World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Vind jij dan GoW meer skilled is dan ShadowRun of dat het meer team based is?
    Btw was buu nog boos?
     
  2. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    GoW moet je wel skilled voor zijn vind ik, maarja ieder zijn mening,.. ik ken nog geen 1 gozer, die 80% hit (Headshot) heeft, met een sniper,...
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik zeg tog ook niet dat je er geen skills voor nodig hebt, ik zeg alleen dat ShadowRun meer skilled is.
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 echt he :) Ik had jou wel iets langer ingeschat hoor :9 Mare sfeer was echt goed en mensen waren echt gezellig totaal geen gezeik ofzo tussen mensen gezien of gehoord. We hebben met ze alle flink ons best gedaan :)
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Alleen maar positieve reactie's..... wanneer komt het volgende (ShadowRun)toernooi?
     
  6. dSis

    dSis Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja waren erg vette matches tegen pgh ic3 hlh enz. Nu staan we in de finale :) khad t zelf totaal niet verwacht en ik denk heel veel clans niet. We hopen dat het een beetje spannende match wordt tegen qG 30 Augustus. :cool:
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Markie is samen met mij 5de geworden. Mark was in de kwarfinale verslagen door VVV FredKroket en ik door VVV Andros. Hun zijn beide 3de worden. VVV Agoris en D2C Handewasser staan in de finale. Alle 5 de deelnemende VVV members zijn in de top 6 gefinished \o/
     
  8. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    vind jij shadowrun meer skilled dan gears denk het niet in shadowrun is aleen die sniper skilled de rest is het aleen maar noobe met die smg lekker spuiten
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet wel wie wilde joinen Tjapuk vertelde het aan jou buiten...
    Het begint met een S.....:+
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Sneaky basterd, maar dat is 1 van de namen idd. Ik bedoel 1 van de letters:+
     
  11. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt de "goede" clans bleken op LAN echt slecht te zijn en de "slechte" clans bleken echt goed te zijn.. of iig beter dan ze verwachtten...
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Uhm Alleen de SMG is prayen daar heb je gelijk in maar van een afstandje word je gewoon keihard geownd, en dat is maar 1 wapen van de 7. Shadowrun gaat ook 10x zo sneller waardoor je meer teamwork nodig hebt en betere communicatie omdat de tegenstander zich sneller verplaatst. Ook heb je vele magics en techs waarop je in moet spelen! Geef toe, in SR heb je meer skills nodig voor een wapen dan bij GoW.
    De richter word ook steeds groten bij SR daarom is het ook moeilijker, voor de wapens bij SR heb je meer skills nodig en is het verschil tussen noob en owner groter dan bij GoW.
    Zo dat waren een aantal argumenten!
    Laat ik ook eens ontopic praten, wanneer worden de spellen bekend gemaakt van WCG 2008 en wanneer komen foto's van het WCG?
     
  13. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie waren een verrassing sYg, in je poulefase 2x met 5-0 winnen is hard.
    Tegen ons was het ook nog even spannend :)
     
  14. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is balen dat we het niet af konden maken, jullie hadden nl. een sterke tegen taktiek bedacht... :)
     
  15. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man, het is zonde dat jullie meteen tegen qG moesten.
    Had jullie wel tegen Tg of AoD willen zien ofzo :)

    Wat bedoel je alleen met 'nl.' (is nog vroeg, ben net m'n bed uit. Vakantie he..)
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    namelijk
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Namelijk :b:

    Iedergeval SG en qG gefeliciteerd, samen met handewasser, grubby en rotterdam. Zijn er nog meer finalisten bekent??
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    DoA4 Krye en Glyx
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    namelijk he MCdonalds

    geintje je kent me

    maar SG goed gespeeld
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    VVV Agoris.
     

Deel Deze Pagina