Als je braak en nies-geluiden hoort weet je van wie het is. Maar het is best klote weetje.. stel er komt een scherpe hairpin aan en moet ik dan niezen, vliegen jullie allemaal de bocht uit omdat ik niet remde
Ik heb ook even Nutterd toegevoegd DonGevity, beterschap jongen ! Hopelijk kom je toch even langs =D!
Ik kwam niet ingelogd op Xbox Live, en toen ik er eenmaal was waren beide poules al begonnen helaas :-(
Tering, mooie race. Ik ben duizend keer gelapped, maar dat maakt niet uit. Racen is niets voor mij, dus ik hou het lekker bij shooters.
Ik ben voorstander van clean rijden en meestal hou ik netjes mn lijn , ik ga straks de replay es bekijken
Het is geen bullshit,want anders had ik hier niks gepost behalve dat de race mischien leuk zou zijn,dus... Ik heb geen enkele invite gekregen en heb net nog me inbox gechekt.
Ach hier staan de mensen die niet opkwamen dagen. Zonde dat jullie niet konden joinen het was een mooie race. volgende keer beter en probeer het iets vroeger zodat we jullie kunnen helpen en niet kapot gespamd worden tijdens de race.
We gooien de rooms altijd om 12:45 open..nooit later, normaal zelfs eerder! Zorg ervoor dat je er dán ook bent, dan kunnen eventuele problemen makkelijker opgelost worden dan wanneer je pas om 13:00 aangescheten komt.
ik zat gister al om 12:20 in de eerste lobby maar toch kon mijn probleem niet verholpen worden Rivanov, je spreekt jezelf een beetje tegen
Forza racing.nl doet het niet bij mij. Hij geeft dit aan: ''This is the Plesk™ default page If you see this page it means: 1) hosting for this domain is not configured or 2) there's no such domain registered in Plesk. For more information please contact Administrator.''
Inderdaad denk host probleempje ? Morgen een race heb me opgegeven maar weet nog niet of ik op tijd thuis ben.