Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen jullie die player models van fifa 2007 op de 360 nou mooier vinden dan die van PES6. Fifa 2007 is echt niet mooi...ik zal wel scheel zijn dan....En CL2006-2007 ziet er ook niet uit. Nogmaals, die player models van World Cup 2006 op de 360 vond ik wel errug mooi. En ja, PES is ook niet super mooi ofzo, maar ik herken iedereen daar ook en ze zijn niet zo eng als in Fifa....
    Zucht, morgen maar even langs een brillenopticien.....ik begin aan mijn ogen te twijfelen als ik dit zo hoor...Fifa 2007 mooie player models, pfff..... en ik hoor het overal op inet, echt vreemd.

2. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grotere scans, lees de text eindelijk kan je je verdedigers bij corners mee sturen naar voren.

3. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal als muziek in me oren :9 En geloof mij.. Dat klinkt gooeeeddd ;)

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat klinkt inderdaad erg vet _O_

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Klinkt goed, ik verwacht toch wel heel wat. Jammergenoeg deed ik dat bij pes 6 ook en dat viel toch wel tegen, ook al heb ik me er wel mee vermaakt:)

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jammer dat de graphics hetzelfde blijven, spelers mogen wel iets beter que tenue enzo. Gameplay word vast weer vet!

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik ben al blij als ze de graphics van Pro Evo 5 op de computer kunnen evenaren..

8. acab Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Vind alleen dat net in het goal zooo lelijk.. Met dat witte en rode strepen.. Het is niet te hopen dat dat de Arena voor moet stellen.. Zou wel lache zijn als ze daarzo 1 dikke rode baan in het midden konden maken :) Vind dit er iig niet uitzien.. Lijkt wel of er zo'n mislukte zelfgemaakte patch overheen is gegaan :9

9. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vind sowieso dat in dit soort games de tenues er een beetje raar uitzien. Kijk vooral naar de broekjes. Ik weet niet of ze dat met stijfsel hebben gewassen, maar het lijkt me niet da het in het echt ook bij de pijpen echt perfect rond blijft hangen altijd ;).

10. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat iedereen pes6 wel tegen viel...

maar dat was volgens mij gewoon maar een snel gemaakte game...

deze word uitgebreid en gewoon next-gen

11. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt pes6 ook wel leuk, heb hem net gekocht vindt hem nog altijd beter dan fifa

12. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vermaak me er anders nog steeds prima mee. En die close up shots zijn leuk maar er is geen hond die het zo speelt. Op afstand ziet het er prima uit.

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Als je het artikel op de vorige bladzijde leest is er bevestigd dat een nieuwe feature in PES 8 komt.
    Deze houdt in dat je de verdedigers mee kunt sturen met corners. ;)

Is er alvast één puntje van je lijst uitgekomen. :cool:

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik lees op veel sites dat de ps3 versie uitgebreider wordt en hij krijgt ook een andere naam mee 1st team edition weten jullie hier meer van, ik zal het wel lullig vinden.

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb er ook van gehoord, maar dat was een paar maanden geleden.
    De laatste tijd hoor ik alleen maar PES 2008 voor alle next gen versies, dus ook de PS 3.

16. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Han al zei, hoor je die naam 1st team edition niet meer. Er wordt nu gewoon gesproken over PES 2008. Ik denk dat beide versies even goed worden, vergeet niet dat de 360 ook een hele grote doelgroep is, en dat het een domme zet zou zijn die opnieuw te benadelen. Ik denk dat die 1st team edition meer een soort van gerucht was, dan waarheid.

17. acab Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het ook echt een klotestreek vinden als ze de 360 versie weer minder maken dan de ps3 versie..

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik moet zeggen dat ik de scans er erg goed uit vind zien. Althans, natuurlijk kan het allemaal nog veel mooier, maar ik vind het er nog weer natuurlijker uitzien dan PES6 was. Bovendien zijn dit scans en dus sowieso al van mindere kwaliteit.

Ik denk dat het er (als je alles in motion ziet) gewoon zeer goed en heel belangrijk - realistisch - uit gaat zien.

19. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je dit keer echt spelers op de bank ziet zitten en de coach af en toe ziet opstaan en dat soort details. Zo komt er tenminste weer wat nodige extra sfeer in het spel...Ook mogen ze de muziek wel eens veranderen en het commentaar gaan omgooien i.pv. het 'vieze' commentaar wat er nu is: 'And he dicks (digs) it through' en 'he's having a dick (dig)'. Waren dat grappen van de makers ofzo ;).

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Een coach die naar voren komt is niet goed. Dan krijg je grappenmakers die willen dat er bij Barcelona een Surinaamse krullenbol ( Rijkaard )staat en bij Feneyoord zo'n oude grijze man ( van Marwijk ) als voorbeelden. De makers kunnen moeilijk van elke club de coach namaken.

Deel Deze Pagina