Zou leuk zijn als die al zo snel zou uitkomen. Aan de andere kant, dat ze hun tijd maar nemen zodat het een topper wordt. Lijst met release datums is wel leuk, maar Final Fantasy 11 in 2007 ??? Die game speel ik toch al een tijd.
Wat betreft RARE geef ik je helemaal gelijk , helaas hebben ze een aantal jaren al een dip. Paar mensen weg ...... hebben ''Free Radical'' gevormd en niet echt goeie games op de xbox en/of 360 gemaakt. Ze hebben een nieuwe doorstart gemaakt en ik hoop dat dit echt wat wordt. Kom op RARE laat zien wat voor kwaliteit je in huis hebt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind ook dat Rare diep is gezonken, zowel Kameo als Perfect Dark 0 vond ik zo suf. Kom er echt niet doorheen. Mooi was die tijd met Donkey Kong Country... Maar haal nu geen Rare zooi meer, hoef niet voor de 3e keer een teleurstelling.
Kameo vond ik wel goed. Perfect Dark werd in de pers al afgekraakt dus ik snap niet waarom je die gehaald hebt Banjo is een ander spel dan boven genoemde \o/. De vorige delen waren steen goed. Ik weet zeker dat dit deel ook weer goed word Een gemiste kans als je deze niet haalt._0/
juist, dat had ik dus ook al gepost in het xbox360 vs playstation 3 vs wii thread een tijdje geleden, is inderdaad heerlijke info, maar het zijn nog enkeld geruchten, dus ik wacht maar af! en ben dan ook zeker wel benieuwd naar de nieuwe banjo kazooie
Het zou wel tijd worden. Sinds de aankondiging een jaar geleden heb ik niets meer van Banjo gehoord. Ik zou wel graag wat gameplaybeelden willen zien
Gameplay beelden zijn inderdaad altijd welkom.Ik denk dat het er erg tof uit ziet,de meeste Rare games zien er subliem uit.
Kameo vind ik grafisch al erg mooi en kleurrijk. Het lijkt me dat ze daar met Banjo wel een schepje bovenop kunnen doen. Vroeger op de N64 was ik nooit echt fan van de serie, maar nu kijk ik er toch wel naar uit. Ook al zal die wel niet voor 2008 uitkomen
Is er nog iets bekend gemaakt over Banjo op de E3? Ik had dat eigenlijk wel verwacht, maar ik heb niets gehoord of gezien