[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb gehoord dat er redelijk wat stukken zijn aan de ps3. En sony maar beweren dat er zo weinig ps3's stuk gingen, lol!

    Schijnt wordt de gpu te warm door de cell cpu, waardoor ie gaat buigen.
    Verschillende fabrieken zouden zelfs al niet meer kunnen volgens omdat er zoveel stukken ps3's binnenkomen. Moeten zelfs doorgestuurd worden naar andere fabrieken enzo
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil ik wel eens wat bronnen zien want volgens mij zuig je het gewoon uit je duim. Heb er nog nergens wat over gelezen.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij verwar je de grote uitvalrate met de 360, die gaat namelijk aardig vaak kapot. Ik zou heel erg graag bronnen willen zien van de bovenstaande zaken die je beweert. Deze zaken zijn nergens terug te vinden. Vind het maar een beetje een broodje aap verhaal.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Een nieuwe game voor de ps3 ?? Yeah right als ik een ons weeg zeker, begin nu echt dat ding van 600 euro overbodig te vinden. De 360 poept game na game uit (en ook nog is kwalitatief goeie games) en de ps3 bezitter zit opgescheept met titels die een 1 geleden voor de pc en 360 uikwam. Schande sony, nu ook weer met The Darkness. Ik kan gewoon niet wachten tot +- spetember , totdat het uiteindelijk gaat rollen voor PS3 bezitters.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het huidige aanbod voor de PS3 helemaal niets , heb daarom ook nog steeds maar 1 game (Resistance).
    Vermaak me nu maar met de demo's van de PSstore.

    De PS3 wordt hier meer gebruikt als cd/dvd/blue-ray speler dan als game-console.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat of je het aanbod wat vind of niet met je smaak heeft te maken. Heb nu 6 PS3 games (Resistance, MotorStorm, F1 Championship Edition, Virtua Fighter 5, Oblivion en Pirates at World End) en vermaak me er prima mee. Heb hem echt zowat elke dag aanstaan om een game te spelen. Heb Resistance inmiddels 3 keer uitgespeeld en speel hem nu veel online. In F1 heb ik alleen in de careermode al 50+ uur zitten. Begin hier nu ook online veel mee te spelen, idem voor MotorStorm. Pirates is gewoon een hele leuke game, geen hele lange, maar wel leuk. Als je deze game hebt uitgespeeld, dan laat je hem een tijdje liggen om hem daarna weer eens op te pakken. Oblivion is echt een game waar je uren en uren in kan steken, daar ben ik ook nog wel even mee zoet. Virtua Fighter 5 is gewoon een hele toffe fighter waar je echt uren mee bezig bent om een personage te meesteren. Van het huidige aanbod wil ik zeker Ridge Racer 7 en Ninja Gaiden Sigma nog wel hebben. De komende maanden komen er voor mij persoonlijk heel erg veel PS3 games uit, dus ik zal me de komende maanden helemaal niet vervelen. ;)
     
  7. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat heel veel mensen de komende maanden afwachten als het gaat om de aanschaf van een PS3. Sure, het huidige aanbod games is wat karig maar je kunt je er best mee vermaken. Zodra de echte toppers uit gaan komen op de PS3 dan gaat het pas echt beginnen voor de PS3 bezitters. Het leeft nu nog niet echt heb ik het idee. Kan niet eens een super-actief forum als deze vinden over de PS3 :x

    Maarrr zodra GTA4 uitkomt _O_ ...........
     
  8. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Sinds donderdag heb ik ook een PS3. Ik heb er nu 5 games bij. Oblivion, Spider-Man 3, MS Gundam: Target in Sight, Untold Legends Dark Kingdom en The Godfather. Ik ga binnenkort ook nog Ninja Gaiden Sigma en Resistance halen. Ik had alleen een vraag over de Playstation Store. Ik zag een aantal games staan waarvan sommige gratis zijn maar voor andere moet je betalen. Kan je voor de Playstation Store ook punten kopen net zoals bij xboxlive of moet je hier perse een creditcard voor gebruiken?
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu kan het alleen nog via Creditcard.
    Volgens de geruchten zou sony aan een prepay-card werken.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, de prepay-cards are coming soon :).
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik vind het aanbod ook niets, de laatste tijd gaat mijn geld op aan 360 games .....
    Forza 2,DiRT,The Darkness _O_ . Heb zelfs Motorstorm weggedaan,heb nu ook alleen maar Resistance (die ik af en toe online speel).

    Voor de rest gebruik ik hem voornamelijk als Muziek speler (streamen van pc)

    Maar ben heel benieuwd naar Uncharted,Heavenly Sword en Lair.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bij de Bart Smit in Almere was de PS3 te koop voor 555,00 Euro en de Xbox360 was 333,00 Euro (nee niet de core versie).
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan kun je 'm net zo goed verkopen aangezien dat met de Xbox360 ook kan! :+
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb de PS3 ook maar ik speel er niet op. Er zijn gewoon geen games, Motorstorm is leuk maar geen game die je uren, weken en maanden blijft spelen. Verder is er werkelijkwaar niets dat de moeite waard is. En die portgames zijn niks aan, de 360 is het mainplatform voor games als The Darkness en Dirt waardoor het er beter uitziet op de 360. Ik koop dan alleen games voor de 360, het is gewoon wachten op goede games voor de PS3 en die gaan echt wel komen.
     
  15. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan niet wachten tot ze er zijn. Ik gebruik mijn creditcard hier liever niet voor
     
  16. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Ps3 staat ook stof te happen. IK gebruik hem als DVD/BLU-RAY speler... Als GTA4 uitkomt zal ie weer eens als gameconsole gebruikt worden. Mijn 360 draait overuren.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Tjsa zou kunnen idd, maar vind het niet nodig.......... heb tot nu toe geluk met mijn 360 ..... geen enkel probleem gehad.

    De ps3 heeft tenminste betrouwbaarder hardware.. en tis maar een kwestie van tijd totdat DE GAMES gaan uitkomen op de ps3.

    Ik wacht wel
     
  18. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga vanavond effe rainbox six-en..:D
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt erop dat de prijs van de PS3 gaat zakken!

    [​IMG]
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik schat tegen november een pricedrop. En dan is het moment van de games ook aangebroken. Mooi om de verkoop de lucht in te laten schieten :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina