Spoiler hoe de hel kom je voorbij dat stukje dat je in dat steegje loopt en dat ze dat hek dichtdoen, die maak je open dan. Dan ga je naar rechts en stopt er een politie auto. en dan? elke keer maakt die helikopter me af
Nou ik ook al is dit spel misschien helemaal niets voor mij vanwege de engheid , ik ben toch stiekem heel nieuwsgierig ernaar. En friend van mij heeft hem nu en het lijkt me toch wel heel vet. Keer binnenkort bij hem gaan kijken.
Uiteindelijk ga ik deze game ook halen,maar eerst FLINK verder in Forza 2 en Flatout even wat vraagjes. Hoe zijn de graphics? (omgevingen,characters,licht effecten) Hoe zijn de animaties, beetje realistisch? De A.I.? Zijn de ragdolls mooi gedaan? Vind ik wel horen in een echte next gen game, dat gastjes realistisch neerdenderen wanneer je ze van hun leven beroofd
Spoiler!! Antwoord iig! Spoiler lol, je moet niet rechtsaf, je moet dat steegje in! Daarna kun je een darkling summonen om het hek voor je te openen, dat aan het eind van dat steegje zit
Nou had ik net besloten dat ik geen games meer ging halen voor Halo 3, merk ik dat deze game superlocht is!
Nice. Denk dat hij ook een pers-versie heeft gekregen en dus eerder dan normale consumenten kon spelen. Dan zit je al snel in MP-filmpjes van gamessites die ook zo'n pers-versie hebben.
ik snap dat van die nazi-symbolen erg goed. Ik kan me voorstellen dat je als land het erg zat wordt om steeds met WOII geassocieerd te worden. Verder is dat geweld een bekende kwestie, erg balen voor hun.
Heb de strips een tijd gevolgd en ben dan ook zeker benieuwd naar deze game. Hopelijk krijgt hij dezelfde bruutheid als de strips.
Spoiler Ben in de demon wereld maar weet niet waar ik heen moet, ik heb iedereen afgeslacht en heb een brief gevonden (kan geen mailbox vinden) heb echt alles doorzocht maar weet niet waar ik heen moet.
Ik heb een vraagje, ik kan een plaats niet vinden. Geen erge spoiler, slechts voor de zekerheid. Spoiler Waar kan ik die City Hall old subway tunnel vinden?