[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Owke.. Back to topic:

Vind t dus wel fakjes dat je niet met Annex je kill achievements kan halen.. Want ik ben nie zo goed in warzone etc :p

Ander vraagje: De Annex achievements kan je WEL in Playermatch halen, kan dit ook met bijvoorbeeld maar 2 of 4 spelers? En in een private match ?
    Die van met 5 punten verschil winnen is anders vet onmogelijk.. Gebeurt haast NOOIT..

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    volgens mij wel

3. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    even een vraagje:

moet je voor die annex achievement van 100 matches nu 4 rondes spelen of 3?
    Ik doe dus steeds 3 rondes, maar nu zei iemand net dat je 4 moet doen:mad:

kan iemand met zekerheid zeggen wat het nu is?

ik begreep nl. dat 3+ gewoon 3 of meer betekende:'-(

4. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat ook zo 3+, 3 of meer, maar ik weet het niet zeker.

5. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist Gears of War geruild via de X-bazar. Nu zegt GoW dat er een update beschikbaar is. Op de een of andere manier kan ik deze update niet downloaden, terwijl ik wel gewoon verbinding heb met Xbox live in het dashboard. Zodra ik in de game ben kan ik geen verbinding meer maken met XL.
    Iemand een idee?

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met de 5 punten verschil, samen met een dude.. Gaan morgen verder.
    Waren half uurtje bezig en dan hebben we m allebei 3x..
    Is wel irri, want de ene moet eerst 116 halen, en daarna de ander nog 120.. Dus duurd telkens redelijk lang.
    Mgoed die van 20 rondes winnen zonder dat de ander punten heeft wordt wel makkelijk :)

Edit: ff jouw quote, anders kijken mensen er overheen.. Heb zelf geen idee, speel je op (HD)TV of monitor?

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  7. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op een gewone 60 HZ televisie.

8. JeePee

JeePee Guest

Ik wel. 3 rondes is voldoende.

9. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    yep..je kan hem 100% zeker halen met 3 rondes...heb hem vanmiddag gehaald:)

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kben bezig met 'Win 20 rondes Annex met minder dan 5 punten verschil'..
    Ook ben ik ff aan het bijhouden welke maps ik al gewoon een ranked gewonnen heb, die heb ik ook nog niet :p
    Heb nog maar 1 online achievement geloof ik..

Welke zijn nou de standaard maps.. Deze:
    Fuel Depot, Gridlock, Canels, rooftops, Clocktower, Mansion, Escalation, Mausoleum, Tyro Station ?

11. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word gek van de quitters in ranked bah dat verziekt het spelletje meteen!:mad:

12. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand toevallig op een oplossing voor mijn eerder genoemd probleem?
    Ik kan nu namelijk nog steeds niet op XL met GoW.

Nog even het probleem:

Ik heb zojuist GoW gekocht en nu wil deze een update uitvoeren. Ik kan gewoon op XL maar ik kan de update niet binnen halen. Ik heb al met een andere GoW geprobeerd, maar het probleem blijft. Het probleem ligt dus niet aan het schijfje.

Als iemand mij kan helpen, zou dat erg fijn zijn.

13. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je een foutmelding?

14. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zodra ik zeg: Update Now, dan zegt ie:

Can't download the update. Test your connection. If the problem persists, visit xbox.com/support

(Zoiets, daar komt t dus op neer..)

Als ik dan de verbinding ga testen, dan komt deze inderdaad niet verder dan DNS. Nu moet ik misschien erbij vertellen dat ik mijn Xbox via ICS heb verbonden aan mijn laptop die op zijn beurt weer draadloos verbinding maakt met de accesspoint. Ofwel, Ik kan op deze manier ook geen video's, muziek etc. streamen vanaf mijn pc (zie xbox.com/setup)

De foutmelding die hij geeft bij DNS is overigens alleen op het moment dat ik GoW gestart heb. Zodra ik elk ander spel draai of vanuit het dashboard XL launch, dan geeft dit geen enkel probleem....

15. realBigBoss

realBigBoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat ik spijtig vind aan deze, mooiste game ooit gemaakt?
    Dat het verhaal zo kut is.. ben een grote filmfan en hou van verhalen in games.. (wss omdat ik daarom metal gear zon goede game vind)
    En nog spijtig vind ik het gebrek aan next gen interactie.

Voor de rest pure top!

16. ViperMike

ViperMike Guest

Ik snap niet dat jij zoveel doet voor een paar miezerige puntjes, gaat tog om de lol en niet al die klote achivements waar iedereen het de laatste tijd alleenmaar voor doet.

17. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    mensen verschillen nu eenmaal. Achievements zijn gewoon doelstellingen in een game, waar je voor kan kiezen of je ze wilt halen of niet.
    De een vindt het leuk om alle doelen te halen, de ander interesseert het geen reet. Ik vind het wel erg leuk om een game 100% uit te spelen.

Tis wel apart dat er mensen zijn die games kopen/huren/lenen/ruilen enkel voor de achievements, niet eens de game. Die lui vinden het leuk om een zo hoog mogelijke score te hebben...persoonlijk snap ik dát niet. JE ontleent er helemaal niets aan...tenzij je zo verstoten bent van aandacht, dat gamerscore de enige bron is.

misschien is het dan tijd voor die lui om hulp te zoeken:)

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop games die ik leuk vind en zie dan de achievements echt als doelen in het spel om te gaan halen. :)

Gaat me absoluut niet om een zo hoog mogelijk score te halen, meer om de games (die ik gaaf vind) 100% te halen :)

Dat deed ik overigens ook al met de Final Fantasy serie voor de ps1 en ps 2:)

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook. Tis gewoone een soort extra missie, zoals bij GTA iets van 'Finish alle taxi missies'.. Gewoon voor die 100% :)

20. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem opgelost. Heb de 360 wired aan het modem aangesloten, vervolgens update binnengetrokken. Daarna weer wireless ICS en t werkt nu.

Allen bedankt voor de vele reacties (not)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina