Videobewerkingsprogramma

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door IWFH '2006', 13 jan 2007.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Werkt perfect :)

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt waarvoor? Ik kan geen vraag in jouw post ontdekken... En waarom post je dat hier? Dit topic gaat toch niet over het verkleinen van video's, maar over videobewerkingsprogramma's.

3. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Hulp!

Ik heb de Sony Handycam DCR HC37E van mijn vader in mijn bezit. Nu wil ik graag het gefilmde materiaal op de PC zetten. Ik heb hier speciaal een USB voor gekocht, maar zodra ik de camera aansluit op de usb ziet mijn computer niks en gebeurt er ook niks.

Hoe kan dit?

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dodelijke combinatie :D (ow ennuh ja darkwing, avid is ook de bomb :p, en final cut ook ennuh windows movie maker niet )

@Laconiek:
    Wat gebruik je voor edittings programma?

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Doet geen enkele Pinnacle studio versie het op Vista? Zo ja, blijft dat dan altijd zo of wordt dit nog aangepast?

Was van plan om binnenkort een laptop te halen met Vista erop, alleen als Pinnacle niet kan draaien, moet ik misschien toch maar overwegen om het bij XP te houden..

6. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt Firewire nodig gok ik.

8. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Klopt! USB is te langzaam voor video oid, met usb kan je alleen de fototjes die je met de camera gemaakt kan hebben overzetten.

Firewire moet je idd hebben. Daarna de camera op pc stand zetten. Handleiding enzo.

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor de reacties, maar er staat zie ik nu in het boekje " Er wordt geen USB-kabel geleverd bij de modellen DCR. U kunt desgewenst een USB 2.0-kabel aanschaffen.(type a tot type B-mini). het wordt aangeraden een Sony-product aan te schaffen.

Nou, ik heb een USB 2.0 mini-B Device kabel gekocht van Belkin. Snap het niet. Heeft het iets te maken met een update van mijn usb poorten?

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Eh, lezen is ook een vak... USB gaat dus niet werken, je hebt een Firewire kabel nodig om video over te pompen naar je pc.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    USB is gewoon te traag voor video's. Je hebt écht Firewire nodig..
    Geloof ons nou maar! :+

12. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er staat toch in het boekje " Er wordt geen USB-kabel geleverd bij de modellen DCR. U kunt desgewenst een USB 2.0-kabel aanschaffen.(type a tot type B-mini). het wordt aangeraden een Sony-product aan te schaffen."? Dus lijkt me dat het ook via USB moet kunnen.

Naja, Firewire zijn ook van die klotedingen trouwens, onze pc heeft niet eens zo'n aansluiting (en is misschien een half jaar oud).

13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Firewire is juist heel goed, anders gaat het toch echt niet lukken.

De usb aansluiting zit er omdat je met de camera's wss ook foto's kan maken als je er een sd kaartje instopt. Via de usb kabel kan je die er dan afhalen. Heb ik ook bij mijn jvc camera.

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja joh, blijf lekker eigenwijs beweren dat het met USB moet kunnen, terwijl je tot 5 keer is gezegd dat video overpompen alleen met Firewire kan.
    Suit for yourself....

15. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben dat niet hoor;)

Ben vandaag even terug gegaan, om te vragen waar het eventueel aan kan liggen, maar dat wisten ze niet bij Dynabite. Ze zeiden wel dat mijn camera geen firewire aansluiting heeft. Nu weet ik dat niet zeker, ik kan het niet proberen behalve om de kabel te kopen dan!

Ik ga het een keer proberen om een andere computer of die daar misschien wel de usb pakt en anders ga ik met de camera naar de winkel en het ter plekke proberen.

ieder geval bedankt voor de reacties.

Groeten

Deel Deze Pagina