Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die vind ik dus niet. Heb wel al rode beestjes gekilled maar waar respawn ik ze?

En is er geen map? Ik loop maar rondjes af en toe. :)

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heb uhm nog maar net vandaag maar dat heb ik al gehad:

Loop net ff verder en haal die bruine minions hij haps op een gegeven moment en dan laat je die minions hem aanvallen. etc etc ;)

Tot nu heb ik fatso verslagen en alle minions unlock zeker tof spel :cool:. Ben nu bezig met die elf...

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Over die slang in de sewers kan je beter mijn manier gebruiken. scheelt je een hoop minions.

Heb net de paladin verslagen, En me mistress all haar wensen vervult. lache filmpje.dacht even dat me minions mee gingen doen (een 42some) nu even laatsten gebied in golden hills uitkammen en dan maar eens kijken wat de toekomst brengt. hoop echt dat er nog drie gebieden zijn en denk dat er ieder geval nog eentje is.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    In dit spel kom je er ook achter waarom er geen dodo's meer bestaan. :D

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb nou die durium smelter in mn hande maar vervangt ie die stale smelter? of zettie em der naast? want anders moet ik eerst die achievement voor ultimate steel zien te krijgen :+

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb helemaal geen wiel gezien daar :9

7. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    voor de helm heb je er 325 nodig.. voor armor 675.. MOET IK 1000 MANNETJES OPOFFEREN?!?!?! :eek:

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja kennelijk........

Maar elke keer als je zo'n nieuw oven ding vind krijg je een nieuwe armor (op de eerste keer na dan)??

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Trouwens nog mensen die straks naar het launchevent gaan? :9 Krijg ik eindelijk m'n reviewcopy mee en kan ik hem ook eens gaan testen. Kan niet wachten. :thumbs:

10. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    welk launchevent? is het gratis :+ en krijg ik dan ook een reviewcopy :+:+

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje: In welk gebied kun je veel blauwe Minions krijgen??

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja je moet ze inderdaad opofferen. Beetje jammer alleen dat steel er stukken cooler uitziet dan durium

13. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist een good guy gedood terwijl ik 0% corrupt wou zijn. Nu staat de teller dus op 3%. Kan deze ook weer omlaag of niet?

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja ik wil ook wat beter zijn, hij staat nu op 20 % :cool:

15. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel of ik The Darkness of Overlord ga halen... of helemaal niets. Is dit zo'n game die lang leuk blijft en ook leuk is om meerdere keren uit te spelen, of niet?

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook....maar ik geloof kwa hoelang het leuk blijft is overlord toch wel aan de betere hand...ga ik toch wel denk ik voor...Maar The Darkness trekt mij ook wel aan met die brute dingen :p Keuzes, keuzes...wat kut :p

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat corrupt ding gaat weer naar beneden als je goede dingen doet... Mijnes stond ook op 3%, maar nu nog maar op één...

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ik quit hem altijd gelijk dan. volgens mij moet je volledig corrupt zijn of volledig goed en krijg je de achievement niet als je ooit corrupt ben geweest.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ga nu voor 0% corruptheid en de volgende playthrough voor all out 100% corruptheid. Dan hoef ik mijn gedrag ook niet tussendoor te corrigeren als ik "per ongeluk" iets fouts doe.

@O43 Master: Gewoon voor deze game gaan. The Darkness lijkt me verder een prima titel, maar het is en blijft een shooter. Je kunt hem volgens mij in 10 uur uitspelen en MP schijnt niet echt boeiend te zijn. Ik heb nu bijna drie volledige avonden in deze game gestoken en hij is nog steeds even leuk. En zoals sommige anderen hier hoop ook ik dat er meer maps zijn dan de vier die op het kaartje staan in de doos. :)

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat lijkt me wel erg extreem. Volgens mij moet die teller gewoon op 0 staan tegen de tijd dat je de game uitspeelt... maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina