Flatout: Ultimate Carnage

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phoenix NL, 1 feb 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb de game net binnen en de eerste rondjes er op zitten. Ik ben echt zeer onder de indruk! De graphics zijn echt ontzettend goed gedaan, ik ken eigenlijk geen racegame met betere graphics. Daarnaast is dit wat mij betreft zeker een burnout-beater. Racen is met flatout (tenminste in de eerste derby's) echt veel 'viezer'. Ronkende auto's met schrammen en deuken en een heerlijk derby-sfeertje.

    Daarnaast waren de eerste banen iig erg mooi, maar ook zeer afwisselend en leuk om op te racen. Verder kent de game geloof ik niet dat vervelende principe wat burnout altijd had dat de tegenstander jou altijd in haalt als je eerste lag en dat jij nog altijd eerste kon worden als je halverwege de race gewoon vol op de rem ging staan.

    Ik ga hier nog erg veel plezier aan beleven

    edit; vervelende grafische flaw: gras blijft rechtop in je auto staan als je er door rijdt.

    edit: at Ronaldo: De sfeer moet je idd liggen, maar het totaalplaatje van flat out doet me echt meer dan Dirt en veeeeeel meer dan Forza.
     
  2. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan me helemaal bij de review van James Bond 007 en de comments van Kevf aansluiten, gewoon een erg leuke derby racer met goed uitgewerkte Live mogelijkheden. Op dit moment stikt het van de Engelsen online, leuk volk mee te spelen. In de US duurt t nog effe voor de game uitkomt, dus tegen die tijd kunnen we die zeikers lekker inmaken :)
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Poehe, als het goed is krijg ik 'm vandaag. Er was wat vertraging in de levering. Ik weet of er veel zijn online gamen met deze gamen, zo ja dan hoor ik het graag. Ik ben erg benieuwd. :)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vraagjes: kan ik ook in een arena terecht komen en dan een soort van last man standing spelen? En hoe krijg ik dat poppetje hoog genoeg in dat net? Ik zit echt op 80m max :{

    Verder echt een heerlijk spel, maar erg pittig! Blijf me verbazen over de graphics. Lichteffecten zijn ook erg mooi gedaan en verder is het ontzettend veel fun.
     
  5. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Kevf: Yes 'last man standing' = 'derby' oftewel 'destruction derby'... erg leuk, ook online met Schoolbussen!!!

    Voor het hoogspringen.... niet een te hoge hoek en probeer een nudge (A knop) op het hoogste punt, dat lijkt te helpen, al ben ik ook nog niet boven de 150 gekomen.
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De britten online zijn idd. erg leuk. Stukken bet er dan alle Amerikanen die je vaak in games ziet. Eigenlijk vind ik heel raar dat ik dat zo generaliseer, maar hij lijkt toch echt wel te kloppen.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik ook zo vet vind is de variatie in alles.
    Heel veel autos, zowel offroad als gewoon onroad ( is dat een woord?)
    Veel variatie in de banen, gewoon echt wreed. Ik ga nu even met de Singleplayer beginnen,helemaal nog niet aan toe gekomen. Al blijf ik het jammer vinden dat je geen A.I. racers kan instellen als je op Live speelt (als er bijvoorbeeld niemand verder meer inkomt)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vandaag eindelijk binnen gekregen (Zuiderpark Computers is niet altijd de snelste helaas) en even aan een kleine test onderworpen. Serieus, dit is echt een hele vette game. Als je Burnout gewend bent zit hier wel wat minder snelheid in, maar het is geweldig. De besturing is gelukkig ook vrij goed en grafisch zit de game ook goed in elkaar. Echt alles kan kapot en dit geldt voor zowel de wagens als de omgeving. Wat ook erg vet is, is dat bestuurder uit de wagen kan worden geslingerd. En als we het over de AI gaan hebben kan ik alleenmaar zeggen dat dit heel goed is uitgewerkt. Meestal is dat nooit zo geweldig, maar bij deze game gelukkig wel. Uiteraard moet je, net als bij Burnout, zoveel mogelijk schade aanrichten en daarmee kun je ook je Nitro aanvullen. Er is heel veel variatie in deze game en een groot aanbod aan spelmodi. Zo heb je de Carriere mode (races, upgraden, credits verdienen), Carnage mode (verschillende modi om zoveel mogelijk schade te veroorzaken in zowel arena's, parkeerplaatsen als op race tracks), Single event (kies een onderdeel uit Carriere mode, Carnage mode of Party mode), Party mode (allerlei party games gebaseerd op het wegschieten van je bestuurder uit de auto) en Xbox Live (speel één van de onderdelen met max. 8 man via Xbox Live). In eerste instantie was het de bedoeling dat je met max. 12 man online kon raggen, maar dat hebben ze teruggeschroeft naar max. 8 man. Ik stond er van te kijken hoe bomvol het is met deze game op Xbox Live. Dus mocht je klaar zijn met de Single Player of gewoon even bewijzen wat je waard bent, hoef je je echt niet te vervelen. Ik denk dat ik me heel erg ga vermaken met deze game en ik hoop dat ik jullie ook tegen ga komen. Topgame; echt een aanrader!
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vermaak me nog steeds uitstekend met de game en heb eigenlijk bijna alleen nog maar sp gespeeld. Vraagje: wat doen jullie met de aangeschafte auto's? Allemaal bewaren of direct weer verkopen als je kan upgraden? Heeft het nut voor een achievement of een ander optie in de game oid om een auto te bewaren?
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik bewaar ze eerst maar tot ik die achievement heb, daarna kun je ze altijd nog verkopen voor de andere achievement.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    welke achievement is dat dan?

    edit: zie het al: 6 auto's hebben en 10 verkopen
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Die achievements van de Carnage mode zijn niet mals trouwens. Ik denk niet dat er heel veel mensen straks 1000 punten zullen hebben.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vraagje, zit er splitscreen in?
     
  14. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog meer mensen zin in een Hollands potje racen en derby? Voeg me effe toe dan, gamertag = Willand
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Er is echt geen manier om A.I. autos te plaatsen in Xbox live he?
    Misschien dat ik dat gewoon over het hoofd had gezien namelijk.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Er is geen splitscreen.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    wanneer komt nou de demo
     
  18. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta in het Online Ranked Race leaderboard de 4e van de 'wereld' :) yippie
     
  19. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dit spel met het MS stuurtje te spelen (force feedback)?

    Ik denk dat ik het antwoord wel weet maar niet geschoten is altijd mis.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ok bedankt, jammer dan sla ik 'm toch over :)
     

Deel Deze Pagina