Hulp nodig bij aanschaf Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DoubleR92, 29 jun 2007.

  1. DoubleR92

    DoubleR92 All time Noob

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal ik heb meteen wat vragen in mijn allereerste post op dit forum :p

    Binnenkort ben ik jarig en ik wil graag een Xbox 360 als cadeau *met mijn eigen geld erbij gelegd*. Mijn ouders zijn akkoord gegaan maar twijfelen toch nog omdat ze zoveel negatieve dingen in de media horen over de productie fouten en ze willen als ze zo’n duur apparaat aanschaffen geen toestanden. Ik had deze vragen naar de klantenservice gestuurd van Xbox maar die durven die vragen niet te beantwoorden. Hopelijk kunnen jullie ze wel antwoorden zodat ik toch me Xbox 360 kan kopen :p

    Vragen:

    1* Als ik er nu een koop is het dan mogelijk dat het er één is met een productiefout
    2* Als er toch iets mis mee is hoe wordt dat dan opgelost. *Mijn ouders hadden verhalen gehoord dat je een willekeurige gerepareerde terug kan krijgen en dus niet je eigen Xbox, klopt dat verhaal?*
    3* Als je games hebt met krassen die veroorzaakt worden door een productiefout in de Xbox 360 hoe wordt dat dan opgelost.
    4* Hoe zit het met het verzenden van een eventueel kapot apparaat.
    5* Hoelang wordt hij gratis gerepareerd en als de garantie termijn is verlopen en hij gaat dan kapot door een productiefout moeten we dat dan wel zelf betalen.

    Verder had ik nog een paar technische vragen.

    1* Kan hij op een normale *dus niet HD* tv of computerbeeldscherm of heb je dan een extra kabel nodig.
    2* Als je op Xbox Live wilt via een draadloze internetverbinding *via een router* heb je dan nog iets extra’s nodig als je hem niet direct wilt aansluiten op de router en welke mogelijkheden zijn er dan.
    3* Ik heb iets gehoord over een nieuwe Xbox 360 elite. Is deze heel veel beter dan de normale Xbox 360 premium behalve de 120 gb harde schijf. Ik weet ook dat er een HDMI kabel en uitgang bij zit maar zoals ik al zei heb ik geen HD tv en maakt het dan erg veel verschil met of zonder?

    Alvast bedankt,
    DoubleR

    PS: Sorry als hij nog teveel "Klantenservice" taal bevat maar had geen zin om al die vragen opnieuw door te lopen :p
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    1. Kan altijd maar de kans is klein
    2. Je krijgt gewoon garantie als bij elk ander apparatuur
    3. Bij sommige spellen kan je een nieuwe krijgen als het echt door de xbox word veroorzaakt (Kan herkent worden door soort kras) en anders kan je nieuwe xbox krijgen (volgens mij)
    4. Verzendkosten volgens mij alleen voor jezelf?
    5. ?

    1. Kan gewoon met bijgeleverde kabel
    2. Ja wireless xbox 360 reciever, kan je ook in de winkel kopen
    3. Maakt niet uit als je een geen HD hebt alleen heb je dan de 120 GB extra maar die kan je later ook los kopen. Maar volgens mij is er niet veel meer verbetert dus kan je wel voor de normale gaan. Of je moet zwart mooier vinden

    Correct me if Im wrong ;)
     
  3. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet er niet teveel over na denken, toen ik voor sinterklaas hem vroeg was het ook bekend dat er xbxen waren met fouten, maar die kans is zoooo ontzettend klein, en als je een doa hebt (dead on arival) dan bel je gewoon microsoft op en dan krijg je echt wel een splinterniewe (dus geen gerepareerde) ik heb ook gewoon gekocht, niets aan de hand, een maand later volgen 2 vrienden en mn neef, die hadden ook zo hun twijfels, maar zijn nu zoo ontzettend blij dat ze hem hebben aangeschaft! echt de kans op een DOA of een productie fout is (zoals ik eerder zij) echt heel klein, ik hoop dat je je xboxje gaat halen, het is echt een prachtding! veel succes, en alvast gefeliciteerd met je verjaardag :D
     
  4. DoubleR92

    DoubleR92 All time Noob

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ok bedankt, jullie zijn een stuk sneller dan de klantenservice :p....
    En een stuk minder kortaf. iniedergeval, bedankt voor de antwoorden het is nu alweer veel duidelijker voor me en weet zeker dat dit genoeg is om me Xbox 360 te krijgen :p

    Hmm wel stom dat dat draadloos connecter ding 70 euri kost...

    Mzzl,
    DoubleR
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je een keuze hebtgeen draadloze connectie gebruiken ... liver bedraad
     
  6. DoubleR92

    DoubleR92 All time Noob

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb geen keuze :p want me router staat 2 verdiepingen hoger dan me Xbox 360 (sinds daar de tv is), is die draad zo lang ? :p
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja hoor dat kan makkelijk
     
  8. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook via dLan werken.
    Hierbij heb je een netwerk via het stopcontact
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ook een betere oplossing dan wireless :D
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Verzendkosten zijn NIET voor jezelf, word door Microsoft geregeld doormiddel van labels.
     
  11. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol nu beginnen mensen zelfs in de verkeerde threads te posten :thumbs:
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijne ook, draadloos werkt perfect, hoeft helemaal niet direct via een kabel zoals ze hier zeggen. Ik heb hem dus draadloos en werkt super en snel ook nog!
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    he? er werd net gezegd dat de verzendskosten misschien wel voor jezelf zijn. hij zegt nu dus van niet. *)
     
  14. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    En zo is het, vezend kosten zijn voor MS.
    Tegen mij hadden ze gezegt dat het 10 dagen zou duren en hij was er binnen 7 dus perfecte service volgens mij.
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah klote, maar ik heb besloten dat ik morgen toch ook een xbox 360 ga halen. Fuck die shit, 360 heeft de games die ik wil en laten we dan maar hopen dat het goed gaat.

    2 jaar garantie slelt overgins gerust.
     
  16. The Disco Mole

    The Disco Mole Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zou ook ff checke of je router de xbox ondersteund als niet zou ik me een aanschaffen die dat wel doet want anders kan je internetverbinding kk-langzaam worden.;)
     
  17. stonecold

    stonecold Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel ook voor een xbox360 en of wachten op de elite .

    Die 20 gig hd zal mss wel snel volstaan met games enz ? of niet ?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Valt wel mee. Ik heb nog geen problemen gehad. Er komt binnenkort een 120GB uit voor de 360 en dan kan je ook een tijdje er mee door
     
  19. stonecold

    stonecold Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet t nog altijd niet , als ik lees hoeveel problemen er zijn met de xbox , als ik nu eentje koop kan ik me eraan verwachten dat hij elk moment uit gaat vallen , fijne gedachte :mad:
     
  20. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans een xbox te treffen die instort is net zo groot als je fiets die wordt gestolen. Het zal je niet iedere dag gebeuren maar de kans dat....

    Men kan zeggen wat men wil maar er zitten gewoonweg knallers van fouten in de hardware en assemblage van de Xbox360. Het is en blijft gewoon een gok. De Xbox is als concept samen met de mogelijkheden en de spellen die er zijn prima in orde, maar maakt een hoop herrie (in vergelijk met de oude Xbox)en is niet koel te krijgen (bij mij staat hij helemaal vrij, geen kast, geen andere apparatuur in de buurt, gewoon aan twee beugels opgehangen).

    Draadloos doet (deed...) mijn 360 het gewoonweg fantastisch. Staat op een draadloos netwerk samen met twee laptops en een pda. Instellen is even een uitzoekertje (ip-adressen aanmaken en dergelijke) maar daarna loopt alles opperbest.

    Moet je nu wel of geen Xbox360 kopen? Al met al zou ik het toch weer doen. Immers met de PS3 is het ook maar afwachten.

    De 120gb die de moderator aangeeft is gewoon een lachertje (je moet alleen al eens kijken naar de prijs!). Niet qua omvang maar op de wijze waarop ze bij Microsoft de boel weer dichttimmeren. Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om een eigen hd er aan te hangen. Kan bv weer wel bij de concurrent.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007

Deel Deze Pagina