Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zag je bij World Cup 2006 op de 360 de coaches wel dus moeilijk is het iig niet. En anders gewoon enkel de coaches van de grootste clubs en bij de rest gewoon een onduidelijke man in een pak ofzo. Komt ten goede van de sfeer....En al helemaal als ze close ups maken van de teams waarvan de coaches wel zijn nagemaakt, zoals Barca of Man United. Er komt toch elk jaar een nieuw deel uit dus zo houden ze de coaches ook nog eens up-to-date.
    My wishfull thinking though...

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als je het niet erg vindt dan mogen ze wat mij betreft eerst aan belangrijkere dingen werken, zoals de 360 graden movement van de gamepad en dat soort gameplay-dingen. Zeg nu zelf, hoe vaak zal je gedurende de wedstrijd nou zo een coach prominent in beeld zien? Bij de wissels. Dus dat is in een flits van een seconde weer weg. Zonde van het werk.

3. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat dat niets toevoegd aan 't spel. Eerst de gameplay, dan het spel uitgebreider maken, en dan dat soort extraatjes pas. Want als ze al dat soort dingen er wel in doen, en de gameplay blijft volgend jaar weer hetzelfde, wordt er weer gezeken dat het een boutspel is.

4. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens hoor, laat ze eerst natuurlijk alles zo soepel mogelijk maken. Maar dat wil iedereen al, dus dat is logisch. Wat ik mis bij PES is altijd sfeer. Het publiek hebben ze in deel 6 sterk verbeterd, maar het commentaar zoals ik eerder al zei moet beter en in ieder geval minder 'vies'. En aangezien ze de menus etc. toch nooit zo krijgen als fifa, kunnen ze wel voor sfeer zorgen door middel van de door mij eerder besproken details toe te voegen. Geloof mij maar, als je de winnende scoort in de laatste minuut en de camera zoomt in op de bankspelers en coach die opspringen. dan ga jij vanzelf ook opsringen. En al helemaal als je een paar vrienden over de vloer hebt. Of lijkt je dat niets??

5. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0

Hier moet ik je wel gelijk in geven ;), de sfeer in zo'n game is erg belangrijk. Ik bedoel, qua licenties en interface zullen we het nooit winnen, maar qua gameplay en realisme hebben we ze al verslagen. Het lijkt me wel vet dat je een super realistische wedstrijd aan 't spelen bent, en dat je door een buitenspel goal in de slotminuut wint, en je ziet de doelpuntenmaker naar z'n coach rennen en bedolven worden onder medespelers, dat is best vet idd ;)

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Overigens worden de commentators vervangen. Ik heb op een blog gelezen dat ook de teksten van de commentatoren veel meer worden.

7. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt! Die buitenspelgoals die zijn eruit gehaald in deel 5 en 6. In deel 4 en d8 ook deel 3 kon je wel scoren terwijl je buitenspel stond. Kan nog goed herinneren dat ik een vriend telkens uitschold omdat hij net buitenspel stond als hij scoorde. Dat zag je dan in de replay en mij overkwam dat nooit. Wat een frustratie...maar wel realistische frustratie en daar houden wij PES lovers van!

HEEL ERG GOED NIEUWS!!

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Word muziek ook vervangen, want dat deuntje ben ik zat :)

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Opzich wel een leuke toevoeging, alleen voetbal ik altijd met m'n eigen muziek aan. :cool:

Ben benieuwd of ik dat ooit nog mee mag maken.
    "Normale" muziek in PES in plaats van die irritante Japanse deuntjes. 8)

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het is elk jaar een ander deuntje, dus dat zal vast wel...

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja, maar wel elk jaar een ander irritante Japanse deuntje. ;)

12. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm...dat ze maar eens gaan werken aan de lobby (online). Ik wil alle spelers zien die online zijn en niet dat je maar 10 spelers te zien krijgt. Meer opties mag ook wel:
    - bijvoorbeeld naar een wedstrijd kijken van andere....zit in Virtua Tennis 3 \o/
    - pingtijd, land etc...
    - overige info...zoals totaal doelpunten gescoord/tegen (en dan uitsplitsen in corners, vrijetrappen etc.)...aantal rode en gele kaarten.

wat me overigens ook wel vet lijkt is:
    - een soort van "vrijetrappenwedstrijd" (zowel ranked als unranked)...gewoon beide krijgen 10 vrijetrappen ofzo en dan wie meest scoort wint..en krijgt de punten van de ander (en dan wordt de plaats random bepaald).
    - Soort van minigames: wie het snelst door een parcours kan dribbelen, of wie het best op een bepaald punt kan mikken, penalties. Zo kan je ook bijvoorbeeld een rondo spelen..een keer jij in het midden en je tegenstander laat de bal lopen...en dan weer andersom en wie het snelst de bal afpakt wint.

Ik ga nu vast iets te ver met het bedenken van opties etc. :D_0/

14. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal er vast inzitten. PS2 heeft dat al. Het leuke is datje zelf kan rondkijken over het veld en dus niet per se de bal hoeft te volgen. :)

Een beetje fatsoenlijke soundtrack voor tijdens de menu's is ook wel een pré...

Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Op beide consoles is het spel dus hetzelfde.

16. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Zaten die buitenspelgoals, of onterecht buitenspel niet in PES6 ?
    Ik hoop ook dat als een bal net achter de doellijn word weggewerkt, of dat je onderkant lat schiet en de bal net achter de doelijn stuiterd de scheidsrechter soms geen doepunt toekent, maar verder laat spelen.

Ok, omdat jij zo graag 30 min wedstrijden speelt, doen ze dat erin ;). Stiekem hoop ik er zelf ook op :9, en natuurlijk wil ik een 2vs2 mode.

Ik vind al die opties maar een beetje extra, dat is niet echt nodig. PES speel je voor het voetbal, niet voor allerlij vreemde minigames.

17. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    JA die buitenspelgoals zaten niet in deel 5 en 6. Wel in deel 4! Die moeten terug komen. Dat filmpje uit deel 5 moet ook terug, dat je scoort en de spelers juichen en later in dat filmpje horen ze dat ze buitenspel stonden. Ik heb me zo wel eens gigantisch voor lul gezet hahaha. Dat ik in de laatste minuut van een vriend won en echt juichde in zn gezicht, want het was een zwaar beladen wedstijd met veel ego op het spel....vervolgens zie je da filmpje dat je toch buitenspel stond en het doelpunt is afgekeurd, en toen werd ik ff uitgelachen hahaha....realistische frustratie, dat is het keyword en succes item! Breng emotie terug in deel 7 inclusief betere sfeer!!

18. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel leuk om even te melden dat er een officiële Konami blog is.
    Een bericht van Seabass:

Bron: Konami Blog

Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben met name benieuwd als Seabass gaat vertellen over het maken van het spel. Erg gedetailleerd zal dat niet zijn, met het oog op de concurrentie, denk ik...

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Buitenspel goals zitten toch in pes6? Precies hoe je het zelf beschrijft :)

Deel Deze Pagina