Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Die 380 games is ondertussen al terug ingetrokken...
    Edit: Trouwens, men bedoelde ook de downloadbare games, games voor alle regio's,... Gewoon gezeik ja, maar geen leugen...

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hebben we al een keer gedaan, maar mensen zonder problemen reageren niet. De mensen zijn de negatieve posts beu :)

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Fuck dit dude, doe het gewoon, of heb je schrik? iedereen moet gewoon een peer een poll doen. Waarom zouden ze dit negeren. Er is maar 1 iemand die zaken negeert. En dat ben jij! Jij negeert al het negatieve van xbox 360. Als er iets negatiefs gezegd wordt, begin je over iets negatiefs van ps3. Ik wou dat ik ook geen problemen had. Maar het is nu eenmaal zo, en ik wil weten hoeveel mensen op dit forum alleen al problemen hebben. En jij hebt schrik.
    Maar bekijk het zo, als we zo'n topic maken, wordt er in dit topic niet meer gezeikt over de problemen van de xbox 360. Maar altijd in dat topic(en in het problemen topic). Maar ik wil zo'n poll wel eens zien...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jongen dat hebben we al een keer gedaan, zonder resultaat. Mensen doen te weinig mee met enquetes. We kunnen moeilijk iedereen verplichten te stemmen (Dit is Belgie niet).

Ik negeer de zaken niet. Dan lees je mijn posts niet. Tja waarom mag ik niet negatief zijn over de PS3 .. ik ben ook vaak positief hoor. Of vind je het erg als ik zeg dat de 380 games nooit gehaald zullen worden. Ik was ook postitief over de bc van de PS3

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Kijk dan ff in de andere thread waar je genoeg mensen vind met problemen... Waarom daar een poll voor aanmaken...??
    Iedereen erkent wel dat MS kwaliteitsproblemen heeft maar een poll geeft ook een scheef beeld omdat mensen die iets te zeiken hebben altijd eerder reageren dan mensen die geen problemen hebben...

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Je mag van mij alles dude. Negatief, positief over ps3, maakt niet uit. Ik wil alleen die poll hebben :lol:. Nee serieus, lijkt mij interessant. Maarja, ik ben geen mod, dus helaas kan ik dat niet aanmaken. Maarja, wat kan het kwaad dude? Helemaal niets. Na verloop van tijd(3 maanden ofzo) zijn er toch enorm veel mensen die er gestemd hebben. Maar zoals ik al zei, je bent een Microsoft man in hart en nieren, jij gaat dat niet aanmaken. Omdat je Microsoft beschermt. Nu, begrijp ik wel, heb ik wel respect voor, maar komt gewoon zwak over...
    @Xwon: Na verloop van tijd bedoel ik. In het begin moet je die poll niet te serieus nemen dan. Trouwens, heb jij ook geen 2de xbox 360?

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Maar die poll is al geweest :{ (deel 5 of 6 geloof ik)

Ik heb inderdaad 2 360's beide nog geen problemen gehad

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zullen we onderlinge spanningen maar wat laten afkoelen en desnoods regelen via pm en de discussie over de kapotte console maar in de desbetreffende thread verder zetten? Dit is niet de plek voor dat nutteloze welles - nietes getrek.
    Discussies over de problemen graag hier verder zetten.

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp best dat je vreselijk gefrustreerd bent dat die bak met electronica en draadjes niet werkt momenteel maar om nu je frustratie bot vieren op de bezoekers van dit forum is niet nodig. Daar heb ik geen respect voor en komt gewoon zwak over. Ja, we weten nu onderhand wel dat de hardware bagger is, er is zelf een thread om je ongenoegen te uiten. Een poll geeft een vertekend beeld, mensen met problemen zijn eerder geneigd om zo'n thread te bezoeken en ook te reageren, dat is gewoon zo.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oké, oké, heb hem ondertussen wel door. Maar in mijn ogen kan zo'n poll totaal geen kwaad. Denk dat iedereen die er op stoot gewoon zijn stem uitbrengt. Maar swat. We zullen maar gewoon verder ontopic gaan hier...

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm... misschien kan je een wat neutrale enquette vraag bedenken voor de problemen thread? Plak ik hem daar wel bij, stuur maar een pm :)

Ik ben trouwens benieuwd naar de aankondigingen van de mini-E3. Helaas ben ik dan op vakantie, dus ik kan het spektakel niet live volgen

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook benieuwd naar de E3. Microsoft gaat wel zowizo qua aantal games winnen. En zeker Qua third party support. Al die vette games: halo 3, fable 2, too human, masseffect, Alan Wake, nieuwe game van Rare(wie weet ook killerinstinct), ... Maar Sony gaat ook een paar bommen hebben zoals FF XIII, Mgs4, Uncharted, Killzone 2, ...En dan de Wii gaat eindelijk vette games tonen, nieuwe mario, Metriod 3, Red Steel 2, No more Heroes,...
    Ik kan me wel vinden met die mensen van Gametrailers. Zij zeiden dat deze E3 terug voor Microsoft gaat zijn. 2de generatie games komen eraan. Games die enorm lang in ontwikkeling zijn geweest, massa's games. Meer third party support. Sony gaat het vooral hebben van de First party games. En Nintendo gaat ook uit de sloffen schieten.
    Ze dachten ook dat volgend jaar E3 iedereen zowat gelijkaardig gaat zijn. Sony met meer third party support, meer games. Xbox 360 blijft met velen games natuurlijk, en Nintendo zal tegen die tijd ook massa's toppers hebben.
    Ik kan me wel vinden met hun mening.
    Ook interessant is(en dat heb ik altijd gezegd), dat er een gast precies halo 3 al gezien heeft. Hij zei dat de singleplayer iedereen gaat wegblazen. Ben benieuwd of Killzone 2 hier iets aan kan doen. Want Sony gaat een apparte voorstelling geven van killzone 2(1,5u durend!), dus zij zijn precies ook zeker hun stuk... Gaat heeeeel cool worden allemaal, zoveel is zeker :).

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht eigenlijk weinig van de presentatie van MS. Ik moet nog steeds eens bij die kennis van mij langs en vragen over Kill Zone 2 (hij is een ontwikkelaar voor Guerrillia Games). Ik ben echt benieuwd naar de exclusieve games.. ik ben ook benieuwd naar @home, zijn er al Nederlandse beta spelers?

Ik verwacht trouwens wel dat MGS4 officieel voor de 360 aangekondigd gaat worden. Die geruchten duiken net zo vaak op als de MS Xbox 360 Elite

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Home zal je bedoelen ;)
    @Home is heel wat anders.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt ik bedoel home ;) was even in de war

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan ben ik erg benieuwd wie van oldskool je er in hebt staan want daar zijn alleen al meer dan 10 man met problemen ;)

maar om over de titanenstrijd verder te gaan. Zoals zo vaak gezegd krijgen alle consoles zat leuke games om de avarage gamer mee te plezieren.Dus als mijn 360 het weer begeeft ga ik simpelweg veel plezier beleven aan de ps3. Net zo makkelijk. Heb ooit eens de ps2 geruild tegen een xbox vanwege betere prestaties en als nu de ps3 beter blijkt te presteren (al houdt dat in dit geval in: een next gen die niet uitvalt) dan wissel ik weer vrolijk verder.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm dat is een goeie .. Ik heb van oldskool niet iedereen in mijn lijstje staan. Ik was van plan om iedereen toe te voegen ;) ... maar ja dan gaat mijn gametag % inderdaad naar beneden. ach dan maar meer mensen met problemen in mijn lijst :b:

18. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Battalion wars of was het nu Mettroid prime van nintendo wordt 1 dag voor halo 3 gelanceerd zegt genoeg volgens mij. Denk trouwens niet dat dit echt een aanslag is op xbox verkopen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    LoL ;)

20. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Halo 3 voornamelijk belangrijk is voor de mensen die 1 en 2 gespeeld hebben. Als xbox-nieuwkomer zal je niet gauw halo 3 kopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina