Dragon Ball Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 apr 2007.

1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe Marvel MMO leek me ook wel leuk maar dit is toch echt een MUST HAVE voor mij als een dragonballz fan. Kan je met Marvel MMO ook met je headset praten of moet je het typen net zoals bij Phantasy Star Universe. En ik ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken dan als pc gamers tegen de xbox360 gamers kunnen spelen. Dat zou betekenen dat alleen de xbox360 gamers zouden kunnen praten en dat de pc gamers het moeten typen.

2. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk komt hij dan ook daadwerkelijk in nederland het spel shenmue online is bij ons nooit geweest was toen alleen in japan en korea

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zal wel denk ik, k bedoel de DBZ markt is aardig groot buiten azië lijkt mij zo.

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wow zie dit topic pas voor het eerst. Net even doorgelezen en geniaal dat dit spel uit komt kan niet wachten.

Als het geld kost, speel niet super veel maar denk dat ik dan wel alle andere spellen aan de kant ga leggen voor dit en dus niks nieuws koop (zo is het niet zo duur)

Weet iemand trouwens of je al Super Saiyan? kan worden? hoop wel dat je niet oppeens veranderd maar echt gewoon het kan activeren (en dan keokan (of hoe het ook heeten in je vroege levels kan doen)

hoop ook dat je gewoon lekker klein kan zijn zonder dat het invloed heeft op je skills (a. la jeugdige gohan die oppeen ass kickt)

vind het idee van de reader ook wel geniaal en dat je het later zelf kan doen. Maar vind ook dat je het dan moet kunnen verbergen. DAt je dan heerlijk rondloopt en twee noobies denken van wow een level 5 maar laten we hem met zijn tweeën in elkaar slaan en oppeens verrander je in een level 50 Super Saiyan en sla je ze het hele veld door.

Btw je moet ook echt mensen de grond in kunnen boren enz. (zou me niet boeien als de grond daarna weer gelijk goed word gemaakt of dat bomen weer heel zijn als je er iemand door heen ramt zolang je maar hebt van hahaha )

geniaal ik kan niet wachten

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er onderhand al filmpjes?

6. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Volgens mij als je bijv level 25 hebt bereikt bijv dan pas kon je super saiyan worden. Maar ik denk dat je wel ass kan kicke hoor met een kleine goku. Je kan ook zo instellen dat je van kleins af begint en na een verloop van tijd groeit je karakter mee en wordt die steeds wat ouder. Dat lijkt me nou echt leuk, net als in db gt en dbz 8).

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    is dat al bevestigt of hoop je dat?
    zou wel vet zijn ja...

8. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoop wel dat ze alles na kunnen maken van wat ze beloven...

10. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het al gezegd, maar gaat dit spel maandelijkse kosten hebben? Op de 360?

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    warschijnlijk wel!

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Bedoelde dit.

Laten we zeggen in het begin (tot level 20 ofzo) kan je altijd gemeten worden door iedereen (of met behulp van scanner of met behulp van een power). Na level 20 kan je dit verbergen (zoals altijd ging in DBZ iemand leek zo sterk en uiteindelijk bleek iet toch sterker te zijn)
    Je bent bijvoorbeeld level 30 en kan transformeren in SSY. Maar door je skill lijkt het als andere je readen dat je level 5 lijkt. Jij loopt heerlijk door het bos in je eentje en twee noobs denk kom laten we hem in elkaar schoppen en gebruiken hun keokan ofzo en rennen op je af. Oppeens laat jij je echte level zien door te transformeren in een SSY en schopt ze heel het gebied rond. Dat zou zo geniaal zijn. (misschien neem ik het iets te serieus)

Maar vind al die Saiyans met die goku kleren echt geniaal vooral die met het witte haar

Trouwens hoop ook dat bulma ergens rond loopt. Zeker met die kut stem dan kan ik er eindelijk eens doodschoppen...

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    denk niet dat het zo uitgebreid zal gaan worden... simpel weg omdat (ik denk) dat de 360 daar niet krachtig genoeg voor is om al zulk soort dingen erin te stoppen...

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of zie ik op de screens alleen maar Goku's maar dan met een andere haarkleur?

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    zijn gewoon saiyins en iedereen kiest waarschijnlijk de haarstijl van goku.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Not me, ik neem een character alá Trunks. :cool:
    OMG, dat filmpje in de link van Phantom X. ''It's over 9000!!'' XD

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vond m behoorlijk irritant:9

18. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raad eens welke game dit is ??

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dragon Ball Z wellicht? :+

20. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bid for Power was een mod voor Quake 3. Vraag me af of er mensen zijn die het nog spelen en of je het nog wel kan downloaden.

Deel Deze Pagina