1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben ook zeer tevreden alleen met analoge TV laat het nog weleens te wensen over. Met de Xbox 360 aangesloten is dat een heel ander verhaal en ik heb 'm ook nog even persoonlijk afgesteld via het servicemenu (handig zo'n handboek met alle instellingen _O_). Anyway, ik ben wel benieuwd naar SED alleen ga ik niet de eerste modellen kopen vanwege kinderziektes en de prijs die ongetwijfeld hoog zal zijn. Maar voor die tijd ga ik misschien ook wel even kijken voor een Full HD-toestel.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hebben ze in de MM de schermen met een HD signaal aangesloten? Ik ga van de week maar eens kijken in Rotterdam, om te zien welke ik het mooiste beeld vind hebben.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is ook de beste optie hoor, gewoon zelf gaan kijken.

    @Melbuuln: res is heel leuk op papier, maar uiteindelijk gaat het toch om het mooiste plaatje?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De top modellen zijn bijna altijd aangesloten op een HD-bron.
    Maar de LCD/Plasma die gewoon in het gangpad staan hebben een normale Video-bron (Composiet).

    Ik wil van mijn PS3 kunnen genieten van de volledige FullHD resolutie.
    Het plaatje kan wel mooier zijn , maar ik ga me toch ergeren aan de lage resolutie.

    Nu heb je me heel nieuwsgierig gemaakt , hoe kom ik inbezit van zo'n handboek.
     
  5. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik jou was zou ik naar een beamer gaan kijken veel groter en tog heel mooi beeld
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    waarschijnlijk wilt hij gewoon een televisie vervanger voor in de woonkamer/slaapkamer. Dan is een beamer echt geen goede keus.

    Veel te groot beeld, lamp gaat op na een tijd, maakt enorm veel lawaai, zit geen tv-tuner op.
    Ik zou voor de le37M86b gaan :)
     
  7. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nu een hdtv zou kopen is dat handig of moet ik toch maar even wachten tot lazer enzo er is?
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Als het goed is volgende week ook een LE26S81B :D.
    Maandag belletje afwachten of ik mss een niveau lager ga, naar normaal VWO of Havo/VWO. Ik ga in ieder geval over (als ik het goed begrijp), en als ik over ging zou ik de TV mogen kopen.

    Dus dat wordt als ik mazzel heb flink gamen op 720p :D.
     
  9. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of het in deze thread moet maar ik weet verder geen andere, weet iemand misschien waar je zown monster VGA cable voor de 360 goedkoop kan kopen? ik heb al op ebay gekeken, vanuit de US, maar die verzendkosten zijn nog duurder als de kabel zelf, en kom je alsnog uit op +/- 60 euro. en dan heb je ook nog de kans dat het niet heel geleverd wordt, dat het niet werkt geen garantie etc.
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  12. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag bij Expert de Philips 32PFL9632 gekocht, hij word donerdag thuis afgeleverd :p Prijs: 1699 euro, wel duur (op internet kan je hem voor 200-300 euro goedkoper vinden) maarja kon niet langer wachten en bovendien koop ik dit soort dingen toch nog altijd liever in een echte winkel en niet online ;)

    Nu nog een PS3 en Logitech Z-5500 5.1 setje en ik kan er weer helemaal tegenaan deze zomer :D
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Van Pixelplus en Ambilight zal je veel plezier hebben.
    Wacht zelf nog op de 1e FullHD van Philips.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Toadhead.

    Een logitech Z5500? Niet dat het mij aangaat, maar dan heb je zo'n dure tv, maar dan koop je een geluidsetje van 300 euro. Maarja zoals ik al zei: Het gaat mij geen hol aan.
     
