Met C. Ronaldo raak ik ook regelmatig de paal/laat. Zelden scoor ik uit een vrije trap. Meestal de rebound er van.
Tot in welk seizoen spelen de meeste van jullie ML? Op het moment zit ik in 2011 met als enige doelstelling voor mezelf om de club in de ranking op 1e plek te krijgen. Topscoorders ben ik nu ook 1e met Wallner die over 150doelpunten heeft gemaakt dusver en Huntelaar ergens onderin het lijstje met 88 goals. Heb afgelopen 3 seizoenen alles gewonnen wat er te pakken valt en win elke match met 4-0 t/m 6-0. Enige keren dat het lastig wordt is ergens voor de winterstop en eind van het jaar vanwege uitputting. Maar dat probleem is nu ook opgelost met nieuwe aankomen zodat ik 2 geweldige teams op kan stellen als ik wil.
Op moment heb ik zo goed als geen spelers meer nodig en ga dus sparen voor de 100.000 credits eind van het aanstaande seizoen. Wil 1 DMF wegdoen om een CMF te kopen zodat ik op elke positie 1 a 2 vervangers heb.
De cijfers zijn de huidige leeftijden in seizoen 2011
------------Hong Yon Nam(22)--------
--------------------------------------
Heitinga--Da Costa--Kompany--Onuoha
--27--------25---------25-------23---
--------------------------------------
--------------Da Guzman(24)----------
Gambino---------------------C.Ronaldo
--20------------Orellano----------26---
-------------------18-----------------
-----------Wallner----Aguero----------
-------------29---------23------------
Gambino had ik aangetrokken toen hij een 17 jarig talent was en maakt het wat. Orellano is ook zo'n jong talent uit Argentinie die het erg goed doet. Die gozer heeft geweldige steekpasses niet normaal meer. Me eerste team begon oud te worden en dus wat verjongingen aangetrokken voorin.
Me reserves zijn ook niet bepaald slecht te noemen. SMF Hoekstra met zijn 22 jaar is bijna net zo goed als Gambino. De 22 jarige CF Schwarz knalt ook goed op het doel met zijn linkerpoot en wordt over een tijdje de vervanger van Wallner. Huntelaar en Sergio Garcia laat ik lekker op de bank zitten als reserves met hun 28 jaar.
Het is ongehoord hoe vaak ik met dit team scoor uit corners. C. Ronaldo met zijn trap en Aguero die het er in kopt Ideale tiebreakers mochten die nodig zijn. Da Costa was ook een koopje. Stond heel lang reserve bij PSV naar het schijnt.
Moet nu langzaam aan gaan kijken voor een vervanger voor Heitinga, want de 23jarige Toyna is nu ook weer niet zo geweldig om hem een permanente basisplaats te geven.
Hong Yon Nam is overigens ook een koopje als je ziet hoe hij zicht ontwikkeld tot wereldgoalie.
Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2007