Ah, maar dat is zeker niet verkeerd. Voel ik me opeens ook een stuk betere coeruer als Mark me maar op 40 seconden zet in 4 laps. ^^ Nou, duimen voor Agoris dan han he. Maar D2C, van die clan heb ik nog nooit gehoord. Wanneer komt Handewasser dan in VVV? Da's toch de grootste? Internationaal enzo.
Project Gotham Racing 3 (X360) VVV Agoris | Veni Vedi Veci D2C Handewasser | Drivin' 2 Chaos Gears of War (X360) QualityGaming Supreme Gaming Dead or Alive (X360) Glyx Krye Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC) Arecall aRRRR Warcraft 3: Frozen Throne (PC) 4k.Grubby RotterdaM FIFA 2007 (PC) Tek-9/vnX FLoPz1e Need For Speed Carbon (360) Steffan Mastert0m Counter-Strike: Source (PC) CyberNetsOnline
Oh, maar dat wist ik niet. En toch maakt hij geen fouten? Vreemd kereltje. En in dat lijstje hierboven zag ik Starcraft niet meer staan. Wordt die niet meer gespeeld?
Als je zo goed bent mag je arrogant zijn Had trouwens wel verwacht dat SG in finale zou komen. HLH, Ic3 en pG hadden namelijk alle drie nauwelijks LAN ervaring. Vind het niet verassend dat finale SG vs qG is. Wens beide teams veel suc6, mogen het lijpste team winnen
Volgens mij word er in 2007 geen SC gespeelt op WCG... Of alleen in NL niet aangezien nederland best hard zuigt in SC op een paar na dan.
ik zit in de national final in Belgie dat 8 september plaatsvindt En dit kreeg ik omdat ik de prequalifier gewonnen heb: http://experiencemobility.com/wordp...iter/SAMSUNGMP3PlayersCOOL_11C40/ypk5[3]2.jpg Een soort mp3 die je kan openschuiven *)
Ik kwam, ik zag, ik overwon grappig om zon naam te hebben maar wie won er nou eigenlijk van gears of war ?