  15. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ben benieuwd, dit model kwam vandaag pas binnen bij expert, en ze hadden er maar 1tje. Op internet was het ook allemaal wat vaag qua oplage, op veel sites staat dat hij pas volgende week komt, op mokio.nl langer dan 30 werkdagen, in BCC hadden ze de tv alleen in het magazijn maar nog niet in de winkels, zou dus in de loop van de week leverbaar moeten zijn etc.
    Ik had zoiets van: hm ik koop hem gewoon hier bij expert, boeie dat ik hem misschien ergens een paar tientjes goedkoper had kunnen krijgen ;)

    Wel jammer dat er dus gewoon helemaal nergens een review te vinden is over deze tv. Hij is ook nergens uitgestald zodat je hem even kan bekijken (ergens bij een mediamarkt stond hij geloof ik wel want iemand had hem daar gezien) maarja ik geloof het wel, zal vast wel mooi beeld zijn ;)
    Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe Perfect Pixel HD en die LCD ambilight, hopelijk maakt het de verwactingen waar :)

    Als ik m'n tv binnen heb zal ik er een grote review over schrijven :p
     
  16. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks

    hoe duur?

    trouwens, is er niet ergens een prijzenlijst van BCC? ik ben er wel eens geweest en vindt het een goeie zaak, althands het is een eind hier vandaan, en ik heb geen auto oid. dus heb geen zin om daar heen te gaan om wat prijzen te checken :+

    dus is er ergens een prijzenlijst? zou de prijzen willen weten voor

    Panasonic TH-37 PV45
    Panasonic TH-37 PV70
    Panasonic TH-42 PV70
    Monster Cable 360 VGA.

    misschien dat er iemand hier daar werkt ofzo? :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik was ook zo reso-minded, wilde absoluut n full hd lcd van Samsung, de LE40M86....totdat ik eindelijk een plasma zag die aangesloten was op de xbox360: absoluut het mooiste beeld wat ik ooit heb gezien. Er zaten me toch een paar hele snelle beelden in en het beeld bleef messcherp. Wat me nog het meest verbaasde is, dat de kleuren werkelijk van het scherm spatte. Ik dacht altijd juist dat lcd de mooiste kleuren gaven, niet dus!
    Ga volgende week met mn eigen xbox ff langs bij een zaak en ga daar alles s ff aansluiten, maar weet nu al zo goed als zeker dat het de Panasonic plasma gaat worden, 42PV70 of 700. Het lijkt me sterk dat ik het verschil tussen full hd en hd van €1000 kan zien en ik geloof nu niet meer dat de full hd lcd kan tippen aan het beeld van deze plasma.
    Volgende week ben ik er helemaal zeker van. Oh ja, ik ga t scherm alleen gebruiken voor xbox360 en koop meteen de hd-dvd speler erbij, laat ik meteen King Kong ff langskomen. Kijken of die groter is dan Bokito
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  18. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees overal dat de Logitech Z-5500 erg goed is, het zal in ieder geval een hele verbetering zijn ten opzichte van het geluid dat van de tv zelf afkomt niet waar?
    Eerst wilde ik helemaal geen geluidsset erbij kopen ;)
    Ennuh, moest je meestal niet de regeling "prijs tv / 3 = prijs audio" toepassen? Dat als je een tv van 1200e koopt je een setje van 300e moet kopen? Een tv van 1700e zou dan 560e ofzo moeten zijn ;) Dit is natuurlijk maar een richtlijn (een set van 100e kan beter zijn dan eentje van 200e), maar als ik hiervanuit ga kom ik toch redelijk in de buurt ;)

    Ik hecht persoonlijk minder waarde aan het geluid. Ik wil wel gewoon goed geluid hebben, maar hoef echt niet het beste van het beste! Ik vind 300e een mooi bedrag voor een audio setje.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    :confused: Slaat nergens op Melbuuln ;)
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind de BCC geen fijne winkel.
    De wachttijd van personeel daar loopt soms op tot een ½uur.
    Zelfs iets pakken zoals bij de MM gaat niet , omdat alles daar achter het glas of in het magazijn ligt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina