Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Om hoog op je d-pad fire spells. naar links zijn minion spels, naar rechts spells als slow, naar onder beschermspells. Kijk even goed welke wat doet want als je bijv. 3 fire spells heb moet je maar kijken welke wat is.

Sir William is eindbaas in heaven's peak. Dus eerst die uitspelen en dan kan je brewerey in

2. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt dus eerst heavens peak uitspelen. maar ik zit daar dus in dat riool (the understreets) en daar kom je na een tijdje zo'n zeeslang tegen. Hoe krijg ik die verslagen?

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Met de groene minions, je moet ze eerst naar hem toe laten lopen en dan laten terug lopen, hij valt dan aan en gaat z'n hoofd omlaag dan moet je ze aan laten vallen en dan klimmen ze op z'n hoofd en backstabben ze hem.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet zo'n biertap dingus ophalen waar kan dat :confused:. Kan uhm echt niet vinden......

5. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Golden hills (dwergen stad), daar kan je ergens de ingang van "the brewery" vinden

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Helemaal door gelopen geplunderd alles, niks is het daar in of d'r buiten ofzo :confused:.

Heel vaag.

7. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ik kan die laaste root nodes niet mollen.. Ik kan hem niet vinden ik moet over een brug maar die moet je open draaien en bij dat wiel kan ik niet komen. Hoe moet dat :eek:

Laat maar weet het al, ik had niet in die grot goed gekeken >_>

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  8. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar skulls den, daar kom je op een gegeven moment een ingang tegen (waar je die 3 voodoo gasten en die grote gast met die hamer al eerder verslagen hebt). Die ingang brengt je naar de overkant (die jij ziet vanaf de kant waar je nu staat:+) die ingang brengt je gewoon naar de mother temple waar de laatte root is;)

@ nightbrenger,
    als je de dwergenstad inloopt (dus waar de portal is en waar je eerst bekogeld werd met bommen) dan kan je op een gegeven moment naar links en recht door (over een brug die je nog moet openmaken) je bent daar al naar links gegaan om je minions in dat beeld te stoppen. Nu moet je dus over de brug daar is de brewery.

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  9. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kun je die kopen? Ik heb nog steeds Steel.

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die krijg je per smelter dingus hiermee maakt jeje eigen wapens etc. Komt veel later pas in de game.

@shapes,

Waar precies in the brewery want ik heb die king alles daar al verslagen maar moet nog steeds dat bier ding. :confused:

11. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Tnx shapes, maar ik had het net al gevonden :D

Net oberon verslagen was niet echt moeilijk.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het kan ook zijn dat je wel al in de brewery bent geweest. Dat is het stuk waar je allemaal bierpullen vindt in vaten ipv goudstukken. Als het goed is heb je daar ook een draairad gefixt (jeweetwel, aantal staven verzamelen en dan kunnen je minions eraan draaien). Daarnaast is ook een lift naar onder, naar het tweede veld van de brewery. Ik had hem de eerste keer ook gemist en ben in de eerste instantie ook naar buiten gelopen.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Jep vlak voor de uitgang is een lift. Ik ben er ook de eerste keer langs gelopen en gezocht. Echt voor de uitgang naar links lopen en een paar barrels slopen en oppeens zie je de lift staan

14. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje voor iedereen die Overlord al heeft uitgespeeld:
    Hebben jullie er wel van genoten? of ging het te snel :p?

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Het ging niet te snel, er is altijd een 2e playthrough nodig dus 2x 15uur is genoeg. Voor de langzame spelers is 2x 15u misschien wel teveel :9

Ik moet btw 2 artifacts nog, 1 health en 1 shield spel...tips?

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    En ik ben door mijn keuzes weer op 0% corruptheid beland. Whooeiiii! :thumbs:

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb overlord al een weekt huis liggen maar nog steeds niet gespeeld, I feel ashamed :confused:

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na een tijdje gespeeld te hebben moet ik toch ook de minpunten opnoemen waarbij ik me sterk ga afvragen hoe lang dit spel voor mij leuk blijft. Het gebrek aan een map vind ik persoonlijk toch wel erg jammer. Vaak loop ik maar wat rond te dolen met een aantal Quests 'op zak', zonder eigenlijk ook maar enig idee te hebben waar ik naartoe moet om 1 of meerdere van die Quests te voltooien. Ik heb wel geduld, maar op het moment dat ik teveel rond loop te sjokken en weinig tot geen progress boek verliest een game bij mij al snel m'n interesse. Verder top sfeertje, mooie graphics en grappig spelconcept :)

19. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Je zat eerst dus boven de 0% neem ik aan?

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Als je gewoon onthoudt waar je geweest ben in een level is het echt niet moeilijk om de questen te doen. Vind dat het prima duidelijk is. Gewoon heel de map doorlopen (wat ik toch altijd zelf doe) en je vindt alles prima.

Waarschijnlijk je healt artifact is in de Ruborina deserst. Weet je het stuk dat je loopt achter jewel aan en dan springt ze over een ravijntje en dan moet jij omlopen via het kamp? Als je twee meter naar achter gaat staan voor het ravijn waar ze overspringt en je kijkt naar rechts dan zie je daar een muur lopen van de bergen. Je moet twee slangen afmaken van de ontploffende beesten en dan loop je langs de muur over het zand om daar hem te vinden. De laatste shield spell heb ik ook maar waar ik die gevonden heb weet ik echt niet meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina