Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ! Ik dacht altijd dat het stof mijn xbox360 lekker knussig en warm hield zodat het niet zou Freezen !
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je je xbox op moet sturen heb je dan de orginele doos nog nodig , ik heb die namelijk niet meer. :eek::x
     
  3. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet hem in een neutrale doos versturen. De originele doos wordt juist afgeraden (grotere kans dat 'ie gestolen wordt door UPS-medewerkers ofzo? ;)).
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lijkt mij sterk, die weten precies wat er in de doos zit hoor.;)
     
  5. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies toen de mijne werd opgehaald zij de man die het kwam afhalen dat hij het zielig voor mij vond :p
     
  6. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de dag dat de faillure rate van de x360 nul is wordt UPS failed verklaard
    :9
     
  7. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Ben nu voor de derde keer binnen 3 maanden (!) mijn xbox aan het inpakken. Weer de Ring of Death. Deze heb ik pas sinds half mei in mijn bezit. Die daarvoor gaf na 2 weken de geest. De eerste heeft het toch het langst gedaan, iets meer dan 6 maanden, toch knap van een apparaat van een slordige 300 euri...

    Als het werkt is het een heerlijk apparaat, jammer dat-ie meestal niet werkt...

    MS heeft het nu over 25 (!) werkdagen reparatietijd: dat is 5 weken en dan komen daar de transportdagen nog bij. Nou maar hopen dat deze het langer dan een paar weken uithoudt. Wat een #@$& product!

    Het repareren begint nu langer te duren dan de tijd dat-ie werkt...
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  8. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Arma, laat je even weten als je 'm terug hebt aangezien de onze even lang weg zijn (en ze ons dezelfde belofte met eind juni hebben gedaan).

    Ik ga maandag ook nog maar eens bellen...
     
  9. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, kerel, dat is dan dus duidelijk fout gedacht. Zie je wel dat het vooral bij de consument ligt
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Die opmerking die hij maakte was sarcastich bedoeld.
     
  11. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zal het je laten weten
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Sarcasme is ook moeilijk voor de jeugd tegenwoordig :+.
     
  13. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd |:-
    Mijn xbox is sinds 6juni weg en mij is verteld dat ik hem begin juli terug zou krijgen. Al heb ik hem volgende week zaterdag nog niet dan ga ik maar weer bellen.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hij staat sinds 5 juni in Duitsland maar nog steeds niks hoor, hij is alleen nog maar ontvangen op het service center en verder niks. Lekker hoor, owee als hij straks terug komt en gelijk weer een red ring dan word ik heel kwaad. En dan regelen ze maar dat ik binnen een week een werkend model heb, anders kan ik weer 1,5 maand wachten, toch niet normaal meer...
     
  15. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA !

    Denken dat ik meen dat Freezes worden verholpen door mijn xbox warm te houden :D
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies, net alsof stof daarvoor helpt.
    Idioten.... gebruik gewoon een dekentje.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maja man, laat je kat erop liggen. Dan heeft je kat het lekker warm, je xbox 360 krijgt nog wat aandacht en heeft het goed warm, iedereen blij! :lol: LOL

    Edit: hebben jullie dit al gelezen?
    http://www.meernieuws.be/article.php?id=3055573
    http://life.tweakers.net/nieuws/48164/Forse-uitval-van-Xbox-360-consoles.html
    Australië spreekt over 30 procent uitval van xboxen... Holy crap zeg ik daarop...
    En nu begint Microsoft eindelijk headpipes in hun xboxen te steken. Mooi ziet het er wel niet uit, ma kom, ik hoop toch dat mijne er van voorzien is, als ik hem terug krijg, want DAMN!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Zucht, ik zit nu sinds 7 juni zonder xbox... Na eerst bijna een week wachten op geklungel met het sturen van labels, staat de console nu alweer 2,5 week in rep.centrum. Heb nog steeds geen mail van MS gehad dat 'ie is aangekomen.

    Kortom; ik ga er maar niet vanuit dat 'ie in juli retour komt... Zucht.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn alle nieuwe xboxen dan nu voorzien van zo'n heathsink/headpipe (wat ut ook is)?
    Ik wil er nog 1 kopen binnenkort zodra me vakantiewerk genoeg geld heeft opgeleverd en zo.
    En zo niet kun je hem dan direct opsturen en het erin laten zetten?
     
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, in nieuwe consoles is de extra heatsink nog niet gesignaleerd voor zover ik weet.

    Meteen een nieuwe console opsturen zal MS niet goedkeuren, aangezien er niks mis mee is :) Je moet het zo zien: de meeste consoles hebben geen problemen, als je console toch kapot gaat dan wordt 'ie gerepareerd en vermoedelijk bouwen ze dan dus een heatsink in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina