Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    nee, tis geen Tactical shooter...
     
  2. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er nog meer vernieuwende elementjes worden toegevoegd.
    want tot nu toe doet het alles goed ook qua sfeer
     
  3. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het prachtig om te zien dat het vertrouwde cod sfeer er weer is.
    En door de muur heen schieten vindt ik een mooie perk
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Huh? je spreekt jezelf een beetje tegen ent:9
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, hij heeft het over de woII sfeer en de cod sfeer:

    cod2 sfeer: intensieve actie en gewoon hele vette game, ongeacht in welke setting het zich afspeelt ( dat is ook zo in cod3

    woII sfeer: oudere wapens en duitsers afknallen. ( dat is er inderdad niet in cod3

    dus hij spreekt zichzelf niet tegen
     
  6. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat door de muren schieten kan maar in 1 mode ofzo toch? Hoe zit het precies hoop niet dat dat overal kan.:9
     
  7. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan het overal
     
  8. Remco

    Remco Guest

    ooow maar zo denkt Ent helemaal niet, die lult gewoon slap, dus hij lult zichzelf niet tegen, maar als je Ent een beetje kent weetje dat ie dat wel doet:) :+
     
  9. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    hoezo is er geen WO2 sfeer in CoD3?

    wat denk jij dan wat het voor sfeer is?

    anyhow, deze game lijkt mij heel tof, veel vernieuwende elementjes, mooie gfx (alpha versie nietwaar?...nu al zo mooi). En het feit dat de CoD2 makers er weer achter zitten...niet dat deel 3 crappy was, maar je merkt een verschil tussen beide delen...en dat verschil vind ik in het voordeel van deel 2:)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Volgens mij klopt jouw redenatie niet helemaal, Smartass. :)
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    bijdehandjes, met cod 3 bedoelt hij cod4. Dat is een typ foutje
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Bedankt, dat had ik niet in de gaten. :+
     
  13. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat door de muur heenschieten echt lame, het brengt misschien wel een heel andere manier van spelen met zich mee. Ik bedoel, je kunt nu niet meer overal achter schuilen en alles. Maar je zult nu veel gaan zien dat mensen als een stel debielen overal doorheen gaan maaien en zowieso vind ik het er een beetje lame uitzien dat je zo iemand kan neermaaien (door de muren heen). Maarja dat vind ik dan weer ^^.
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Tja, deze game wordt zo realistisch mogelijk gemaakt en daarom is het waarschijnlijk ook mogelijk dat je door muren heen kunt schieten. Met Counter-Strike kon dit bijvoorbeeld ook en hier heb ik nooit last van gehad. Je kunt hierdoor tenminste goed gebruiken maken van het geluid en op het juiste moment iemand "wallbangen".
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bijvoorbeeld door een houten vloer of schutting kon schieten, zeg ja realistich. maar door betonnen muren iets minder..
     
  16. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan denk ook niet denk dat ze een bepaalde grens stellen in het door muren heen schieten
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zouden ze een demo voor dit spel uitbrengen op de E3? Ik hoop het wel. Voor cod2 was er destijd ook een demo speelbaar :):)
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik neem aan dat er wel een demo komt ja. Dat door muren schieten dacht ik toevallig een paar dagen geleden aan (geen link met cod ofzo) en het lijkt me juist vet om door houten muurtjes heen te knallen. Het lijkt me nog vetter als ze ons muren laten omknallen ofzo :C
     
  19. Remco

    Remco Guest

    En waarom denk jij dat je niet door een betonnen muur heen kan schieten?
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat maakt het uit als je door een muur kan knallen? Het komt niet vaak voor dat iemand echt achter een muur staat, meestal weet je niet dat iemand achter een muur staat en als je iemand ergens naar binnen ziet lopen moet je door de hoek van de muur schieten en dat is wel te dik.

    Stel dat iemand achter een muur staat van een halve meter dik, daar komen bepaalde zware kogels echt wel doorheen. Ze zullen niet zo hard aankomen en een stuk minder schade doen, maar zo gaat het wel in het echt.

    er zijn ook kogels die door kogelvrije vesten gaan dus waarom niet door een muur? Kevlar is sterker dan beton!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina