Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ace is alle achievements, dus 1000/1000GP.

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Expert (vroeger was ik champion, offline). Het lijkt me zeer moeilijk om Ace te worden, dus Chorus, gefeliciteerd!:thumbs: Als je bij onze club komt ben je gelijk VIP member.

Als je Ace bent krijg je toch niks extra's ervoor?

3. Calle30

Calle30 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry he mensen, de b staat vlak naast de n op mijn keyboard, en fouten gebeuren ;)

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, maakt echt niet uit hoor!:) Ik vond Marabello wel lollig klinken. Heb je zin om om 15.30 te cruisen vamiddag, Mitchel komt ook.:9

5. Calle30

Calle30 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zin ? Ja, maar die Unittesten hier op het werk gaan zichzelf niet schrijven. Growing up sucks ;)

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    ow oke;)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Call30: Je moet dat van '5 members tot nu toe' nog uit je sig halen.

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Jep want Tom, daar doe je de club ernstig mee tekort (sarcastisch:+)! Je kan wel een link naar de clubthread erin zetten, maar niets is verplicht iig.

9. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Daan jij kunt binnenkort dus ook van HD genieten. Het is echt een vooruitgang als je eerst, zoals ik, op een 4:3 tv gespeeld hebt. En de LE32M.. is niet Full-HD.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb vanaf dat ik mijn xbox 1 kocht tot nu op een 4:3 50 cm crt bak gespeeld, die steeds meer kuren ging vertonen. Ik kan echt niet wachten tot volgende week :D Wat lijkt TDU me gaaf in HD zeg. Maar die tv daar was toch echt fullhd. Maar het was ook de allereerste he in 32 inch.

En @ Porsche-fan:

het is: You have to see the clubthread. Dus 'gotta' kan er uit. Of 'You gotta see...'. Zeikerig ik weet het :+

11. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Het is echt een verbetering \o/ vergeleken met een crt bak. Die van mij ging ook kuren vertonen, waarschijnlijk daardat m'n centerspeaker wat te dichtbij stond :+

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Full-HD is leuk, maar dan moet je wel bijna bovenop je scherm zitten om er enig verschil van te merken.

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef geen HD, heb genoeg aan mijn 17 inch standaard TV, werkt prima, great geluid & graphics.:thumbs: Alleen met sommige auto's gaat mijn linkerspeaker erg trillen, wat een irritant gesnerp oplevert!

Oke, niks zeikerig! Sterker, bedankt voor de tip:):):)

14. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    HAI ALARM !!!

om 11h zal er een duivel staan voor jullies Xboxforums clubhuis staan :b:

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  16. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    :confused::confused::confused:

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld zichzelf.:lol: Dus straks heeft de club al 10 leden!

@ DD: Wat bedoel je met dat 'nog 6 dagen' in je sig? Heeft dat iets met de club te maken?:9

18. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    ja mensen, ik stond er al een tijdje bij jullies clubhuis in de TDU onder naam " SWYV MG "

en ik wil dus joinen :) ben al champion, heb redelijk veel wagens + heb de car packs gedownloaden

en ook heb ik de Xbox Live pas van gisteren dus kan ik tot 3augustus Gold member van Xbox Live gebruiken

maar ik twijfel nog want ik wil best een nieuwe club aanmaken waarbij jij relaxen kan samen rijden enz..

Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Als je deze club wilt joinen stuur mij of Dusky maar een friendrequest! Heb je ook de Lotus Esprit V8 op lvl 3 getuned? Dat is namelijk de clubauto. Maar dit is meer iets voor de clubthread (zie sig).:)

20. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet maar 2probleempjes dat ik toch een eigen club aangemaakt heb, relax club om rond te rijden, toegang vanaf rookie, reputatie 1* enz..

problemen:
    1) die Lotus is eigenlijk niet echt mijn topsmaak van auto, Saleen S7 is meer mijn stijl
    2) ik heb geen headset, heb het wel maar ben doof van gehoorte dus gebruik ik die nooit eigenlijk

mijn nieuwe club = MHATDU - relax voor de interessen, tis bedoeling om de kans te geven aan beginners om de O'Ahu te verkennen + voor plezier rondrijden

Deel Deze Pagina