1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    wel, het werkt wel, maar imo is het gewoon veel minder leuk...
    Kijk nu naar die reclame filmpjes van zelda met de wii, waar men zo aant vissen is, dit ziet er zo fun uit... tot je het zelf doet... is gewoon niets aan.

    Met een normale controller is deze game gewoon veel funner. Is totaal nuttenloos met zo'n wi controller. Ook je zwaard gaat alles behalve real time mee met je wii controller en dat is dus frustrerend... Deze game is gewoon duidelijk optimaal gemaakt voor een normale controller.
    Wordt tijd dat er eens zo'n samurai of star wars game komt waar het zwaard echt wel real time mee gaat met je controller...
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    We weten allemaal dat Twilight Princess van oorsprong een Cube game zou worden. Op het laatste moment is besloten de game ook aan te passen voor de Wii. Dat jij de besturing leuker vind op de tradionele manier is al een heel andere bewering dan de bewering dat de controls 'niet werken' ;)
     
  3. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben het eens met z3ro-p4r4dox.

    Dat jij (realBigBoss) de besturing op de cube liever hebt: prima. maar dat betekend toch niet direct dat de wii mislukt is? ik heb de wii versie in huis gehaald en was verrast hoe soepel de besturing aanvoelde! ik vind de besturing in het algemeen echt iets toevoegen aan de games.

    dat het bij zelda niet veel verschil uitmaakt komt ook door hetgeen hierboven beschreven is. het is een cubegame van oorsprong.

    ik ben echt heel tevreden met mijn wii, dat jij dat niet bent is jammer voor je. maar je mag hem weer verkopen hoor!
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    @realbigboss - er is een Star Wars game in de maak voor de Wii, maar ach de Wii is niet echt mijn ding though. Dan ga ik toch liever voor The Force Unleashed
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel RE4 op de Wii en je bent verkocht Fardo, dat is nou echt een sfeervolle actie-game die laat zien waar het sterke punt um in zit qua controls :)
     
  6. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    tevreden met de wii my ass... je gaat me nu niet vertellen dat je nu al tevreden bent... dat ding heeft geen toppers.. Wat een fucking games heb je daar nu op? elke game lijkt op de reclame veel funner dan hij in werkelijkheid is. Afzetterij noem ik dit.
    Ik denk wel dat er nog veel toppers aan zitten komen, maar op dit moment heeft dat ding nu eens echt niets te bieden. Probleem is dat nintendoliefhebbers te rooskleurig denken. 2 Jaar geleden had ninendo noppes, maar dan ook noppes laten zien op de E3.En wat hoor je dan? nintendofans die vonden dat nintendo de beste E3 achter de rug had, lol!

    Bekijk het neutraal, de wii verkoopt opt moment enorm: grote hype, nieuwe besturing (die helemaal niet revolutionair is.. en komaan je moet zo'n domme sensor op je tv zetten!!!! Eye toy was in de tijd al een grotere revolutie)
    Maar heeft op deze moment amper iets te bieden.
    Wel, ik wacht wel op mijn star wars game.

    Waarom zou hij die current gen nog op wii willen spelen? Hij heeft hem wssn al op ps2 of gc uitgespeeld. Een nieuwe besturing maakt uiteraard geen nieuwe game

    /Mod Beste RealBigBoss,

    Ik zie dat je hier nieuw bent, maar let a.u.b. even op je taalgebruik en je woorden. Je mag hier best een mening hebben, maar behandel een ieder hier met respect. Fanboyism wordt hier niet gewaardeerd (ook al is het een xbox forum). Zie dit als een waarschuwing. Zie ook het [faq]beleid[/faq]

    Gr,

    Fardo NL
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo kennende heeft hij RE4 nog niet eerder gespeeld, of in ieder geval niet goed. Dus vandaar dat ik het als een optie noemde, het was alleen niet echt serieus bedoeld (niet om hem er daadwerkelijk een Wii voor te laten aanschaffen ofzo) ;)

    Maar je mening wat betreft de Wii is vrij duidelijk, er zijn idd nog niet zo heel veel toppers maar het apparaat is ook nog maar een maand of 7 uit. Je vergeet alleen dat een ander wel degelijk tevreden mag zijn met iets, ookal heb je zelf een heel andere mening. Je mening niet proberen op te dringen dus, laat soepkoe (en mij :+) gewoon tevreden zijn met het apparaat. Je vergeet trouwens de Virtual Console te noemen, weet je hoeveel leuke titels daar inmiddels al op te krijgen zijn ? En die lijst wordt wekelijks aangevuld. Maar die games hebben voor jou natuurlijk ook geen waarde, want die zijn oud. Alleen vergeet je dan misschien wel weer dat er een hoop mensen zijn die nu net een beetje met gaming beginnen, die titels nooit gespeeld hebben, en nu dan alsnog voor een kleine vergoeding van een heel arsenaal klassiekers kunnen profiteren :b:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb inderdaad nog geen RE4 gespeeld, zelfs nog geen MGS game. Dus ik heb inderdaad nog wat te spelen. Ik laat zelf de Wii links van mij liggen. Het past niet zo bij mijn karakter :)
     
  9. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    dat JIJ er nog niet tevreden mee bent zegt niets over mij. sorry dat ik me WEL vermaak met Wii sport/play, mario party 8, virtual console en zelda!

    imo zijn er genoeg goede games uit. dat jij daar anders over denkt is jou goed recht en vanuit een bepaald oogpunt kan ik me dat ook wel voorstellen. dat betekent echter niet dat IEDEREEN er net zo als jou over denkt.

    zou je sieren als je zou kunnen toegeven dat niet iedereen dezelfde voorkeuren heeft als dat jij dat hebt!
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al wat meer bekend over de rumble feature voor de ps3? Want wil zo langzamerhand een nieuwe spelcomputer in huis halen, maar de keuze blijft lastig. Vooral omdat zowel de PS3 als de Xbox 360 sterke, maar ook echt zwakkere punten heeft. Kwa games ga ik zeker weten voor de 360, maar kwa hardware ga ik weer voor de PS3. Maar de controller vind ik van de PS3 weer minder dan die van de 360 (heb nog nooit een PS3 controller in me hand gehouden, maar als ik de PS2 controller vergelijk met de 360 controller, heeft de 360 controller mijn voorkeur) De games die voor de PS3 komen, kunnen mij nog niet echt boeien, zoals MGS (heb alleen deel 1 gespeeld, vond het wel super tof, maar snap dus niets meer van het verhaal), Heavenly Sword kan mij ook niet boeien, ben meer een God of War type. Maar de PS3 heeft wel GT en gratis online.......

    Waarom gaan die 2 niet gewoon samenwerken, is de keuze voor mij snel gemaakt :'-(
     
  11. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen zijn idd snel tevreden ja..
    Maar wii sports en mario party my ass
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : Laat ook maar, Reporten is veel makkelijker :)
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tot over een maand.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sodeju, jij was er snel bij :eek: :D
     
  15. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    "Het grootste commentaar op de nieuwe PS3-controller was ongetwijfeld het feit dat de rumble functie weg was. Niet zo heel lang geleden heeft Sony een akkoord gesloten met Immersion zodat ze toch nog een Sixaxis met rumble zouden kunnen uitbrengen.

    Het officiële Franse playstationmagazine heeft meer details omtrend deze nieuwe controller. Onthoud wel dat geen van deze details bevestigd zijn door sony.


    Technische details:

    -De bewegingssensoren kunnen perfect samen met de trillingen werken. Dit komt doordat de snelheid waarnaar een speler de hefboom kan verplaatsen veel lager is dan de snelheid van de trillingen.

    -De motor van trilling zou geïmplementeerd kunnen worden in de controller zonder het design van de Sixaxis te veranderen.

    -Er wordt natuurlijk wel verwacht dat de batterijduur van de Sixaxis zal verminderen. Niettemin verbruikt de nieuwe motor van de trilling niet meer dan de oude modellen (Dualshock) ondanks het feit dat de controller krachtiger is.

    -De nieuwe motor voor de rumble functie is helemaal niet zo duur en als de prijs van de Sixaxis al zou stijgen, dan zou deze stijging maar heel klein zijn.

    -D.m.v. firmware-updates zal de de rumble functie van de sixaxis ook werken met PS2-games.


    Details omtrend de "Touchsense":

    De nieuwe technologie, genaamd "Touchsense" is een mini-revolutie. Van nu af aan, zullen de trillingen niet alleen meer afkomstig zijn de handvatten van het stootkussen (zoals bij de Dualshock) maar waarneembaar zijn op alle plaatsen van de Sixaxis. Dit zal dan ook kunnen leiden tot een massa nieuwe mogelijkheden voor ontwikkelaars.

    Als Sony voor deze technologie kiest, zullen we dus niet gewoonweg de terugkeer ervaren van de trillingen, maar van een geheel nieuwe technologie. Er wordt ook vermeldt dat het Touchsense trillingssysteem voor volledig nieuwe gebeurtenissen kan zorgen, zoals schokken bij de krachten van een schot, evenals kleine schokken die normaal aan het berijden van een auto op een oneffen wegdek worden toegeschreven.

    Nu hopen dat al deze details snel worden bevestigd door Sony zelf. "

    Bron:http://www.gamed.nl/view/28665
     
  16. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat me nou toch niet reporten?.
    Ik probeer julie gewoon dingen duidelijk te maken? Voor een wii sport of mario party ga je nou toch geen console kopen? Soms kwets de waarheid nu eenmaal.
    Dit is een algemene mening.
     
  17. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, wordt je hier zo snel gebanned? wat een kutforum, sorry hor
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een respectloze manier je mening proberen op te dringen wordt hier niet zo gewaardeerd ;)

    Daag LeZe :)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alweer? 8)
    Hoe vaak is die gast nou al gebanned?
    Of verwar ik hem nou met iemand anders? :eek:
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zit een verschil tussen iets wat jouw mening is, en wat de mening van een ander is. Je eigen mening geef je, en een ander z'n mening respecteer je. Dat laatste heb je alleen een beetje moeite mee geloof ik.

    Je bent de afgelopen dagen door verschillende moderators gewezen op je houding tegenover andere members. Als je geen respect weet op te brengen voor iemand anders z'n mening, kun je maar beter wegblijven van discussies.

    Nu weer ontopic graag :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina