De Gamers Van Tegenwoordig

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 14 jun 2007.

1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    inT Pine King
    inT King Pine
    inT Wannab Kings
    inT W-Kings

[ Ik heb je trouwens even bij de admins gereport, je bent aan het slowchatten. Mag niet he.. ;) ]

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Onee, ik houd van mods :): Weer paar nieuwe namen toegevoegd :9 en zonder clantag ervoor 3lovers ;)

3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zn hand zit aan zn leuter;):9

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Eerste Shadowrun clanmatch gewoon tegen S2N, clan van Drksphinx a.k.a. Fo N zz y. Het was voor het toernooitje op consolegaming.eu
    Line-up: SuprodigY - sS Pyro Ss - XtrXander (1ste 2maps) - pG R b e r t (laatste map) - inT WannaB
    Map1, Power Station: 6-3 voor GvT
    Map2, Temple Grounds: 3-6 voor S2N
    Map3, Favela: 6-3 voor GvT
    Uitslag: 2-1 voor GvT!

Lekker gespeeld jongens, ging nog best goed voor onze eerste clanmatch. Robert zit nu trouwens in ons Shadowrun team, als papa sander het goed vind :9

Op naar de volgende ronde!

We moeten tegen Serenity Dreams [sD] een nederlandse clan, bekend bij iemand...?

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  5. axiK

axiK Guest

netjes hoor, oS2No is een gerespecteerd team, vooral op CoD2.

6. zPnihpS

zPnihpS Guest

Ik kan het uitleggen,
    Eerste ronde speelde we met ZE0N, die 1-10 stond dus die ronde hadde we verloren, aangezien het 3vs4 was.(zeon kon/deed niet veel)
    Tweede ronde vroeg ik of zeon eruit ging voor zyg0n die toen online kwam, toen speelde we goed en wonnen we. Ondertussen kwam KrYpTo ik wou hem erbij hebben aangezien hij in het ShadowRun team zit. Maar dat wouden die andere niet.
    Derde ronde begonne we slecht kwamen we goed terug, alleen toen lagde ik eruit, (ik leefde nog toen ik eruit lagde en toen ik terug kwam waren ze al 2 rondes verder:mad:) En als je beste speler verliest geeft dat enorm impact op je team, zodoende verloren we die ronde ook.

+ Ik was de enigste van het S2N shadowrun team ik had wat cod2 spelers opgetrommeld voor de match.

Second 2 None ShadowRun team:
    oS2No Fo N zZ y (capt)
    oS2No KrYpTo

BTW: Naar onze loss kwam KrYpTo binne en toen wou hij een 2vs4 tegen GvT en toen stonde we met 3-2 voor (2vs4) en toen leavde wannab:p

Geen smoesjes, is gewoon even een korte uitleg.

En ja op CoD2 zijn we best wel redelijk van NM gewonne laatst;)

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2007
  7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    In het begin smoesjes smoesjes blablabla, sander disconnecte ook nog het potje toen jullie wonnen. 2v4 3-2 voor en toen leavde ik je hebt helemaal gelijk, ik weet niet wat jij in je hoofd haalt, btw we zaten toen ook heel serieus te spelen. En stoer van je geweldige score, ten eerste het is een teamspel en ten tweede wij lieten jou hele tijd gewoon weglopen omdat jij in smoke ging en wij geen gust wilde nemen omdat we gewoon eerst je andere members af gingen slachtten.
    Zo simpel als wat of niet? Ga maar lekker met je scores lopen showen aan iedereen maar ownen doe je tog niet. Winnen van ons trouwens ook niet.

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  8. zPnihpS

zPnihpS Guest

Owke wat jij wil, wees blij met je win.
    XtrXander is de enigste speler die bij mijn in de beurt komt van jullie de rest maakt nog niet eens een kans..

9. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    gaat het daarom dan??

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  10. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    :lol::lol::lol: Ik snap jou niet, je bent egt een zo goed als je denkt en dan ga je zulke dingen zeggen :+ Jij bent tog een ShadowRun GOD met je geweldige skills?!? waarom ownde je ons dan niet als je een ShadowRun GOD bent? Dan heb je niet eens een team nodig!

En die hoge score is slegt, want je ging alleen maar voor de kills en niet voor de win.... Lonewolf!

voor dat ShadowRun toernooitje moeten we dus tegen sD. Ze hebben een free win gekregen en ze vinden sander en pyro ownen, dus dat moeten we dnek ik wel kunnen winnen :9

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    OMG wat een match gewonnen! Sorry mitch voor het teamkillen maar ik moest sniperen en ik had geen geld!
    We zitten nu in de halve finale, ownage!

12. zPnihpS

zPnihpS Guest

Ja man ik weet het, ik zou *OOK* liever willen dat ik altijd onderaan stond.

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zou liever willen winnen en voor de win gaan en sgijt aan me score hebben!

14. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht even kijken wat hier allemaal gezegd wordt maar das nie egg veel...

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Met jou reactie word het er niet egt beter op :b:

16. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, true true!

Excuus!

:x

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    8) excuses aanvaard :9

Ik heb ff een 2v4 geregeld tegen drkphinxz en iemand uit zijn lijst. Hij denkt dat hij ons 2v4 kan verslaan dus we zullen zien :D

Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  18. Glyx

Glyx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GvT vs. zT
    GvT Line-up: Rbert R1pp1nnnn - Glyx - inT WannaB
    zT Line-up: zT Drksphinxz (aka Fonnzy) - zT GodPowers (aka Locustgod) - eXo SanKa

Map 1, Power Station, GvT's keuze: 6-3 voor GvT, hier moesten we ff inkomen.
    Map2, Poco (Small), zT's keuze: 6-1 voor GvT, hier waren we bijna warm.

We hebben dus het beste EU Team van SR verslagen (volgens Darksphinxz) en daar zijn we heel blij mee!

Btw Drksphinxz wat was dat nou met al die negatieve scores, SR GOD?!

Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Rbert R1pp1nnnn ? lol

20. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dik, clanmatch: Robert vs Locustgod :9

Deel Deze Pagina