The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Lemmens, 22 jan 2006.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Bedankt. Een snelle wagen, agenten omkopen, en een safehouse in de buurt. Midtown voor veel geld. Ok, ik heb het.

Weet je ook hoeveel respect je voor een bankoverval krijgt? Ik ben nu level 42, in twee dagen gestegen van 34 naar 42. Vandaar dat ik het vraag.

En nu ik alle compounds heb, en 3/8 pakhuizen, 4/4 drugshandeltjes, heb ik nog even een vraagje:

Waar kan ik het beste beginnen met het veroveren van alles winkels etc in New York om minder vijanden tegen te komen? Ik word strontziek van al die bendeoorlogen, daar wil ik vanaf. Kun je me nog wat tips geven?

2. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen in Little Italy omdat daar niet zo veel vijanden zitten. Eerst Tataglia, Cuneo, Straci en Barzini als laatst. Dan heb ik Brooklyn gedaan, zelfde volgorde. Toen New Jersey, Hell's Kitchen en Midtown als laatst omdat de Barzini's het snelst op hun pik getrapt zijn. :) Daar krijg je wel het meeste geld. Respect weet ik niet, niet zoveel in ieder geval.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Prijsgevechten zijn ook best wel kut. Ik heb er nu twee gehad, maar die in New Jersey win ik nooit. Het is best lastig, want die gast duikt iedere keer weg. Is hij de moeilijkste die er is soms? Kun je misschien nog wat informatie geven over die prijsgevechten? Die in Little Italy & Brooklyn heb ik gewonnen, nu de rest nog. Ik vind ze alleen best lastig?

En die tweede bank in Little Italy? Die daar in het noorden heb ik al gedaan, maar hoe moet ik in vredesnaam, zelfs met een snelle auto en omkoping, zonder dood te gaan bij een schuilplaats komen. Ik heb die bank in het zuiden van Little Italy dus nog niet gedaan, maar ik heb die schuilplaats iets verder naar het zuiden wel.

Misschien heb je nog iets meer wijze raad over die prijsgevechten en die banken? Hoe heb jij dat gedaan enzovoort?

Misschien vraag ik wel teveel, maar ik wil er ook dolgraag doorheen komen.

Heb je btw ook een idee waarom die bendeoorlogen zo kut zijn en hoe ik ze kan stoppen? Ik heb die compounds immers allang en snap niet dat ze doorgaan. Ik vind die bendeoorlogen kut, omdat ik zo niks kan beginnen. Ik heb de neiging er even bij weg te lopen. Misschien weet jij wat. ;)_O_

4. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Prijsgvechten: tover je baseballknuppel of loden pijp tevoorschijn. Dat mag namelijk gewoon.

Banken: heb je agenten omgekocht? Zo ja dan hoef je alleen snel buiten zien te komen. De politie achtervolgt je namelijk niet.

Bende-oorlog: kijk op je map naar de kortsbijzijnde fbi-agent (gele icoon met FBI). Als je die omkoopt win je de bendeoorlog.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Reuze bedankt man. Ik hoef inmiddels nog maar 1 bank, die niet zover van The Corleone Compound zit en dus in Little Italy.

Ik moet nog 3 prijsgevechten, waaronder die in New Jersey. Ik ga ze nu wel winnen als ik een loden pijp mag gebruiken. Ik wist dat je geen geweren mocht gebruiken, maar gelukkig wel die andere wapens. Vreemd dat dat kan, gebruikt die gast dan zelf niet een ander wapen dan alleen zijn vuisten?

En als ik die bendeoorlog win, krijg ik dan ook iets of niet?

6. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die gebruikt alleen z'n handen.

Bendeoorlog: Volgens mij respect en wat cash, maar dat weet ik niet zeker.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik denk dat het nu allemaal wel meevalt. Ik heb inmiddels de Banken allemaal een keer overvallen en alle prijsgevechten gewonnen. Die laatste prijsgevecht in Hell´s Kitchen kon ik eerst de deur niet openen van de winkel. De deur zat op slot, maar hij was wel van mij die winkel. Dus ik, pas laat nadat ik het had moeten weten, sloop een raam en ren naar boven naar het dak. Laatste stuk met de lift en meteen die gast gemolt. Nu heb ik btw ook alle paarse gunsten gedaan, dus daar had ik ook een achievement voor.

Nu moet ik alleen die huurmoorden nog voordat ik het belangrijkste en moeilijkste wel gehad heb. Die bonussen boeien mij niet zoveel, of maakt dat wel wat uit? En hoeveel gele huurmoorden zijn er eigenlijks in totaal? Ik weet dat de gele huurmoorden zijn, maar ik moet weten hoeveel er in totaal in het spel zitten.

8. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de achievement i.v.m. die executions gehaald, eindelijk. Nu nog 1 en dat is level 50 halen.
    Heeft er iemand die extra missies dieje via xbox live kunt halen, gekocht? Ik heb ze, maar ik zit vast bij die missie waar je een warenhuis moet verdedigen. Er blijven maar Stracci's toestromen en je staat er nagenoeg alleen voor...

9. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0

Bonussen heb ik ook bijna niet gedaan. Er zijn 25 huurmoorden. Voor ieder komt er namelijk 4% bij.

10. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die bonussen bestaan uit extra respect toch? Op die manier maken ze wel wat uit wanneer je level 50 wil halen...

11. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik dit spel voor het eerst ging spelen had ik nederlandse ondertiteling.
    Maar toen heb ik hem uitgezet nu heb ik alleen maar engelse.Hoe krijg ik die nederlandse ondertiteling?

12. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je het spel aanzet kan je eerst de taal kiezen

13. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja natuurlijk dat is stom van mij hihi dank je

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik ben nu bijna level 45. Ik heb nog zoveel te gaan dat ik zeker level 50 wel kan halen, vrijwel zeker. Ik heb alle extra content ook, en dat kan een heleboel schelen. Die missies zijn gewoon vet leuk, en je komt er zo doorheen. Mijn huurmoorden bonus percentage staat op 44%, en ik heb ze net allemaal gehad.

@ Avilla: Je moet ze gewoon allemaal afknallen vanaf die brug, en goed schuilen. Een handig wapen is de Street Sweeper, level 4. Dit is een flinke upgrade voor je shotgun en kost $ 400.000,- Als je die éénmaal hebt is het alleen nog maar een kwestie van geduld. Ik heb hem de 1e keer ook niet gehaald, maar de tweede keer was een eitje. Misschien helpt het om een hulpje in te huren. Ik zou dan een hulpje van $ 5000,- dollar nemen, dat is de enige die een beetje is opgewassen. En als je via Markerplace 250 MP neertelt, dan kun je er zelfs één huren/kopen van $ 10.000,- en dat is de sterkste in het hele spel. Die is dus twee keer sterker dan de standaard versie in het kale spel. Wel twee keer zo duur, maar gaat echt niet zo snel dood. Ik heb het idee dat hij alle skills heeft, de sterkste bodyguard/huurmoordenaar. Met skills bedoel ik dan de dingen die jij ook kunt gebruiken/upgraden in het menu vaardigheden & wapens. Ik hoop je hiermee van diens te zijn geweest.

Yellow 13 out!

15. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk je, Eerst moet jij nog Don of NY worden, dus dan moet je eerst alle winkels afpersen en onder andere winkels/warehouses enz innemen en dan kan je inderdaad nog movies zoeken en alle execution styles doen, misschien als jij de game op 100/101,5% haalt, dat je dan op level 48/49 uit komt. Ik had de huurmoorden bonus percentage op 80% en ik had ook alles gehaald, maar toch kwam ik op level 49+¾ uit, dus moest ik paar uurtjes eentonig banken blijven beroven en politie omkopen en dat is niet leuk.

Oh ja over die Extra content (wat eigenlijk weggegooid geld is), als jij denkt dat je daarmee enorm veel respect krijg dan heb je het helemaal mis. Het enigste waarmee je een klein beetje respect points krijg zijn die 3 extra Favor missions, meer niet.

Maar goed ik wens je enorm veel succes om level 50 te bereiken (hopelijk lukt het) en heb nog veel plezier met The Godfather.

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  16. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet zo ver.Maar vind het spel wel heel leuk.Speel het nu elke
    dag.

17. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk level 50! Ik heb nu alle achievements. Het is het eerste game waar ik alle achievements haal. Bij PES moet je bv ook online achievements halen en ik heb geen gold abonnement.
    Wat anderen ook zeggen, ik heb me reuze vermaakt met dit game. Ok, geen prachtige graphics, maar de gameplay...
    Is er eigenlijk al nieuws omtrent een 2de the godfather game? Er komt zeker 1, dat weet ik, maar dat is ook alles wat ik er van weet.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik heb geen idee of er nog een tweede The Godfather game komt. Daar hangt trouwens wel een heleboel vanaf, want de meeste fans en filmcritici vinden The Godfather II het beste filmvervolg wat er ooit geweest is, en zeker van The Godfather zelf. Ik zou, als ik EA was, maar lekker lang de tijd nemen om er nog iets mooiers van te maken. En zo slecht vind ik de graphics niet, het vuur is bijvoorbeeld wel erg vet.

19. dendonder

dendonder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe neem je een mannetje mee naar de compounds????

20. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Die moet je inhuren. De plaatsen kun je zien op de map. Je moet wel minimaal dezelfde rang hebben om iemand te kunnen inhuren.

Deel Deze Pagina