Ghehe,nee dat kan dus niet. T blijft een ENDURANCE race, daar rijd je alleen tegen je eigen klasse. En ik stond bij de start achteraan.
Ow, wist ik geeneens. Ik rijd eigenlijk nooit online. Duurt me te lang. En offline zijn er meer credits te verdienen.
idd , maar zie mensen die al 1.000.000 online Cr hebben , damn ik zit op bijna 70.000 en dat vnd k al aardig veel Zometeen nog 3 races rijden en dan heb ik Amateur Cup races en Manufacturer Club Races allebei klaar.*)
De endurance races worden vrij snel beschikbaar. Als je daar een beetje fatsoenlijk rijdt, krijg je per race 200000+ credits
hehe nee ik bedoel 1.000.000 ONline Cr he , offline heb ik al 1.5 miljoen , endurance doe ik helemaal op einde . maar online kan je toch geen endurance doen , alleen maar wat races tegen elkaar waar je ook geld mee verdient.
Volgens mij kan het online ook Ik speel weinig online, en weet dit dus niet zeker. Maar volgens mij kan je gewoon xx-aantal rondjes nordsleife rijden, om op zo'n manier veel credits te scoren.
Ken je dat filmpje nog dat die gast aan komt rijden en dan er als het ware inslipt , ik denk zo of door een andere auto erin geduwd aangezien hij schade heeft.
t is wel een beetje nep dat als je remt, ook als je heel kort remt, dat dan gelijk de remmen gaan gloeien, verder topspel hoor
Dat vind ik niet echt nep, want die R-klasse auto's en auto's met race brakes hebben gewoon zo'n krachtige remmen dat die helemaal heet worden en dan gloeien. Maar het ziet er soms wel wat raar uit. @ Boellie, ik denk dat hij er gewoon is ingereden.
Ik denk het ook , wel grappig , damn heb een gast in me vriendenlijst die zit al op 810 G bij Forza 2 die heeft hem evenlang als mij , maar ja die speelt ook sn8s , hij speelt puur voor de Gamerscore en neit voor de game , ik speel voor de game en ook voor de gamerscore natuurlijk , ik vindt het echt een vette racegame.
idd enkel carbon remmen hebben dit, maar als ik de demo speelde gingen eerst de achterste gaan gloeien
Zonda is zeker een extreme wagen, maar ik vind dat die niet beter is dan een Enzo. Ik heb hier ook nog een foto van mijn Silvia S14: Bij het topic van auto's showen staan meer.