Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij ook...ik heb de pc versie een paar dagen gespeeld en heb zelfs de moeite niet genomen om verder te spelen, nu gebruik ik de disc als onderleggertje. Khoop voor jullie dat de 360 versie een pak beter wordt

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wel echt een tegenvaller dit, he. Echt jammer. Dit spel krijgt ook rond de 6-7 bij reviews. Best matig. Dusss...wie het laatst Oblivion aan heeft is een mietje. :9

3. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
  4. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je in de review kunt lezen gaat het om de pc versie.

Ati Catalyst drivers...
    Video codecs...
    Installatie...

Ik heb Patch 1.4 gespeeld en het spel heeft het gewoon niet. Al komt er een patch 498.12. De game heeft gewoon geen solide basis.

5. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Uit welke grot kom jij of ben je net uit winterslaap (gezien je avatar). Bijna driekwart van dit forum is geschreven dat de game zo vaak word uitgesteld en nu nog niet uit is. Hoe kan hij dan een review van de XBox 360 maken |:-_0/

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ach, de game voor de 360 kan echt niet zo kut worden zoals op de PC, zeker niet nu hij zovaak uitgesteld word. Dus ik denk dat ze er wel mee bezig zijn. ;):)

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beter ze stellen het een jaar uit, en maken er een vette game van,

eigenlijk kunnen ze dan beter de hele game overnieuw maken,

want ik vind het gewoon zonde dat door die idiote dingen, die makkelijke lijken de game dan weer zo verpest wordt,

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Denk dat ze gewoon zelf te weinig hebben getest. Zeker die post over dingen die je kan doen als zwemmen als skill en paard rijden als skill was ik toch niet van plan om skill points in te doen. Vechten enz vind ik belangrijker en alleen als ik echt te veel zou hebben zou ik ze daar in stoppen.

Verder ga ik steeds meer twijfelen of ik hem koop

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand enig idee of deze game uberhaupt de komende maandennog uit gaat komen voor de 360? of word dit een late november release?

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Als het dat word maak er dan een late 2008 release van en maak de game overnieuw...

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik mag hopen dat dat niet gebeurt, want dan ga ik dus mooi wel mijn geld terug vragen van Nedgame. ;)8)

12. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de nieuwe video van gametrailers.com staat augustus 2007. Het is zeker slim om de game nog te verbeteren voordat ze hem op de 360 uitbrengen, dat heeft hij echt nodig gezien de pc versie. Maar als two worlds het moet opnemen tegen blue dragon en misschien zelfs mass effect in augustus, hebben ze een probleem denk ik.

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb zelfs de Royal Edition op de PC, met klein zwaard, T-Shirt, bonus-DVD extra en weet ik veel allemaal, leuk en aardig, maar van het spel moet ik toch echt een beetje huilen..

Ik heb het idee alsof ze met alles de plank precies misslaan..

- Het is mooi, maar toch ook niet, ik vind de bewegings-animaties echt pauper! Komen er 5 orcs 'aangerend', 't lijkt wel een stop-motion scene, doordat ze tegen elkaar aanlopen begint hun ren-animatie telkens opnieuw waardoor het lijkt alsof ze over de vloer heen glijden zonder te bewegen.. ik vind de designs van mensen en monsters ook ruk.. Omgevings is best mooi soms.
    - De besturing is klote.. De besturing van je paard is zo intuitief als een kaasstengel, wat daar ook intuitief aan kan zijn.. Dat beest kan alleen maar draaien als hij voor of achteruit gaat. Dus loop je tegen een boom, dan moet je eerst achteruit lopen voordat je kan draaien.. De camera volgt ook je karakter niet, je kijkt afzonderlijk van welke kant je oploopt waardoor je heel de tijd je camera moet bijstellen naar de richting waarin je loopt... Het klinkt heel raar, maar 't werkt niet lekker..
    - Het geluid vind ik ook toch wel erg magertjes, het doet het allemaal net niet.. En mijn God! Die voice-acting! Het is onmogelijk dat iemand dit serieus heeft ingesproken. Als voice-acting je beroep is, dan kan het gewoon niet zo zijn dat je iets zo kut inspreekt. Alles is monotoom, geen gevoel, waardeloos!
    Bovendien zijn de dialogen ook gewoon echt om te huilen zo saai en slecht..
    - Het vechtsysteem. Welk vechtsysteem? Je ramt op de muisknop en dat is het verdomme.. Ohnee, je kan ook nog een achteruit-sprongetje maken. Dus je slaat springt achteruit, stap naar voren, sla, sprong achteruig, stap naar voren, sla, etc. Het is gewoon Diablo..
    - Volledig gebrek aan begeleiding. Er is een skill-systeem, ik snap er de ballen van, ik denk maar van nou dat wil ik upgraden en dat en zus en zo, maar nu ik level weet-ik-veel-wat ben, heb ik nog geen nieuwe abilities erbij die worden maar niet geactiveerd om te kunnen upgraden..
    - Het verhaal is ook gewoon boring.. De missies die je moet doen zijn saai, je loopt van punt A naar punt B, doet je ding en weer terug. Vervolgens zegt de opdrachtgever "Dank je wel" vaak niet eens in meer woorden en dat is het dan. Er is geen verandering van emotie of gevoelens te bemerken ergens.. Je krijgt geen band me iemand.. Dat is juist de essentie van RPGs..

Ja ik vind 't dus aardig ruk.. Helaas. En hoelang ze die 360 versie ook uit gaan stellen, de game zal ruk blijven.

Als je van Final Fantasy RPGs houdt ga dan voor Blue Dragon.
    Hou je van Knights of the Old Republic RPGs ga dan voor Mass Effect.

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @Yellow13 : Ja dat is dan wel weer klote :p wahaha :p oh srry...
    @Tsux : Oke doorstrepen die game dus...maar eh? Hoe komt dat spel dan aan al die cijfers nu al? een 8 enz enz?

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hmm als ik dat zo lees gaat mijn plezier niet al te groot worden als ik deze game haal. Ik dacht eerst dat dit echt een bruut spel wordt. Ongeveer Oblivion maar dan verbeterd. Maar als ik dit zo lees wordt het niks. Begin nou toch zwaar te twijfelen of ik deze game wel zal halen:confused:

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ze moeten wel heel veel verbeteren wil ik het nog spelen. Maar hoe kan ign dan zo positief zijn? worden ze omgekocht of is de 360 editie echt zoveel beter?

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk, want de voice-acting blijft gewoon hetzelfde, en de soort quests,

het heeft geen zin meer lijkt me, ze moeten gewoon de game uitbrengen en hopen dat ze wat geld vangen.......... en dan dronken raken en in de goot belanden

18. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien wat er met Phantom X is gebeurd :confused:. Die gozer kwam aan het begin van het forum elke keer met nieuws en meer over dit spel. Zou hij de moed ook al hebben opgegeven voor dit spel.

19. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Even vanuit mijn kant een aantal minpunten op een rij om de twijfelende koper alsnog over te halen een andere game te halen ;).

- De monden bewegen alsof het poppen uit de Thunderbirds zijn
    - Gras en wezens springen 20m voor je tevoorschijn
    - Quests bestaan uit 3 zinnen, geen lekker verhaal
    - De voice acting is belabberd, je weet nooit of iemand blij of boos
    - Compleet geen uitleg, je word gewoon in het spel gegooid
    - Ontzettend veel bugs!
    - Je paard besturen vereist belachelijk veel oefening
    - Veel dieren gebruiken dezelfde animatie
    - In steden is het gokken wie wat verkoopt, heel onduidelijk
    - Patch 1.4 voor een net gereleasde game... Dat zegt genoeg

20. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ondanks die punten vond ik het een leuk en verslavend spel. Als hij pas in augustus komt hebben ze nog wel wat ontwikkel tijd. Probeer de demo (mocht die komen), of test het spel ff op de pc met een patch.

Laatst bewerkt: 5 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina