wel leuk ofzo ken deze game eiglijk niet zo goed.
Morgen zal die wel op de deurmat vallen... ben erg benieuwd, heb niet AL te hoge verwachtingen, maar multiplayer schijnt wel weer bijzonder goed te zijn... daarom koop ik de game uiteindelijk ook.
Kijk eens op IGN en Gamespot zou ik zeggen Beiden geven dit spel een 8- De personages lijken op zombies geven ze als minpunt haha.. Als ik Forza en DIRT heb uitgespeeld zal ik deze ook gaan aanschaffen voor in de zomer waarschijnlijk....verder komen er namelijk niet al te vette games uit.
mp is inderdaad wel lachen, alleen heb je weer die vervelende snipers!! Verder zitten er toch we stomme dingen in de game en wat foutjes, maar is inderdaad wel een 7,5
Die heb ik nooit gespeeld, maar irritant aan de SM vind ik toch wel dat ik niet iedereen kan neerknallen en dus steeds hoor: This man is NOT your enemy. En als je iemand met een zweep slaat, dat ie ook niet reageert, of je gooit een stoel op de tafel bij gasten die aan het kaarten zijn...geen reactie...dat soort dingen.
ja dat zijn van die kleine dingen.Maar voor de rest is het geweldig.In gun zaten op de 360 zo veel fouten dat je niet wist dat je op een 360 aan het gamen waard